兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#6088] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 多謝DD |
Little_Stone 221.xxx.xxx.41 |
2007-12-03 06:56 | |
|
|
|||
| [#6089] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 早晨.... 恭喜石老闆大展鴻圖! 有嘜好路記得射住射住... |
邊個邊個 158.xxx.xxx.114 |
2007-12-03 09:09 |
| [#6090] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 早 做左老板果然唔同..... |
Wild_7 210.xxx.xxx.252 |
2007-12-03 09:20 |
| [#6091] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友 大閘蟹套懋|幾貴,食時又好「吝盡」。最好搵瓥蒏b套, 有平「屁走」可以不醉無歸個隻最好。兄弟係有興趣鼢N可以快快扑鎚!! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2007-12-03 10:44 |
| [#6092] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 不如搵下有冇太史五蛇宴呢攭霅嘛。 |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2007-12-03 11:05 |
| [#6093] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 似乎o的兄弟冇乜意思聚會喎! |
ilovesonatas 203.xxx.xxx.187 |
2007-12-03 23:07 |
| [#6094] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Thanks ils! 星期六去睇完HIFI"shoe"食又得! 老闆,我左湯臣喇!你去唔去呀??? |
長毛 219.xxx.xxx.39 |
2007-12-03 23:30 |
| [#6095] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 5555..我都覺得 |
Little_Stone 221.xxx.xxx.41 |
2007-12-03 23:30 |
| [#6096] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 長毛 係唔係朝早出發呀?朗豪坊個音響蘇!?我搵o左只 The Mask of Zorro 送俾你返屋企爆個痛快。 ![]() |
ilovesonatas 203.xxx.xxx.187 |
2007-12-04 00:02 |
| [#6097] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 最近常常謎 CD, 「室交連」之後再加上痚物儭}架, 隻 DALI ROYAL MENUETE 仔 dynamic 同 punch 都好, 低頻能量勁, 聽第九至十一cut 嚘猺殿^演奏「畫展」, 孎C頻麉]耳程度真係有低至50週咁黈蘆G!! from Mussorgsky: Pictures at an Exhibition; Stravinsky: Petrouchka [DOR-90117] Performed by Jean Guillou, Organ Three selections from Pictures at an Exhibition (Modest Mussorgsky, 1839-1881 / Transcription, Guillou) 9. Promenade 10. Gnomus 11. Samuel Goldenberg and Schmuyle ![]() |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2007-12-04 09:29 |
| [#6098] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 另一隻 TAS 上榜天碟(剩係有CD出),低頻與動態首屈一指!! http://www.flickr.com/photos/ilovesonatas ![]() |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2007-12-04 11:24 |
| [#6099] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 睇過 Thin Red Line 碟, 套戲好深下. |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2007-12-04 11:29 |
| [#6100] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 聽過 Thin Red Line CD碟, 孎C頻同動態好勁下!! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2007-12-04 11:39 |
| [#6101] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) "係唔係朝早出發呀?朗豪坊個音響蘇!?我搵o左只 The Mask of Zorro 送俾你返屋企爆個痛快。" 到時再約啦鐵定星期六..又有CD.多謝先.... |
長毛 218.xxx.xxx.38 |
2007-12-04 22:00 |
| [#6102] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 大家都有同一天碟級CD,對於大家自己套組舍調較意見比較都有所參考,咁會進步快o的! |
ilovesonatas 203.xxx.xxx.187 |
2007-12-04 22:29 |
| [#6103] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Midori is coming in next Jun, any brother interested ??? |
Wild_7 59.xxx.xxx.191 |
2007-12-04 23:02 |
| [#6104] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 美島莉演奏會如果有空我唔會錯過鵅C呇n似係文化中心舉行喎, 七哥你都瓻? |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2007-12-05 08:42 |
| [#6105] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 早 陳老板, 聽講 文化中心 d 音效有改進, 又有靚女拉琴, etsc 敘下都好. |
Wild_7 210.xxx.xxx.252 |
2007-12-05 08:50 |
| [#6106] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 早晨... jun? 眼眉毛都等到長晒.... |
邊個邊個 158.xxx.xxx.114 |
2007-12-05 09:12 |
| [#6107] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 聽靚女拉琴等到六月都無問題。不過 ETSC 班大哥聚舊(會)係咪應該最少每月攬番一次呀。譬如一次飯局或一次早茶, 唔係好似依家咁「一盤散沙」!!!! 睇落都心「y」, 唉..................................... |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2007-12-05 09:21 |