兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#4506] Accuphase Fans 照甘睇電子分音係香港真係幾難盛行 |
ahpoohmo 64.xxx.xxx.111 |
2008-10-27 11:24 | |
|
|
|||
| [#4507] Accuphase Fans 我都想玩下電子分音, 但冇"水"....>_< (行入門級 - 二路分音都要at least2部後級......唉!!) |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-27 12:43 |
| [#4508] Accuphase Fans sunboy JBL-M552分頻器....$1500最基本 ACCUPHASE POWER AMP A-20 $XXXX 但你要連喇叭都換埋? 妤大鑊. |
csc6636 203.xxx.xxx.131 |
2008-10-27 17:31 |
| [#4509] Accuphase Fans csc6636, 你意思係用JBL-M552分頻器 + A20 x 2 ?? |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-27 17:35 |
| [#4510] Accuphase Fans 電子分音入門級都要有一定要求,如揚聲器設備很少人會將一對二路半球型喇叭棄置原有分音器用作電子分音分頻,原因是原廠分音器或多或少作了一些補償(因分音器內零件會因應不同音樂信源起伏而作出適當變化)相反電子分音就不會有以上動作作補償,當你所選擇分頻點和斜率slope後(例如:如選擇2500hz分頻和slope-6db)你會發現聲音好像難聽個原本分音器,亦同時反映你正在使用單元質素問題,這就是電子分音非常之準確優異地方,亦是他無情地表露出單元決點,(這是小弟衹對金仔電子分音少少見解,如有錯誤請代為更正. |
ahpoohmo 64.xxx.xxx.111 |
2008-10-27 21:35 |
| [#4511] Accuphase Fans sunboy wellcome兄那份圖也很清楚, 前級-->分頻器(分頻器分二路), 一路接後級推中高音單元, 另一路後級推中低音單元, 你巳有前級C-260,後級A-50, A-50推中低音單元,入一部A-20推中高音單元, 二首市r入一個最平又匹配的JBL-M552玩二路分音, 正正正,很容易調教出一種合自已口味的聲底, 若非環境不野i,現在應該還在玩吧...... 但你對喇叭應不能玩電分呢?又換??????? |
csc6636 219.xxx.xxx.63 |
2008-10-27 21:46 |
| [#4512] Accuphase Fans ahpoohmo兄 你在這方面巳經是專家吧,你也有份另小弟玩電分的, (你的圖片及文章), 但小弟玩二路過程就比較順利,因有太多師兄在R33發, 有問必答,HE.HE |
csc6636 219.xxx.xxx.63 |
2008-10-27 21:57 |
| [#4513] Accuphase Fans ahpoohmo & csc6636, 唔該晒你地既解釋,基本上已明白^_^ 問題在放喇叭.............其實所有喇叭應該都可以玩電分既,只係在於出黎既效果好定唔好? 另外,有一些喇叭本身已內置分音器,咁又點樣唔用內置分音改為用外置分音呢(一般喇叭應該冇得手動開關內置既電分吧!)? |
sunboy 203.xxx.xxx.81 |
2008-10-27 23:05 |
| [#4514] Accuphase Fans 6636兄n在電子分音方面專家就不敢當,小弟衹是絡知皮無,再深入少少小弟也未必能夠解答,由其電子分音組合性結構東西,用家對音樂方面是非常之高要求,每套組合有他調整方式,所以係非常主觀,往往有時在討論中得罪很多人,不過最重要係自己覺得好聽米得囉. |
ahpoohmo 64.xxx.xxx.112 |
2008-10-28 01:05 |
| [#4515] Accuphase Fans 有興趣玩電子分音的話,可找尋下90年左右既steorosound光頭佬教你如何玩法,?講左好多期. |
ahpoohmo 64.xxx.xxx.110 |
2008-10-28 01:29 |
| [#4516] Accuphase Fans Hi Sunboy, "另外,有一些喇叭本身已內置分音器,咁又點樣唔用內置分音改為用外置分音呢(一般喇叭應該冇得手動開關內置既電分吧!)?" In this case, you would have to physically bypass the crossover and directly connect the drivers to the frequency filtered amps. For current model speakers, Linn speakers have connectors at the back that bypass the crossovers. Also, you may find this to be of interest. This is a relatively cheap crossover and amp integrated that can do either 2 channels X 2 ways or 1 channel X 4 ways, and it's relatively cheap (about HK$10k+). The crossover is set using a computer and programmed into the machine. http://www.rasteme.co.jp/product/audio/rsda904/rsda904.html ![]() |
accudude 203.xxx.xxx.158 |
2008-10-28 10:14 |
| [#4517] Accuphase Fans Sunboy兄: 記得你話:換左c-260 a50後,一開聲就覺得比e-550好好好....多! 現在又諗電分!難道現在仍吾滿意d聲? ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-10-28 11:23 |
| [#4518] Accuphase Fans ahpoohmo兄 每套組合有他調整方式,所以係非常主觀,往往有時在討論中得罪很多人,不過最重要係自己覺得好聽米得囉. 完全同意x1000000000000000. 沒有一樣全對的方案.最重要係自己覺得好聽米得囉. |
csc6636 203.xxx.xxx.131 |
2008-10-28 11:51 |
| [#4519] Accuphase Fans Hi accudude, 唔該晒你既資料, 我會再去深究下"電分"既玩法和接駁方法 ^_^ Hi Linda0416, 唔係唔滿意, 亦唔係諗住即刻玩"電分".......一來想學多D, 就算未玩過都想有D認識; 二來近排巧合下又去左幾個地方聽過, 發覺人地出黎效果好我好多, 而最終結倫係"地方大細"既問題, 所以"電分"唔會玩住啦, 等我發輝晒C-260 + A-50係我屋企(咁細>_<)既力量, 再先去諗其它!! |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-28 11:52 |
| [#4520] Accuphase Fans hehe.. 等我post番我o係隔離台既簽名先. @~@聆聽環境才是音響皇道..~~ |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-10-28 12:07 |
| [#4521] Accuphase Fans sunboy 60-70年代的大JBL是有得選擇用內置電子分音or外置分頻器的.(真的可以手動開關) 有D會直接從單元接線出分頻器 |
csc6636 203.xxx.xxx.131 |
2008-10-28 12:26 |
| [#4522] Accuphase Fans sunboy兄: 有冇留意到日本仔好多都係屋企豆潤甘細,都玩一d 大喇叭呢? 難道他們是白痴? 金仔社長春日二郎先生,相信冇人認為坅峊囍n大,但係吤峊|隻15吋低音+31吋超低! 不過,細地方用細喇叭、大地方用大喇叭厘種文化,在香港已經成為習慣! ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-10-28 12:26 |
| [#4523] Accuphase Fans csc6636, "60-70年代的大JBL是有得選擇用內置電子分音or外置分頻器的.(真的可以手動開關) 有D會直接從單元接線出分頻器" 完全明白, 所以D"4344"鬼死咁貴........>_< ------------------------------------------------- Linda0416, "不過,細地方用細喇叭、大地方用大喇叭厘種文化,在香港已經成為習慣!" 最重要係要過屋企"老うG關!!...............^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-28 12:35 |
| [#4524] Accuphase Fans csc6636, "60-70年代的大JBL是有得選擇用內置電子分音or外置分頻器的.(真的可以手動開關) 有D會直接從單元接線出分頻器" 完全明白, 所以D"4344"鬼死咁貴........>_< ------------------------------------------------- Linda0416, "不過,細地方用細喇叭、大地方用大喇叭厘種文化,在香港已經成為習慣!" 最重要係要過屋企"老細果關!!...............^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-10-28 12:36 |
| [#4525] Accuphase Fans linda.0416兄 你想毒害SUNBOY HE.HE 日本仔好犀利,在300呎空間玩4-5路, |
csc6636 203.xxx.xxx.131 |
2008-10-28 12:42 |