兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#8812] Accuphase Fans bobbychu hing 以我記得,當年好似吾連腳架約萬一,另原裝腳約三仟幾! 我當年買SGM10B都七仟幾啦! 至於新既TANNOY 中間高音冇左個保護紗膜,其實吾只甘簡單,成個單元都吾同,包括紙質,而家果d輕左好多!音質就各有各啦! |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 19:14 | |
|
|
|||
| [#8813] Accuphase Fans linda 兄 咁可能唔同年份喇,我記得買果時 10B 係6千幾,12B係7千幾, 12X係8千幾。STIRLING 唔洗一萬蚊。。。。。 |
bobbychu 219.xxx.xxx.56 |
2009-07-16 19:20 |
| [#8814] Accuphase Fans 有膜保護好或係冇好,我都唔知,但塊紗膜事實係好易凹。 ![]() |
bobbychu 219.xxx.xxx.56 |
2009-07-16 19:30 |
| [#8815] Accuphase Fans 如果講結構,應該係舊時所謂的花灑式成本較高,我有少少懷疑以下四款較貴價model係行番以前既花灑式! Kensington SE Yorkminster SE Canterbury SE Westminster Royal SE ![]() |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 20:05 |
| [#8816] Accuphase Fans Stirling Turnberry Kensington 三款所用的高音結構 ![]() |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 20:09 |
| [#8817] Accuphase Fans Stirling Turnberry Kensington 三款所用的高音結 ![]() |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 20:11 |
| [#8818] Accuphase Fans linda 兄 乜係花灑式,你POST呢個高音米同我隻差唔多囉。。。 |
bobbychu 219.xxx.xxx.56 |
2009-07-16 20:15 |
| [#8819] Accuphase Fans 你隻SGM12X,係我所指嘅花灑式! 係米好似Kensington SE Yorkminster SE Canterbury SE Westminster Royal SE |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 20:18 |
| [#8820] Accuphase Fans 係指高音中間好多窿窿。。。??? |
bobbychu 219.xxx.xxx.56 |
2009-07-16 20:24 |
| [#8821] Accuphase Fans yes |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 20:25 |
| [#8822] Accuphase Fans 我有少少懷疑以下四款較貴價model係行番以前既花灑式! 我都係估估下啫! |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 20:27 |
| [#8823] Accuphase Fans linda 兄知否英國原廠有冇淨喇叭箱訂做。。?? |
bobbychu 219.xxx.xxx.56 |
2009-07-16 20:29 |
| [#8824] Accuphase Fans I don't know,sorry |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-16 23:44 |
| [#8825] Accuphase Fans Tannoy Mini Autograph HK而家賣$?d聲點? ![]() |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-17 00:16 |
| [#8826] Accuphase Fans linda 兄 如果有箱訂,做對呢D箱玩下就正。 ![]() |
bobbychu 219.xxx.xxx.56 |
2009-07-17 01:19 |
| [#8827] Accuphase Fans bobbychu hing 臺灣&国內應該好多厘d仿製箱! |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-17 01:48 |
| [#8828] Accuphase Fans linda 兄 整番對擺我對12”單元落去玩唔玩得過呢??? |
bobbychu 219.xxx.xxx.56 |
2009-07-17 01:52 |
| [#8829] Accuphase Fans 我就吾會玩! |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-17 02:03 |
| [#8830] Accuphase Fans 實在d,賣左你對12x,再買番對二手Canterbury 12會吾會好d呢! 吾好鑽甘多牛角尖吧! |
linda.0416 113.xxx.xxx.157 |
2009-07-17 02:07 |
| [#8831] Accuphase Fans 呢對大天朗二手要幾多銀両啊 |
ahpoohmo 203.xxx.xxx.136 |
2009-07-17 02:17 |