兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#9529] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 怎樣付款?? |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-10-20 11:21 | |
|
|
|||
| [#9530] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 先登記做會員 後將所選購放入購物車 選購完畢到購物車付款 按部就班咁做就可以 |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-10-20 11:28 |
| [#9531] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 搭你買一本得嗎? ^_____^ |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-10-20 11:49 |
| [#9532] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 送一本啦 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2008-10-20 12:09 |
| [#9533] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 送一本啦 ------------ 甘就要改稱"老友哥"喇! |
k.c 210.xxx.xxx.86 |
2008-10-20 12:52 |
| [#9534] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 搭你買一本得嗎? _________________ 要邊本? |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-10-20 12:55 |
| [#9535] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 我都叫聲老友哥先^^ |
good 218.xxx.xxx.235 |
2008-10-20 14:14 |
| [#9536] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 唔該晒老友哥代購! |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-10-20 14:28 |
| [#9537] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) o岩o岩隻船經過.. ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-10-20 14:31 |
| [#9538] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友買十零本番黎下次聚孺漭憐n囉。 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2008-10-20 14:45 |
| [#9539] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 睇目錄,中意狗狗震o既應該好有用.. |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-10-20 14:57 |
| [#9540] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 大陸售人仔28 香港旺角星際售港幣45 ________________________ 加埋運費差幾多?! 我諗主要係................ 最好郵寄大陸地址,寄幾本都係人仔5蚊 寄香港會好Q貴!!! 咁時不時話番大陸, 都有借口 -- 我幫的兄弟垣悎A! 正所謂, 書中自有黃金屋, 書中自有..........嘿嘿!!!! 上述全屬虛構......... |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2008-10-20 16:53 |
| [#9541] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) dd 2本書已訂,大概10零天有貨收 |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-10-21 01:03 |
| [#9542] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 唔該晒老友! |
dd845 219.xxx.xxx.222 |
2008-10-21 01:28 |
| [#9543] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 盡興而回.. ^_____^ ![]() |
dd845 219.xxx.xxx.222 |
2008-10-21 01:30 |
| [#9544] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) . ![]() |
dd845 219.xxx.xxx.222 |
2008-10-21 01:36 |
| [#9545] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 今晚去左布袋澳,照你既設定來拍,用左延遲10秒, 衰到都唔見得人 >_< |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-10-21 01:45 |
| [#9546] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 衰到都唔見得人? 貼黎睇下先. |
lym 219.xxx.xxx.242 |
2008-10-21 08:18 |
| [#9547] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 布袋澳 ![]() |
lym 219.xxx.xxx.242 |
2008-10-21 08:28 |
[#9548] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) ![]() |
lym 219.xxx.xxx.242 |
2008-10-21 08:29 |