兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#6347] Accuphase Fans bobbychu, 不過siltech太貴啦,afford唔起! 有冇朋友會交換線玩下呢? |
sunboy 203.xxx.xxx.92 |
2009-02-07 08:49 | |
|
|
|||
| [#6348] Accuphase Fans r33終於回復正常啦! ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-07 20:46 |
| [#6349] Accuphase Fans 小弟覺得金仔聽陳潔麗,尤其〝舊金〞特別好聽! 大家有冇買厘隻dvd呀! ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-07 22:00 |
| [#6350] Accuphase Fans - ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-07 22:01 |
| [#6351] Accuphase Fans - ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-07 22:04 |
| [#6352] Accuphase Fans 路人茂gor, what time I return dac to you is best. thanks mark 38 |
mark38 219.xxx.xxx.34 |
2009-02-08 16:21 |
| [#6353] Accuphase Fans 我買左坌JCD咋. 不過好少聽..^^ |
racewong 218.xxx.xxx.215 |
2009-02-08 16:28 |
| [#6354] Accuphase Fans 唉,部P450金日終於比個'初入金門'既師兄接走左啦。呀茂既金仔入門板終於全部另結新歡啦(C280L + P450)!現在決定向更深既毒海邁進,唔知C280V配M100各位大佬點睇呢? ![]() |
路人茂 116.xxx.xxx.231 |
2009-02-08 19:50 |
| [#6355] Accuphase Fans 路人茂, M-100我覺得真係太舊啦, M-1000,A-100或2倍P-800啦! |
sunboy 219.xxx.xxx.101 |
2009-02-08 20:55 |
| [#6356] Accuphase Fans 茂哥屋企簫屭閵ONO呀.!! 搵部P-800 or P650番屋企玩O下啦. |
racewong 218.xxx.xxx.215 |
2009-02-08 22:24 |
| [#6357] Accuphase Fans 好等部C280V番來就................ |
路人茂 116.xxx.xxx.231 |
2009-02-08 22:33 |
| [#6358] Accuphase Fans 各位大哥,朋友有對天朗出讓,有冇人要: 1. Azden 2. Berkley |
路人茂 116.xxx.xxx.231 |
2009-02-08 22:41 |
| [#6359] Accuphase Fans Anyone using C2400 pre? What is the difference with C2800? |
ykchan 221.xxx.xxx.8 |
2009-02-09 18:16 |
| [#6360] Accuphase Fans 己經決定搵對M100玩,大家等好消息!hehehe |
路人茂 116.xxx.xxx.87 |
2009-02-10 00:47 |
| [#6361] Accuphase Fans - |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-10 01:23 |
| [#6362] Accuphase Fans - ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-10 01:25 |
| [#6363] Accuphase Fans 多年前曾聽過 c-270 m-100 push tannoy impulse 15,都幾好聲架,尤其打鼓時,真係好爽好過癮! ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-10 02:00 |
| [#6364] Accuphase Fans 始終都是旗艦,唔差得去邊,廣州有一套賣緊四萬六千幾人仔!哈唔知用C280V來夾坅Y乜聲呢? |
路人茂 116.xxx.xxx.87 |
2009-02-10 03:29 |
| [#6365] Accuphase Fans 茂哥! 禁夜都未訓! m-100推乜? |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-10 04:11 |
| [#6366] Accuphase Fans http://www.soundheights.com/s_8.html 厘部p-600都幾底禾! ![]() |
linda.0416 118.xxx.xxx.178 |
2009-02-10 04:21 |