兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#7771] Accuphase Fans Sunboy hing 你係唔係覺得現在4344全頻工作表現感到不滿,還是係必須要玩到電昏才能令你滿意,你覺得4344整體表現如何。 |
ahpoohmo 218.xxx.xxx.205 |
2009-05-06 13:19 | |
|
|
|||
| [#7772] Accuphase Fans ahpoohmo, 正所謂 "人比人, 比死人" 本來都冇乜問題, 不過去過啲大哥屋企之後, 就發現都好差吓! 好彩我唔太聽啲大棚野, 如果唔係死得仲慘........>_< 其實家吓自己覺得最大嘅問題有4個: 1) 音場 - 相信係死症!! 前後牆得9呎要放對4344 + sofa.......算啦!! 2) 我覺得而家啲聲夠甜但唔夠通透 - 自己覺得係前級嘅問題 3) 覺得中/低頻太出, 蓋過咗其它 - 用電分應可解決 4) 自己pat pat痕 - 想試試class AB後級如何 |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-05-06 15:08 |
| [#7773] Accuphase Fans 4) 自己pat pat痕 - 想試試class AB後級如何 ------------------------------- 中point...hehe |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-05-06 15:11 |
| [#7774] Accuphase Fans 2) 我覺得而家啲聲夠甜但唔夠通透 - 自己覺得係前級嘅問題 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 一定要換 kakaka!!!!! |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2009-05-06 15:19 |
| [#7775] Accuphase Fans wellcome & racewong, 你2個毒怪.......>_< wellcome, 就你個人經驗, 你覺得F-25 + 2部P-102 推 4344 有乜問題? |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-05-06 15:26 |
| [#7776] Accuphase Fans 可以代Wellcome兄答你: 冇左個浸吹动褲管的低音 |
路人茂 203.xxx.xxx.60 |
2009-05-06 15:36 |
| [#7777] Accuphase Fans sunboy : 其實2部 P-102 我只是覺得爆下野時有點兒不夠爽, 加上你都講唔夠通,C260 又未有要換決心,所以夾2部P-102 未必令你滿意,反而地方細少少用2部夠力而爽快 AMP,令低 音收得更好,到時高中就易搞得多,所以才建議2部 BRYSTON ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2009-05-06 15:40 |
| [#7778] Accuphase Fans wellcome兄用Bryston會唔會的聲粗左的? |
路人茂 203.xxx.xxx.60 |
2009-05-06 15:42 |
| [#7779] Accuphase Fans 茂哥 : 其實 BRYSTON 4BSST 小弟當日在朋友處听過, 用 F25 加 4BSST 行2路電分推 JBL 4435 不覺 粗聲只是同金仔音色唔同而已 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2009-05-06 15:45 |
| [#7780] Accuphase Fans 我反而諗......2部P-102, 超熱!! Bryston 4BSST等我有機會去聽聽先!! 至於C-260, 等我再聽埋C-290 & C-290V之後, 可能會頂唔住!! |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-05-06 15:49 |
| [#7781] Accuphase Fans sunboy, 頂唔住就去馬... 我到依家都係覺得你應該UP-GRADE部前級好D... 不過以$$黎諗, 你換後級可能只需加幾千蚊, 但換前級就可能要加兩萬幾.... |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-05-06 16:00 |
| [#7782] Accuphase Fans RACEWONG : 換部前級其實可以換部 C270V 咪唔使2皮囉 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2009-05-06 16:04 |
| [#7783] Accuphase Fans 係喎. 換部c-270v都係加多幾千蚊...hehe.. sunboy, 諗諗佢啦.. 快d叫linda兄放比你啦....哈哈. |
racewong 210.xxx.xxx.2 |
2009-05-06 16:10 |
| [#7784] Accuphase Fans 4BSST唔茂都玩過用來推後置Westlake LC5.75真係幾好力 |
路人茂 203.xxx.xxx.60 |
2009-05-06 16:11 |
| [#7785] Accuphase Fans 不如用部P600推低會唔會更正 |
路人茂 203.xxx.xxx.60 |
2009-05-06 16:21 |
| [#7786] Accuphase Fans racewong, linda0416部C-270V梗係留返比你出山啦 ^_^ |
sunboy 219.xxx.xxx.158 |
2009-05-06 16:25 |
| [#7787] Accuphase Fans 用 F25 加 4BSST 行2路電分推 JBL 4435 不覺 粗聲^^^^ 你老板,呢set野個前級係"疴d都縮" M10kit, 梗唔粗啦! "拜神"係好力,但聲尾短。 |
7308 58.xxx.xxx.33 |
2009-05-06 16:51 |
| [#7788] Accuphase Fans 哈哈原來個前.....................唔怪得 wellcome大哥比8爺踢爆左添 |
路人茂 203.xxx.xxx.60 |
2009-05-06 16:55 |
| [#7789] Accuphase Fans 1) 音場 - 相信係死症!! 前後牆得9呎要放對4344 + sofa.......算啦!! 冇得救,就算加電分都救唔倒。立體音場亦唔係4344嘅強項。 2) 我覺得而家啲聲夠甜但唔夠通透 - 自己覺得係前級嘅問題 JBL4344本身都唔通透。 3) 覺得中/低頻太出, 蓋過咗其它 - 用電分應可解決 未必。 4) 自己pat pat痕 - 想試試class AB後級如何 No comment! |
7308 58.xxx.xxx.33 |
2009-05-06 16:56 |
| [#7790] Accuphase Fans 08 爺 : 甘"疴屎都縮" M10kit 功勞都很大,甘不如 轉個波比你,你提下建議用2部什麼AMP 喇 ^^ |
wellcome 59.xxx.xxx.97 |
2009-05-06 16:57 |