兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#5066] Accuphase Fans 4344M D 水晶超高音 音樂感好似 MISICAL D O番! + 埋個重金屬 40cm 高既腳座,足夠成千呎空間聽用 仲要配合空調靜音、機背吸音或散音、天花及兩旁吸音、與及黃金位置後起碼 3m-4m 的空間,才能真正欣賞到原整的音頻,和餘音的控制。 4344M 的號角高音後面,音箱設有生口板以供撰擇打開使用,以避免強烈的反震機械波。 |
gary.. 218.xxx.xxx.1 |
2008-12-05 22:27 | |
|
|
|||
| [#5067] Accuphase Fans sunboy: 色即是空,空即是色! ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-12-05 23:59 |
| [#5068] Accuphase Fans 4348 ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-12-06 00:00 |
| [#5069] Accuphase Fans 想問各位,早期金仔粒FET MOS印大T字樣代表那牌子呢? |
cominox 218.xxx.xxx.87 |
2008-12-06 00:01 |
| [#5070] Accuphase Fans 先恭喜茂哥成民吨JC-280V. 又因坅峊虃時無位糧◎s歡, 所以就暫借給小弟一嘗心願..^^ REPORT明天補上...先比幅相大家睇睇先...^^ ![]() |
racewong 218.xxx.xxx.51 |
2008-12-06 00:06 |
| [#5071] Accuphase Fans linda0416, 善哉,善哉! -------------------------------------------------------------------------------- racewong, 恭喜,恭喜!快手出個C-280V vs C-280L包膠啦! |
sunboy 203.xxx.xxx.85 |
2008-12-06 09:05 |
| [#5072] Accuphase Fans c2800 ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2008-12-06 10:07 |
| [#5073] Accuphase Fans linda0416, 大你.............C-2810 !! ![]() |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-12-06 10:10 |
| [#5074] Accuphase Fans C-2810 ![]() |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-12-06 10:11 |
| [#5075] Accuphase Fans C-2810 ![]() |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-12-06 10:12 |
| [#5076] Accuphase Fans 咁要等亞茂哥得閒, 先可以搬埋部C-280L 過黎A/B TEST喎. --------------------------------------- 昨晚開機試音. 2008音響展CD碟作測試, 先用PASSLAB DIY 聽一次 人聲口型, 樂器分隔度, 空氣感依舊良好. 再換C-280V 人聲厚潤, 底頻比passlab diy結實. 唯量感過多, 引至分隔度 & 空氣感略遜一籌. 但氣勢磅礡, 實力深不見底. 如以c-280v配合M-1000等頂級POWER, 加上聆聽環境OVER 300尺, 才可發揮岍釵酗艩..^^ 唔明白之前既師兄對C-280V既評價點解咁差.?! |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-12-06 10:31 |
| [#5077] Accuphase Fans linda.0416 Agree!! ________________________________________________ 每樣野,每樣事物,都會有人認同或吾認同! 何況係玩具呢!總會有人喜歡與不喜歡的! ************************************************* 茂哥 恭喜茂哥成民吨JC-280V!!!!!!!! |
TaiC 221.xxx.xxx.200 |
2008-12-06 10:31 |
| [#5078] Accuphase Fans 係喎...掛住玩機, 忘記恭喜six榮昇第二任老豆添... 我個BB都READY出世, 所以前晚慘將聆聽環境減少廿尺... 講真, 喇叭離後牆少左兩尺, 分別真係好大, 空間感, 樂器既定位 / 分隔度都相對減少... |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-12-06 10:57 |
| [#5079] Accuphase Fans SUNBOY,..真係架...同你老細傾o下, 睇o下可唔可以將個廳打長黎玩hi-fi...你就會知道喇叭離後牆既分別有幾大...^^ |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-12-06 11:01 |
| [#5080] Accuphase Fans racewong, 口味真係好難講.............自從C-280V走後, 我用C-260聽返女聲歌仔, 發覺分析力, 速度, 尾音既圓滑, 音樂節奏等等真係輸好多(我女人都聽得出), 但把女聲既甜味始終係C-260較多!! 我自己都唔明白係因為C-260分析力較弱所以覺得較甜, 亦或有其它原因, 但總算覺得C-260係分析力, 速度, 尾音既圓滑, 音樂節奏等等方面被C-280V完全打敗之後, 係甜味(只限歌仔)方面可以話係2種唔同既野!! P.S. - 可能我真係未全面發輝到C-280V既實力!! (呢方面靠你啦racewong, 你有足夠既空間呀!!) 有冇收到pm.....^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-12-06 11:10 |
| [#5081] Accuphase Fans 有丫... 不過依家咁既時勢, 都係留番d錢比BB先, 要睇O下今年既花紅幾多, 先決定入唔入部C-270V玩...^^ |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-12-06 11:13 |
| [#5082] Accuphase Fans racewong, 因為好小可有人放C-270V..........^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-12-06 11:14 |
| [#5083] Accuphase Fans So sunboy, what is your latest setup ?? |
f-u-n-g 218.xxx.xxx.134 |
2008-12-06 11:17 |
| [#5084] Accuphase Fans hi f-u-n-g, 冇轉呀, 依然係咁: C-260 (Pre) + A-50 (Power) + DP-70 (CDP) + Amphion Xenon (SPK) |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2008-12-06 11:22 |
| [#5085] Accuphase Fans 到時如果搵唔到二手C-270V, 咪o係日本order一部囉...^^ 可能到時到你up-grade, 放部C-260比我聽歌仔呢...^^ |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2008-12-06 11:25 |