影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#2405] Accuphase Fans    
wellcome hing
明白。 有冇其他師兄有留意金仔AB類後級W數越出越細既問題,可為小弟解答。。
bobbychu
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.177
2008-09-13 23:33
[#2406] Accuphase Fans    
FUNG兄, 部AMP都好重O下, 可唔可以唔影呀.?!

racewong
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.173
2008-09-13 23:52
[#2407] Accuphase Fans    
11

wellcome
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.6
2008-09-13 23:59
[#2408] Accuphase Fans    
thanks wellcome hing....^^
racewong
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.173
2008-09-14 00:40
[#2409] Accuphase Fans    
請問大家有冇用金仔 cdp 果個volume ?
or 只會switch it to -0 呢?
stellfox
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.163
2008-09-14 03:38
[#2410] Accuphase Fans    
我就switch去”0”拉!


Linda0416 & Bobby Chu:

你地再咁講落去,我唔變前後都唔掂!
sunboy
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.87
2008-09-14 07:11
[#2411] Accuphase Fans    
Wellcome :

我同你一樣好鐘意class a聲底,請問A-50v係唔係全平衡? 行Bi-Amp掂唔掂(發夢)?

Tks
sunboy
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.87
2008-09-14 07:18
[#2412] Accuphase Fans    
唔該晒, sunboy 兄.
stellfox
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.163
2008-09-14 11:00
[#2413] Accuphase Fans    
Sunboy兄n甘就努力d祝你願望早日達成,門當戶對
ahpoohmo
個人訊息 正式會員
64.xxx.xxx.95
2008-09-14 11:04
[#2414] Accuphase Fans    
我會努力的!

A-50v...........^^
sunboy
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.84
2008-09-14 12:28
[#2415] Accuphase Fans    
以前玩個部DP-55CDP,因當時莫財冇錢賣前級試圖將CD.output直入後級,再利用CD數碼levelout來控制大細聲,起初都冇問題,後來發覺聲音好像力不從心大音壓時有點很亂感覺,之後友人拿了部C-260前級作了比較,聲音立即像?開雲霧見清天,有心有力好像食左偉哥一樣,之後先知道一部前級原來係如此重要,後來賣了部C-265,在此亦向大家推薦其實部C-265都可以係一個幾好選擇,他的聲音與C-290幾相似,而C-260聲音與C-280V又有點血脈相連,鍾意邊代就睇自己口味. 
ahpoohmo
個人訊息 正式會員
64.xxx.xxx.87
2008-09-14 12:41
[#2416] Accuphase Fans    
有木金仔:理直氣壯
新款金仔:陰媯菾g

ahpoohmo
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.247
2008-09-14 13:08
[#2417] Accuphase Fans    
cd冇鱈e級既放大而直入後級,小弟都覺得係唔掂既。我會用黑白相和彩色相黎形容分別之大。。
bobbychu
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.177
2008-09-14 13:09
[#2418] Accuphase Fans    
C-265
陰媯菾g

ahpoohmo
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.247
2008-09-14 13:10
[#2419] Accuphase Fans    
大家好
祝中秋節快樂,人月倆團圓
ahpoohmo
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.247
2008-09-14 13:12
[#2420] Accuphase Fans    
咁最抵玩, 又要有兩組平衡輸出既前級係咪得 C-270V.?
racewong
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.200
2008-09-14 15:30
[#2421] Accuphase Fans    
可以甘講
ahpoohmo
個人訊息 正式會員
64.xxx.xxx.95
2008-09-14 15:50
[#2422] Accuphase Fans    
各位 Ching, 小弟現用 DP-500 & E-550, 但翻遍說明書也不能發現此兩機是否 full balance, 未知各 Ching 是否知道? 及此兩機用 RCA or balance 較好?
Thanks.
TSH
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.171
2008-09-14 18:04
[#2423] Accuphase Fans    
大家好
祝中秋節快樂,人月倆團圓 x 2

linda.0416
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.164
2008-09-14 20:02
[#2424] Accuphase Fans    
TSH, SORRY , YOURS IS NOT. VERY FEW ACCUPHASE POWER AMP. IS FULLY BALANCE.
BESIDES 102, ANY BROTHER KNOW WHICH MODEL IS FULLY BALANCE??(MONO BLOCK NOT INCLUDED)
f-u-n-g
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.134
2008-09-14 20:51
主旨內容一共有 1748 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-28

最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-28

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22