影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#6087] Accuphase Fans    
我個蘋狺k聽(滴滴尼)只明開我套機 , 我先至開得大聲r咁多咋陰公
Six
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.212
2009-01-20 17:39
[#6088] Accuphase Fans    
滴滴尼SACD......hehehehe

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-01-20 17:41
[#6089] Accuphase Fans    
good morning

linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2009-01-21 09:47
[#6090] Accuphase Fans    
部p102都出左post出售啦..

sunboy, 有無興趣買多部後級玩"電分".?
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 10:29
[#6091] Accuphase Fans    
racewong 兄,

如果你對喇叭唔係放芵穭中腄A會唔會唔洗放棄HiFi 呀!

我與BB們相處+年都不知幾融洽!
7308
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.78
2009-01-21 10:30
[#6092] Accuphase Fans    
如果你對喇叭唔係放嚮路中心,會唔會唔洗放棄HiFi 呀!
7308
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.78
2009-01-21 10:31
[#6093] Accuphase Fans    
後補相..

racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 10:31
[#6094] Accuphase Fans    
如果你對喇叭唔係放嚮路中心,會唔會唔洗放棄HiFi 呀! x 2

靠牆先啦!!
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-01-21 10:32
[#6095] Accuphase Fans    
靠牆藍弗o唔"過隱". 不如先放棄. 等囝囝大個d先再一次過up-grade.
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 10:36
[#6096] Accuphase Fans    
依家要努力湊BB & 儲多D彈藥.

下次再戰HI-FI就一鑊過買部 M1000...hehe

racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 10:45
[#6097] Accuphase Fans    
靠牆藍弗o唔"過隱". ^^^^^^^

喇叭礎魽A又何須下下離場十呎叭呎才有立體音場?

試問香港又有幾多間屋及家人容釦A放對喇叭響路中心?而且咁玩亦有其缺點。

做環境鬥士啦,玩到喇叭唔洗太離後場都有3D音場及前後左右高低對比,吹咩!

自己Happy,家人先Happy;自己唔Happy,家人又點會Happy 丫?
7308
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.78
2009-01-21 10:47
[#6098] Accuphase Fans    
我亦贊成7308既講法....

玩住靠牆先啦, 等仔仔大左再放返出去!!

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-01-21 11:03
[#6099] Accuphase Fans    
其實真係無時間開機聽歌先會決定暫時放棄. 吐現番D CASH養BB仔. 這是WELLCOME大哥教我既方法之一....^^
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 11:10
[#6100] Accuphase Fans    
當你玩到靠牆都有3D音場,又何須放番出去咁阻訂?

7308
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.78
2009-01-21 11:13
[#6101] Accuphase Fans    
因為BB仔仲細, 就算可以開機都只可做BACK-GROUND MUSIC, 所以依家用電腦2.1喇叭聽歌...其實音效都唔係太差o者..HEHE..
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 11:14
[#6102] Accuphase Fans    
racewong :
yes!!!!只要有錢在手何患無機,他日
東山再起時再玩大,有時自己想法老婆未必
認同,所以暫時放低下都是一條出路 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2009-01-21 11:21
[#6103] Accuphase Fans    
點都好啦, 為左自己BB暫時放棄心頭好....

係值得既!!

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-01-21 11:22
[#6104] Accuphase Fans    
racewong兄:

下一個目標.....p-500L?

linda.0416
個人訊息 正式會員
118.xxx.xxx.178
2009-01-21 11:25
[#6105] Accuphase Fans    
絕對明白08兄既解說. 其實今次既放棄只係暫時性. 因為我己深深被師父既音樂廳所毒害. 但以現在既財力 & BB好多"不可預測既開資"所限, 根本無可能升級到師父既LEVEL. 所以先會選擇暫時放棄. 等有足夠既彈藥 & 環境野i既時侯, 一定會重玩HI-FI...^^

racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 11:30
[#6106] Accuphase Fans    
最重要既係...

你睇O下我個囝囝咁Q可愛. 為左宎時放棄都值得啦.

racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-01-21 11:36
主旨內容一共有 1748 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-29

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-29

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22