影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#2285] Accuphase Fans    
就係剛剛過左個個星期日.
Kastena
個人訊息 正式會員
202.xxx.xxx.174
2008-09-11 17:44
[#2286] Accuphase Fans    
無問題, 對805係我朋友既, 玩幾耐都得, 睇下邊日你得閒過黎玩下.
Kastena
個人訊息 正式會員
202.xxx.xxx.174
2008-09-11 17:46
[#2287] Accuphase Fans    
我又去....home visit !!
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-09-11 17:47
[#2288] Accuphase Fans    
CD ONE效果如何?

----------------

幾detail,good high and low, 不過冇物感情,d 聲冷冰冰。
rickkkk
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.8
2008-09-11 17:49
[#2289] Accuphase Fans    
無問題, 唔嚴我套機流就得.
Kastena
個人訊息 正式會員
202.xxx.xxx.174
2008-09-11 17:50
[#2290] Accuphase Fans    
一齊去...不過唔可以超過兩個人...>_<

racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-09-11 17:51
[#2291] Accuphase Fans    
o下...CD ONE 冷冰冰.?!
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-09-11 17:51
[#2292] Accuphase Fans    
"無問題, 唔嚴我套機流就得."

多謝先Kastena, 如果你地有約好請通知我一聲
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-09-11 17:52
[#2293] Accuphase Fans    
可惜我條IC未到手, 衰衰地聲聽住先.
Kastena
個人訊息 正式會員
202.xxx.xxx.174
2008-09-11 18:00
[#2294] Accuphase Fans    
IC?? Pre to Power ??
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-09-11 18:01
[#2295] Accuphase Fans    
我有條 mogami 3173 balance喎...o岩唔o岩駛.?

粗粗地用住先啦.
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-09-11 18:04
[#2296] Accuphase Fans    
KASTENA, 明晚得唔得.? 請打電話比我.

約埋sunboy兄...HEHE
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-09-11 18:05
[#2297] Accuphase Fans    
我有條 mogami 3173 balance喎...o岩唔o岩駛.?

粗粗地用住先啦.
---------------------------------------------------------------
我想試架, 不過唔知點搬部機出黎好, Heheee


IC?? Pre to Power ??
---------------------------------------------------------------
YES, 過機線黎.

Kastena
個人訊息 正式會員
202.xxx.xxx.174
2008-09-11 18:08
[#2298] Accuphase Fans    
明晚得唔得.? 請打電話比我.
----------------------------------
Coffee CD度點?
Ok, 夜少少Call你.
Kastena
個人訊息 正式會員
202.xxx.xxx.174
2008-09-11 18:09
[#2299] Accuphase Fans    
CoffeeCD今個星期唔得閒, 要遲d先...

所以聽晚無野搞..

你得唔得都call我啦..

sunboy兄..check pm.
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-09-11 18:19
[#2300] Accuphase Fans    
o下...CD ONE 冷冰冰.?!

---------

比起naim, 是的. 不過唔好係金仔地盤講其他brands.
rickkkk
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.8
2008-09-11 18:28
[#2301] Accuphase Fans    
c-202有兩個volume分別係CD專用一個係各個line用!
亦都係分開line in放大線路。

小弟當年玩此機時,曾分別比較兩組音質,CD專用的較纖細、通清;而line用的則較醇和柔順!實行一機兩味!



linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-09-11 19:27
[#2302] Accuphase Fans    
唔太多心的話,買套金仔前後級真係有排玩。。
bobbychu
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.99
2008-09-11 19:39
[#2303] Accuphase Fans    
c-202

linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-09-11 19:45
[#2304] Accuphase Fans    
哈哈...LINDA大哥, 你唔好再出C-202 既相引我啦..

係喎, 聽晚有兩個網友會帶PRE AMP & SPEAKER到小弟屋企開P,

器材有.

CDP : CEC TL51XZ
DAC : MUSILAND MD10
PRE : OCTAVE
POWER : P-102
SPEAKER : EPOS M16 同 B&W 805S

小弟家中大約可招呼 6-7 位網友..^^

有無興趣一齊玩.?!
racewong
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.101
2008-09-11 22:17
主旨內容一共有 1748 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-27

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-27

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22