影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#5066] Accuphase Fans    
4344M D 水晶超高音 音樂感好似 MISICAL D O番!
+ 埋個重金屬 40cm 高既腳座,足夠成千呎空間聽用
仲要配合空調靜音、機背吸音或散音、天花及兩旁吸音、與及黃金位置後起碼 3m-4m 的空間,才能真正欣賞到原整的音頻,和餘音的控制。
4344M 的號角高音後面,音箱設有生口板以供撰擇打開使用,以避免強烈的反震機械波。
gary..
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.1
2008-12-05 22:27
[#5067] Accuphase Fans    
sunboy:
色即是空,空即是色!



linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-12-05 23:59
[#5068] Accuphase Fans    
4348

linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-12-06 00:00
[#5069] Accuphase Fans    
想問各位,早期金仔粒FET MOS印大T字樣代表那牌子呢?
cominox
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.87
2008-12-06 00:01
[#5070] Accuphase Fans    
先恭喜茂哥成民吨JC-280V.
又因坅峊虃時無位糧◎s歡, 所以就暫借給小弟一嘗心願..^^

REPORT明天補上...先比幅相大家睇睇先...^^

racewong
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.51
2008-12-06 00:06
[#5071] Accuphase Fans    
linda0416,

善哉,善哉!
--------------------------------------------------------------------------------

racewong,

恭喜,恭喜!快手出個C-280V vs C-280L包膠啦!
sunboy
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.85
2008-12-06 09:05
[#5072] Accuphase Fans    
c2800

linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2008-12-06 10:07
[#5073] Accuphase Fans    
linda0416,

大你.............C-2810 !!

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-12-06 10:10
[#5074] Accuphase Fans    
C-2810

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-12-06 10:11
[#5075] Accuphase Fans    
C-2810

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-12-06 10:12
[#5076] Accuphase Fans    
咁要等亞茂哥得閒, 先可以搬埋部C-280L 過黎A/B TEST喎.
---------------------------------------
昨晚開機試音. 2008音響展CD碟作測試,

先用PASSLAB DIY 聽一次
人聲口型, 樂器分隔度, 空氣感依舊良好.

再換C-280V
人聲厚潤, 底頻比passlab diy結實. 唯量感過多, 引至分隔度 & 空氣感略遜一籌. 但氣勢磅礡, 實力深不見底. 如以c-280v配合M-1000等頂級POWER, 加上聆聽環境OVER 300尺, 才可發揮岍釵酗艩..^^

唔明白之前既師兄對C-280V既評價點解咁差.?!
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-12-06 10:31
[#5077] Accuphase Fans    
linda.0416

Agree!!

________________________________________________

每樣野,每樣事物,都會有人認同或吾認同!

何況係玩具呢!總會有人喜歡與不喜歡的!

*************************************************


茂哥


恭喜茂哥成民吨JC-280V!!!!!!!!



TaiC
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.200
2008-12-06 10:31
[#5078] Accuphase Fans    
係喎...掛住玩機, 忘記恭喜six榮昇第二任老豆添...

我個BB都READY出世, 所以前晚慘將聆聽環境減少廿尺...

講真, 喇叭離後牆少左兩尺, 分別真係好大, 空間感, 樂器既定位 / 分隔度都相對減少...
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-12-06 10:57
[#5079] Accuphase Fans    
SUNBOY,..真係架...同你老細傾o下, 睇o下可唔可以將個廳打長黎玩hi-fi...你就會知道喇叭離後牆既分別有幾大...^^
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-12-06 11:01
[#5080] Accuphase Fans    
racewong,

口味真係好難講.............自從C-280V走後, 我用C-260聽返女聲歌仔, 發覺分析力, 速度, 尾音既圓滑, 音樂節奏等等真係輸好多(我女人都聽得出), 但把女聲既甜味始終係C-260較多!!
我自己都唔明白係因為C-260分析力較弱所以覺得較甜, 亦或有其它原因, 但總算覺得C-260係分析力, 速度, 尾音既圓滑, 音樂節奏等等方面被C-280V完全打敗之後, 係甜味(只限歌仔)方面可以話係2種唔同既野!!

P.S. - 可能我真係未全面發輝到C-280V既實力!! (呢方面靠你啦racewong, 你有足夠既空間呀!!)

有冇收到pm.....^_^
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-12-06 11:10
[#5081] Accuphase Fans    
有丫...

不過依家咁既時勢, 都係留番d錢比BB先, 要睇O下今年既花紅幾多, 先決定入唔入部C-270V玩...^^
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-12-06 11:13
[#5082] Accuphase Fans    
racewong,

因為好小可有人放C-270V..........^_^
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-12-06 11:14
[#5083] Accuphase Fans    
So sunboy, what is your latest setup ??
f-u-n-g
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.134
2008-12-06 11:17
[#5084] Accuphase Fans    
hi f-u-n-g,

冇轉呀, 依然係咁:
C-260 (Pre) + A-50 (Power) + DP-70 (CDP) + Amphion Xenon (SPK)
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2008-12-06 11:22
[#5085] Accuphase Fans    
到時如果搵唔到二手C-270V, 咪o係日本order一部囉...^^

可能到時到你up-grade, 放部C-260比我聽歌仔呢...^^
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2008-12-06 11:25
主旨內容一共有 1748 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-26

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-26

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19