影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#7771] Accuphase Fans    
Sunboy hing
你係唔係覺得現在4344全頻工作表現感到不滿,還是係必須要玩到電昏才能令你滿意,你覺得4344整體表現如何。
ahpoohmo
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.205
2009-05-06 13:19
[#7772] Accuphase Fans    
ahpoohmo,

正所謂 "人比人, 比死人"
本來都冇乜問題, 不過去過啲大哥屋企之後, 就發現都好差吓!
好彩我唔太聽啲大棚野, 如果唔係死得仲慘........>_<

其實家吓自己覺得最大嘅問題有4個:

1) 音場 - 相信係死症!! 前後牆得9呎要放對4344 + sofa.......算啦!!
2) 我覺得而家啲聲夠甜但唔夠通透 - 自己覺得係前級嘅問題
3) 覺得中/低頻太出, 蓋過咗其它 - 用電分應可解決
4) 自己pat pat痕 - 想試試class AB後級如何
sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-05-06 15:08
[#7773] Accuphase Fans    
4) 自己pat pat痕 - 想試試class AB後級如何
-------------------------------
中point...hehe
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-05-06 15:11
[#7774] Accuphase Fans    
2) 我覺得而家啲聲夠甜但唔夠通透 - 自己覺得係前級嘅問題
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一定要換 kakaka!!!!!
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2009-05-06 15:19
[#7775] Accuphase Fans    
wellcome & racewong,

你2個毒怪.......>_<

wellcome, 就你個人經驗, 你覺得F-25 + 2部P-102 推 4344 有乜問題?

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-05-06 15:26
[#7776] Accuphase Fans    
可以代Wellcome兄答你:
冇左個浸吹动褲管的低音
路人茂
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.60
2009-05-06 15:36
[#7777] Accuphase Fans    
sunboy :
其實2部 P-102 我只是覺得爆下野時有點兒不夠爽,
加上你都講唔夠通,C260 又未有要換決心,所以夾2部P-102
未必令你滿意,反而地方細少少用2部夠力而爽快 AMP,令低
音收得更好,到時高中就易搞得多,所以才建議2部 BRYSTON ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2009-05-06 15:40
[#7778] Accuphase Fans    
wellcome兄用Bryston會唔會的聲粗左的?
路人茂
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.60
2009-05-06 15:42
[#7779] Accuphase Fans    
茂哥 :
其實 BRYSTON 4BSST 小弟當日在朋友處听過,
用 F25 加 4BSST 行2路電分推 JBL 4435 不覺
粗聲只是同金仔音色唔同而已 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2009-05-06 15:45
[#7780] Accuphase Fans    
我反而諗......2部P-102, 超熱!!

Bryston 4BSST等我有機會去聽聽先!!

至於C-260, 等我再聽埋C-290 & C-290V之後, 可能會頂唔住!!

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-05-06 15:49
[#7781] Accuphase Fans    
sunboy, 頂唔住就去馬...

我到依家都係覺得你應該UP-GRADE部前級好D...

不過以$$黎諗, 你換後級可能只需加幾千蚊, 但換前級就可能要加兩萬幾....
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-05-06 16:00
[#7782] Accuphase Fans    
RACEWONG :
換部前級其實可以換部 C270V 咪唔使2皮囉 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2009-05-06 16:04
[#7783] Accuphase Fans    
係喎. 換部c-270v都係加多幾千蚊...hehe..

sunboy, 諗諗佢啦..
快d叫linda兄放比你啦....哈哈.
racewong
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.2
2009-05-06 16:10
[#7784] Accuphase Fans    
4BSST唔茂都玩過用來推後置Westlake LC5.75真係幾好力
路人茂
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.60
2009-05-06 16:11
[#7785] Accuphase Fans    
不如用部P600推低會唔會更正
路人茂
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.60
2009-05-06 16:21
[#7786] Accuphase Fans    
racewong,

linda0416部C-270V梗係留返比你出山啦 ^_^

sunboy
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.158
2009-05-06 16:25
[#7787] Accuphase Fans    
用 F25 加 4BSST 行2路電分推 JBL 4435 不覺
粗聲^^^^

你老板,呢set野個前級係"疴d都縮" M10kit, 梗唔粗啦!

"拜神"係好力,但聲尾短。


7308
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.33
2009-05-06 16:51
[#7788] Accuphase Fans    
哈哈原來個前.....................唔怪得
wellcome大哥比8爺踢爆左添
路人茂
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.60
2009-05-06 16:55
[#7789] Accuphase Fans    
1) 音場 - 相信係死症!! 前後牆得9呎要放對4344 + sofa.......算啦!!

冇得救,就算加電分都救唔倒。立體音場亦唔係4344嘅強項。

2) 我覺得而家啲聲夠甜但唔夠通透 - 自己覺得係前級嘅問題

JBL4344本身都唔通透。

3) 覺得中/低頻太出, 蓋過咗其它 - 用電分應可解決

未必。

4) 自己pat pat痕 - 想試試class AB後級如何

No comment!
7308
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.33
2009-05-06 16:56
[#7790] Accuphase Fans    
08 爺 :
甘"疴屎都縮" M10kit 功勞都很大,甘不如
轉個波比你,你提下建議用2部什麼AMP 喇 ^^
wellcome
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.97
2009-05-06 16:57
主旨內容一共有 1748 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-27

最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-27

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22