影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#4845] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
樹皮會呢排好靜!?放哂假?抑或陪太子讀書,六月中應該係學期尾考試,可能連「拆 - chat」都唔得閒!我都係0岩0岩完成皇后密令咋。
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 12:15
[#4846] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
ils :

老細天口熱少出外搬吾到喇叭聽野. 所以近排學人拿住架相機週圍去影野...

其實我影野好水皮, 只係借 d 易比個理由自己出去行下吾好成日屈響屋企. 而家晒到成舊朱古力咁.
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 16:08
[#4847] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
都係我0地搞「室交連」累事。出去曬多0的太陽對我地呢0的白領係好事0黎,健康都好0的!
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 16:40
[#4848] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
平平地買部低階 DSLR 出去晒鹹魚咁晒.... d 老人斑出得特別快.

lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 17:02
[#4849] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    


lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 17:02
[#4850] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    


lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 17:02
[#4851] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
ils 你係影相高手黎, 吾該指點兩野.
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 17:03
[#4852] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
影白鷺最好搵個深色背境以背光或側背光拍攝來突顯白色羽毛0既質感及白鷺0既形態。如果白鷺有搶吃或飛舞姿勢更好!

ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 17:27
[#4853] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
影花卉都係要搵個深色背境以背光或側背光拍攝0架!

ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 17:29
[#4854] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
記住對比,深...淺;大...小;高...低...............

ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 17:31
[#4855] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
"要搵個深色背境以背光或側背光拍攝0架"

知到, 不過都吾係話搵就咁易搵到....
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 17:33
[#4856] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
所以我會搵塊黑布 (14平方吋左右) 同埋衣夾、繩同反光板(可以縮少個0的)去影相,當然只係4花卉、昆蟲。
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 17:42
[#4857] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
"我會搵塊黑布 (14平方吋左右) 同埋衣夾、繩同反光板(可以縮少個0的)去影相,當然只係4花卉、昆蟲。"

係喎, 現場吾就為有玩交連咁玩...!
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 17:49
[#4858] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
依家係影荷花最佳時候,最好大清早去粉嶺雲泉仙館,早上散射光影相柔和o的,下午太陽太猛。
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 18:08
[#4859] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
好! 去次仙館睇下升吾升到仙.... :-)
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 18:17
[#4860] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
去仙館記得帶一支三腳架,一支十蚊店可以賣到o既伸縮棒要o黎撥好荷花及荷葉o既位置。注意荷塘面o既浮萍同浮面o既荷葉,因為都係理相o既 post!
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.86
2007-06-18 18:49
[#4861] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
lym,

What DSLR have you bought? I want to buy Nikon D80 but the price is still not cheap. Maybe I have to sell some lo-fi equipment to raise the fund for it.
albertino
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.209
2007-06-18 19:26
[#4862] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
lym

I like this photo. Did you take photos on your toy? :-)

John



Gingers
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.115
2007-06-18 19:34
[#4863] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
"一支十蚊店可以賣到o既伸縮棒要o黎撥好荷花及荷葉o既位置。"

亂咁撩人 d 花都得架咩, 會吾會比人鬧架....
其實我影野比較吾想攪囮馴既款.

lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 20:01
[#4864] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
禾正一孤寒鬼.... 只係一部最 cheap 既 D40 kit + 多支 55-200mm.
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.33
2007-06-18 20:02
主旨內容一共有 3172 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-29

最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-29

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22