兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#8249] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 唉! 你地班歷史家! 當年若無孫, 蔣, 毛, 中國早已被變相瓜分, 今天中國的版圖可能比十八省 (China Proper)還小, 被不同外國勢力影響的衛星國如"西藏國", "新疆國", "青海國", "東蒙古國", "西蒙古國", "滿州國", "回疆國", "苗國", "壯國", "徭國" 等等等等環伺! 講多無謂, 不如報名八月九日的吹水宴吧! |
j_l 203.xxx.xxx.195 |
2008-07-18 22:14 | |
|
|
|||
| [#8250] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 以瑜遠.......Chairman Mao 瑕不遠......Dr. Sun Yat Sen |
AlexKY 218.xxx.xxx.203 |
2008-07-19 05:15 |
| [#8251] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 早晨! 我們可以給那本書一個機會, 聽聽 "另一方面" 的說話. 特別是, 那位作者 (陳定炎) 憑一棵孝心的動力, 不值兩黨 (國民黨, 共產黨) 各取政治所須, 對他父親的定性, 及污衊, 如 "叛逆" 孫中山, "反革命" 等等. 作者以學術的考證筆法, 道出那一段與廣東有關的現代歷史, 不失為一可讀之物! 是! 內子免費獲得那本近六百頁的書.. 以為是狂妄之徒的自我宣傳, 一看.. 就不能把書放下! 是那麼的沈重, 原來小弟知道的是那麼的小, 思維一直那麼受 "官方" 的限制! 有自我的立場的不打緊..! 只要明白這是 "立場" 就可以了. :) Lym - 可以借給你一讀. :) ![]() |
rcwy 221.xxx.xxx.210 |
2008-07-19 09:53 |
| [#8252] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 唉! 此類坊間野史, 世上多的是, 當然是可讀性非常高的書本, 但豈能以史書視之, 並視為歷史真相 !? 開放之初, 曾經漫遊國內三個暑假, 和很多人談過, 亦嬝炊F釵h傷痕文學和秘史, 包括這類書籍, 只能令我感到中國必須向前走, 而非鞭屍, 使不足夠, 及未經證實的資料片面下判斷. 無徵不信呀. 連CNN及德國傳媒, 都膽感胡用圖片抹黑中國或一些中國人物, 夫復何言 ! We'd better go back to Mainland hifi and music instead of Chinese History here. |
j_l 203.xxx.xxx.195 |
2008-07-19 10:16 |
| [#8253] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 談音論響的地方,還是少談政治曆史罷,以赤了之心交換玩hi-fi或被hi-fi玩之經驗,倒饒有生趣,相反地,政治是世上至Z穢的玩意兒,真係要"伭i-hi....%#@ |
albertino 218.xxx.xxx.36 |
2008-07-19 10:19 |
| [#8254] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Albert 兄講得好, Winston Churchill 名言:政治是世上最污穢的東西. let's go back to hifi and music |
j_l 203.xxx.xxx.195 |
2008-07-19 10:22 |
| [#8255] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 8月9日星期六舉行(如有雖要可訂廳(要收茶芥,散座免) 席宴荔枝角鴻星海鮮酒家(地鐵荔枝角站) 地趾:長沙灣道788號羅氏商業廣場地下 電話:26280323 暫訂一圍 1 四葉 2 老友 3 約翰(他來自美國) 4 good 5 lym 6 遊俠 7 Michael. 8 k.c 9 Brian 10 rcwy 11 12 ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-19 10:33 |
| [#8256] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 順帶一提此價不包酒水 |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-19 10:35 |
| [#8257] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 任重道遠喇! 老友. ^^ |
rcwy 221.xxx.xxx.210 |
2008-07-19 11:18 |
| [#8258] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 8月9日星期六舉行(如有雖要可訂廳(要收茶芥,散座免) 席宴荔枝角鴻星海鮮酒家(地鐵荔枝角站) 地趾:長沙灣道788號羅氏商業廣場地下 電話:26280323 暫訂一圍 1 四葉 2 老友 3 約翰(他來自美國) 4 good 5 lym 6 遊俠 7 Michael. 8 k.c 9 Brian 10 rcwy 11 水胡 12 |
四葉 219.xxx.xxx.228 |
2008-07-19 11:25 |
| [#8259] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 星期六舉行(如有雖要可訂廳(要收茶芥,散座免) 席宴荔枝角鴻星海鮮酒家(地鐵荔枝角站) 地趾:長沙灣道788號羅氏商業廣場地下 電話:26280323 暫訂一圍 1 四葉 2 老友 3 約翰(他來自美國) 4 good 5 lym 6 遊俠 7 Michael. 8 k.c 9 Brian 10 rcwy 11 水胡 12 j_l |
j_l 203.xxx.xxx.195 |
2008-07-19 12:06 |
| [#8260] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 哈哈~~終於成團,已打電話留座 8時入席 |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-19 21:31 |
| [#8261] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 到時帶支法國鐵打酒一支 有無敢飲 卡卡卡............. ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-19 21:47 |
| [#8262] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) o岩o岩係博多焗完一個禮拜「桑那 - 個邊又濕又熱又冇唱片買!」返o黎,個歡宴爆o左棚添! Thomson, check PM please 老友,日本版鄧麗君 LP 確難搵,不過 show 出o黎個批 condition 的確恐怖,連封套都好殘。 早期係金牛座o既 CD 係日本都係珍品,唔易摷到o架! 博多同天神區只有一間 (係六本松都有分店) Borderline 有「姐士」同古典 LP & CD 賣,另外有一間勁多 ROCK o野不過好難搵,係天神鶴舞二丁目Teenage, That's All!我都搵到幾只鄧麗君9幾年 CD,唔平,3500yen 一塊! |
ilovesonatas 123.xxx.xxx.224 |
2008-07-19 22:00 |
| [#8263] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 是晚多謝AlexKY送出"淡淡幽情"2隻 睇下邊位幸運兒可以擁有 ^^ ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-19 23:35 |
| [#8264] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老板做既係跨國企業,每年都要去數次扶桑搵貨. 而我呢D小人物只可以去鴨記啄下啄下,賺到既錢都係要黎執藥既,老板太抬舉啦! ^^ 拿拿拿!!!!!!今日啄到既貨 原本唔係我搵到既,係有條友執起左唔要問我"喂~~老友!呢隻好野黎架,益下你啦!" 心諗(吨S知我叫老友既) 奇怪? ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-20 00:53 |
| [#8265] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 睇真D啦!金庸筆下既俏黃蓉, 乜話"翁美玲"? 妖!末夠斑. ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-20 00:57 |
| [#8266] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 有人話新馬唱得唔係咁好, 車!見人見智唧,新馬唱出另一種味道. ^^ ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-20 01:00 |
| [#8267] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Beyond喎!有好多黑膠友鍾意既,見有2隻立埋,何況重係Mint condition ^^ ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-20 01:03 |
| [#8268] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 以前係肥佬度成日見有,依家搵隻都幾難 盧盧,可惜無"天鳥" ![]() |
老友 210.xxx.xxx.239 |
2008-07-20 01:06 |