兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#6087] Accuphase Fans 我個蘋狺k聽(滴滴尼)只明開我套機 , 我先至開得大聲r咁多咋陰公 |
Six 203.xxx.xxx.212 |
2009-01-20 17:39 | |
|
|
|||
| [#6088] Accuphase Fans 滴滴尼SACD......hehehehe |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-01-20 17:41 |
| [#6089] Accuphase Fans good morning ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-01-21 09:47 |
| [#6090] Accuphase Fans 部p102都出左post出售啦.. sunboy, 有無興趣買多部後級玩"電分".? |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 10:29 |
| [#6091] Accuphase Fans racewong 兄, 如果你對喇叭唔係放芵穭中腄A會唔會唔洗放棄HiFi 呀! 我與BB們相處+年都不知幾融洽! |
7308 58.xxx.xxx.78 |
2009-01-21 10:30 |
| [#6092] Accuphase Fans 如果你對喇叭唔係放嚮路中心,會唔會唔洗放棄HiFi 呀! |
7308 58.xxx.xxx.78 |
2009-01-21 10:31 |
| [#6093] Accuphase Fans 後補相.. ![]() |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 10:31 |
| [#6094] Accuphase Fans 如果你對喇叭唔係放嚮路中心,會唔會唔洗放棄HiFi 呀! x 2 靠牆先啦!! |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-01-21 10:32 |
| [#6095] Accuphase Fans 靠牆藍弗o唔"過隱". 不如先放棄. 等囝囝大個d先再一次過up-grade. |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 10:36 |
| [#6096] Accuphase Fans 依家要努力湊BB & 儲多D彈藥. 下次再戰HI-FI就一鑊過買部 M1000...hehe |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 10:45 |
| [#6097] Accuphase Fans 靠牆藍弗o唔"過隱". ^^^^^^^ 喇叭礎魽A又何須下下離場十呎叭呎才有立體音場? 試問香港又有幾多間屋及家人容釦A放對喇叭響路中心?而且咁玩亦有其缺點。 做環境鬥士啦,玩到喇叭唔洗太離後場都有3D音場及前後左右高低對比,吹咩! 自己Happy,家人先Happy;自己唔Happy,家人又點會Happy 丫? |
7308 58.xxx.xxx.78 |
2009-01-21 10:47 |
| [#6098] Accuphase Fans 我亦贊成7308既講法.... 玩住靠牆先啦, 等仔仔大左再放返出去!! |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-01-21 11:03 |
| [#6099] Accuphase Fans 其實真係無時間開機聽歌先會決定暫時放棄. 吐現番D CASH養BB仔. 這是WELLCOME大哥教我既方法之一....^^ |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 11:10 |
| [#6100] Accuphase Fans 當你玩到靠牆都有3D音場,又何須放番出去咁阻訂? |
7308 58.xxx.xxx.78 |
2009-01-21 11:13 |
| [#6101] Accuphase Fans 因為BB仔仲細, 就算可以開機都只可做BACK-GROUND MUSIC, 所以依家用電腦2.1喇叭聽歌...其實音效都唔係太差o者..HEHE.. |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 11:14 |
| [#6102] Accuphase Fans racewong : yes!!!!只要有錢在手何患無機,他日 東山再起時再玩大,有時自己想法老婆未必 認同,所以暫時放低下都是一條出路 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2009-01-21 11:21 |
| [#6103] Accuphase Fans 點都好啦, 為左自己BB暫時放棄心頭好.... 係值得既!! |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-01-21 11:22 |
| [#6104] Accuphase Fans racewong兄: 下一個目標.....p-500L? ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-01-21 11:25 |
| [#6105] Accuphase Fans 絕對明白08兄既解說. 其實今次既放棄只係暫時性. 因為我己深深被師父既音樂廳所毒害. 但以現在既財力 & BB好多"不可預測既開資"所限, 根本無可能升級到師父既LEVEL. 所以先會選擇暫時放棄. 等有足夠既彈藥 & 環境野i既時侯, 一定會重玩HI-FI...^^ ![]() |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 11:30 |
| [#6106] Accuphase Fans 最重要既係... 你睇O下我個囝囝咁Q可愛. 為左宎時放棄都值得啦. ![]() |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-01-21 11:36 |