兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#3505] Accuphase Fans Linda0416, "奉勸一句,請勿以眼代耳去判斷器材吧" 明白!! 的而且確, 有時真係會咁樣!! |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-03 15:50 | |
|
|
|||
| [#3506] Accuphase Fans 如用A60等,有可能能量過大,推到d聲死實實! ------------------------------------------- Linda 兄, 點解能量過大,會推到d聲死實實? 請指教一! |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 15:56 |
| [#3507] Accuphase Fans 你錦樣問我,我猜想你大都係吾認同我! -------------------------------------------- 不過吾緊要,當係心得交流, 一對喇叭,除非好大食就冇計,焗住羅錢慰吽I但係如果一對吾大食且單元較細的喇叭,用過份大必v或大電流推動時,eg:p-500推天朗書架仔,小弟從聽感上覺得音像總是呆呆滯滯似的,欠缺節奏感,用番部e-211時,還自然很多呢! 上述只是個人感覺,不同意者歡迎另發表心得! |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-10-03 16:18 |
| [#3508] Accuphase Fans 不是認同不認同的問題,祗是小人對新事物及新理念的求知慾驅使下,向閣下提問。 別無其他! |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 16:28 |
| [#3509] Accuphase Fans *****新事物及新理念****** 哈!厘句說話真係可圈可點呀! 在下都明白,當大部份人都做同一樣野,而我則在撥冷水實在不該啊! |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-10-03 16:39 |
| [#3510] Accuphase Fans 大部份人都做同一樣野,係乜"? 我雖然用金仔二三+年,但並唔係非金仔不聽。 淋下冷水,可以叫人清醒,好事呀! |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 16:53 |
| [#3511] Accuphase Fans 又係亂碼! ------------------ 大部份人都做同一樣野,係乜野? 我雖然用金仔二三+年,但並唔係非金仔不聽。 淋下冷水,可以叫人清醒,好事呀! |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 16:55 |
| [#3512] Accuphase Fans ***********大部份人都做同一樣野,係乜野?******** 盡在不言中吧了!小弟可能講野太多,請放過小弟! **********我雖然用金仔二三+年,但並唔係非金仔不聽************ 我都係,不過厘度係以金仔為主,唯有多講金仔! |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-10-03 17:11 |
| [#3513] Accuphase Fans 呀茂而家係度等緊上金仔號列車,上左之後再交流! |
路人茂 210.xxx.xxx.204 |
2008-10-03 17:20 |
| [#3514] Accuphase Fans 路人茂, 入左乜野金仔? |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-03 17:21 |
| [#3515] Accuphase Fans Linda 兄, 小弟真的祗是希望學到一D我唔識的事物,唔係有意去留難兄台。 Sorry! 有機會再同你傾過。 |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 17:24 |
| [#3516] Accuphase Fans hifi8000 hing : 日本器材你都玩過無數,多些出來 交流下,听過你套頂班 DENON 好正 ^_^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2008-10-03 17:29 |
| [#3517] Accuphase Fans 公司套天龍同對Ascent-II,三年幾前賣左了! 得番套金仔係屋企,但又無乜時間去聽。 現在,唯有上网吹下水,打發時間! |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 17:37 |
| [#3518] Accuphase Fans 可惜听套 DENON 時剛入門玩 HIFI, 唔識寶,如果唔係必睇實你几時賣 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2008-10-03 17:44 |
| [#3519] Accuphase Fans Wellcome 兄, 你近來有乜新野玩? 我大部份時間係大陸,有幾年冇換過野,祗係賣"! :) |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 17:45 |
| [#3520] Accuphase Fans Hi hifi8000, 而家用緊乜? |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-03 17:48 |
| [#3521] Accuphase Fans HIFI8000 HING : 第二名就來出世,睇來又冇太多時間 玩囉,剛搞緊對 LUXMAN B10 後級返來,配返個膽 前,金仔就留 DP-100 + DC-101,你的 MICRO 唱盤都賣晒啦 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2008-10-03 17:51 |
| [#3522] Accuphase Fans 如果唔係套天龍太大件,我個廳放唔落,我會留番套天龍,賣左套金仔去。天龍 S1 比 C290V+A50V 好得太多! |
hifi8000 220.xxx.xxx.19 |
2008-10-03 17:52 |
| [#3523] Accuphase Fans hifi8000 hing : 我諗我還未玩 HIFI 你已經玩遍 日本頂班野囉,有時間多些上來吹下水 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2008-10-03 17:53 |
| [#3524] Accuphase Fans 莫再提套 DENON 諗起都還流緊口水 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2008-10-03 17:54 |