兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#3925] Accuphase Fans 暫時我都未聽過有膽機(包括已用靚膽, 甚麼貓拿, GEC等等), 女聲可以甜得過"舊金味", 當然, 靚膽既音色未必係甜味, 有好多都會突顯中頻既濕潤度, |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-10-10 09:55 | |
|
|
|||
| [#3926] Accuphase Fans Hi yip683, "我10多年來都是用Accuphase合併機" 你下一步唔應該係"蛋"機, 而係Accuphase 前 + 後.....^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-10 10:01 |
| [#3927] Accuphase Fans sunboy hing, 我都希望....不過$$$ 我都追求緊.... "人聲好甜好溫柔" "突顯中頻既濕潤度" |
yip683 203.xxx.xxx.102 |
2008-10-10 10:07 |
| [#3928] Accuphase Fans 如yip兄只要求中頻既濕潤 & 甜美, 其實真係好簡單, 金仔前級 + 膽機後級. 不過膽後有個好大既問題. 就係power膽超貴... 如果以mono黎計, 每邊用四支 KT88, 以仿金師既價位大約 $1600 一SET 4支. 咁就要用 $3200. |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-10-10 10:15 |
| [#3929] Accuphase Fans Yip683, 慢慢來吧, 或者買二手金仔前後(好似我咁), 平好多...^^ 二手區有人放緊P-500.....^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-10 10:37 |
| [#3930] Accuphase Fans 高分析力& 甜美:Accuphase 前 + 後 甜美,溫柔& 中頻既濕潤:金仔前級 + 膽機後級 希望有機會|下比較下... 吸下毒... |
yip683 203.xxx.xxx.102 |
2008-10-10 10:51 |
| [#3931] Accuphase Fans yip683, 越去得多家訪, 中毒會越深.....^_^ racewong, 睇黎你同我一樣, 都係鐘意"舊金味". 尤其女聲! |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-10 11:39 |
| [#3932] Accuphase Fans 可能我好快會比"舊金味"甜到膩呢...^^ |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-10-10 12:11 |
| [#3933] Accuphase Fans let me tell you baby 280L + 6L6 金仔加膽............係好適中架 , ![]() |
Six 218.xxx.xxx.200 |
2008-10-10 12:15 |
| [#3934] Accuphase Fans Six, 入貨未呀? DP-100 & DC-101....^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-10 12:25 |
| [#3935] Accuphase Fans 六叔 : 過來取套 100+101 啦,個市跌成甘, 我全部野都平賣呀,你比部 75v 過來 換啦 ^++^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2008-10-10 12:35 |
| [#3936] Accuphase Fans 買左絲(物)啦 , 今晚上坅蛈挐 , 我有多對 , @過2次 , 仲好新 , 預埋你去A60好嗎 ? |
Six 218.xxx.xxx.200 |
2008-10-10 12:38 |
| [#3937] Accuphase Fans "買左絲(物)".....?? |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-10 12:42 |
| [#3938] Accuphase Fans 買左絲襪啦 , 今晚上坅蛈挐 , 我有多對 , 穿過2次 , 仲好新淨 , 預埋你去笠吤譂60好嗎 ? |
Six 218.xxx.xxx.200 |
2008-10-10 12:47 |
| [#3939] Accuphase Fans "預埋你去笠吤譂60好嗎?" A60..好!!......順便笠埋2404..^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-10 12:49 |
| [#3940] Accuphase Fans 但..........六叔呀茂想老笠閣下對4344喎! |
路人茂 210.xxx.xxx.204 |
2008-10-10 13:01 |
| [#3941] Accuphase Fans 我話過你2友知,日前我賣對 3/5a 有位 國內同胞上來取貨,見我几件金仔,立即 問我賣唔賣,我小試牛刀叫妘齯U部 A60 收几多????---------->SUNBOY 你要定 心理準備喇,阿同胞話 3 皮啦,我一听就 講:得喇其他唔使報啦.費事晚上訓唔到, 所以 SUNBOY 你部 A50 騎騎!!!!!!!!!!!!! ^++^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2008-10-10 13:06 |
| [#3942] Accuphase Fans A60收三萬.? 我比夠 三萬三, 快d叫國內同胞賣兩部比我玩mono |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-10-10 13:08 |
| [#3943] Accuphase Fans wellcome, "阿同胞話 3 皮啦" 咁你三皮一賣比我啦.....hehehehe ^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-10 13:09 |
| [#3944] Accuphase Fans sunboy兄, 出價咁低.?! |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-10-10 13:11 |