影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#3505] Accuphase Fans    
Linda0416,

"奉勸一句,請勿以眼代耳去判斷器材吧"

明白!! 的而且確, 有時真係會咁樣!!
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-10-03 15:50
[#3506] Accuphase Fans    
如用A60等,有可能能量過大,推到d聲死實實!
-------------------------------------------
Linda 兄,


點解能量過大,會推到d聲死實實? 請指教一!
hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 15:56
[#3507] Accuphase Fans    
你錦樣問我,我猜想你大都係吾認同我!
--------------------------------------------

不過吾緊要,當係心得交流,

一對喇叭,除非好大食就冇計,焗住羅錢慰吽I但係如果一對吾大食且單元較細的喇叭,用過份大必v或大電流推動時,eg:p-500推天朗書架仔,小弟從聽感上覺得音像總是呆呆滯滯似的,欠缺節奏感,用番部e-211時,還自然很多呢!

上述只是個人感覺,不同意者歡迎另發表心得!
linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-10-03 16:18
[#3508] Accuphase Fans    
不是認同不認同的問題,祗是小人對新事物及新理念的求知慾驅使下,向閣下提問。 別無其他!
hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 16:28
[#3509] Accuphase Fans    
*****新事物及新理念******

哈!厘句說話真係可圈可點呀!

在下都明白,當大部份人都做同一樣野,而我則在撥冷水實在不該啊!



linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-10-03 16:39
[#3510] Accuphase Fans    
大部份人都做同一樣野,係乜"?

我雖然用金仔二三+年,但並唔係非金仔不聽。

淋下冷水,可以叫人清醒,好事呀!
hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 16:53
[#3511] Accuphase Fans    
又係亂碼!
------------------

大部份人都做同一樣野,係乜野?

我雖然用金仔二三+年,但並唔係非金仔不聽。

淋下冷水,可以叫人清醒,好事呀!
hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 16:55
[#3512] Accuphase Fans    
***********大部份人都做同一樣野,係乜野?********

盡在不言中吧了!小弟可能講野太多,請放過小弟!


**********我雖然用金仔二三+年,但並唔係非金仔不聽************

我都係,不過厘度係以金仔為主,唯有多講金仔!

linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-10-03 17:11
[#3513] Accuphase Fans    
呀茂而家係度等緊上金仔號列車,上左之後再交流!
路人茂
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.204
2008-10-03 17:20
[#3514] Accuphase Fans    
路人茂,

入左乜野金仔?
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-10-03 17:21
[#3515] Accuphase Fans    
Linda 兄,

小弟真的祗是希望學到一D我唔識的事物,唔係有意去留難兄台。 Sorry!

有機會再同你傾過。

hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 17:24
[#3516] Accuphase Fans    
hifi8000 hing :
日本器材你都玩過無數,多些出來
交流下,听過你套頂班 DENON 好正 ^_^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2008-10-03 17:29
[#3517] Accuphase Fans    
公司套天龍同對Ascent-II,三年幾前賣左了! 得番套金仔係屋企,但又無乜時間去聽。 現在,唯有上网吹下水,打發時間!
hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 17:37
[#3518] Accuphase Fans    
可惜听套 DENON 時剛入門玩 HIFI,
唔識寶,如果唔係必睇實你几時賣 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2008-10-03 17:44
[#3519] Accuphase Fans    
Wellcome 兄,

你近來有乜新野玩?

我大部份時間係大陸,有幾年冇換過野,祗係賣"! :)

hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 17:45
[#3520] Accuphase Fans    
Hi hifi8000,

而家用緊乜?
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-10-03 17:48
[#3521] Accuphase Fans    
HIFI8000 HING :
第二名就來出世,睇來又冇太多時間
玩囉,剛搞緊對 LUXMAN B10 後級返來,配返個膽
前,金仔就留 DP-100 + DC-101,你的 MICRO
唱盤都賣晒啦 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2008-10-03 17:51
[#3522] Accuphase Fans    
如果唔係套天龍太大件,我個廳放唔落,我會留番套天龍,賣左套金仔去。天龍 S1 比 C290V+A50V 好得太多!
hifi8000
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.19
2008-10-03 17:52
[#3523] Accuphase Fans    
hifi8000 hing :
我諗我還未玩 HIFI 你已經玩遍
日本頂班野囉,有時間多些上來吹下水 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2008-10-03 17:53
[#3524] Accuphase Fans    
莫再提套 DENON 諗起都還流緊口水 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2008-10-03 17:54
主旨內容一共有 1748 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-27

最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19