兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#9849] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 寄左個電郵俾個賒那,賠錢了事 |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-11-04 10:53 | |
|
|
|||
| [#9850] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友 你要小心, 如果累積三次 dispute, 由其係唔俾錢, eBay 會列你入累黑名單, 有機會停牌或取消會籍, 咁就唔抵喇! 明智0既你, 應該通知個賒那話睇錯0左, 落錯標, 要求協調取消咪得0蘿!! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2008-11-04 10:53 |
| [#9851] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) >你可記得呢個 k...j 賒那 無 bid 野好耐囉,幫阿陳買算數。 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2008-11-04 11:14 |
| [#9852] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 衣家賣家唔可以俾負面評級,一於唔狗要囉! ------------------------------------------ I think Only after you had paid..... Right? |
Gingers 218.xxx.xxx.4 |
2008-11-04 11:23 |
| [#9853] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) lym 你對上一次幫趁都睇怕係年幾兩年前喎! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2008-11-04 11:41 |
| [#9854] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 基本上暫緩購入 Lp, 因為定位左之後反而聽少左(因為要推來推去大工程), 推得黎往往快手 d 聽 cd 算。 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2008-11-04 12:30 |
| [#9855] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 基本上暫緩購入 Lp, 因為定位左之後反而聽少左(因為要推來推去大工程), 推得黎往往快手 d 聽 cd 算。 x 2 |
good 218.xxx.xxx.235 |
2008-11-04 13:59 |
| [#9856] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) good: 16/11,SUN.有空嗎? |
wcw1222 218.xxx.xxx.159 |
2008-11-04 23:38 |
| [#9857] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) US $4.99+ us15運費立即買 |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-11-05 11:36 |
| [#9858] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 師兄 Vangelis 唔係只只碟都靚聲(包括你個只), 所以價位極之參差。 你可以考慮以下 TAS 上榜名碟:- 1) Antartica (Japanese) Polydor 2MM-0290 2) LA FETE SAUVAGE (France) Barclay LP 200332 3) Opera Sauvage (France) Polydor LP 2473 105 或罕有0既 4) 1492 THE CONQUEST OF PARADISE 以上搵到要 US$50 ~ US$250 一張,搵得到平就執到雞,其他都好普通亦好很平,唔駛「哂」彈藥兼「哂」地方安置。 |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2008-11-05 12:19 |
| [#9859] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友係雞都殺,理得係走地雞;家鄉雞,貴妃殺,竹絲雞;馬拉雞;葡國雞....... |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2008-11-05 12:26 |
| [#9860] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 唔好怪我亂吠!! 只歎「吾生也有涯」唧! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2008-11-05 12:27 |
| [#9861] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友係雞都殺,理得係走地雞;家鄉雞,貴妃殺,竹絲雞;馬拉雞;葡國雞....... ________________________________________________ 似乎吨策葉曮Y「雞」都照 .............殺呢.......... |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2008-11-05 12:31 |
| [#9862] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 姐係擒到隻流雞! |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2008-11-05 12:32 |
| [#9863] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 睇張黑碟封面似係「鷹」或是「鶯」喎! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2008-11-05 13:15 |
| [#9864] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) look like 烏鴉 . . |
ev910 220.xxx.xxx.236 |
2008-11-05 14:02 |
| [#9865] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) good: 16/11,SUN.有空嗎? ----------------------- ok ar |
good 218.xxx.xxx.235 |
2008-11-05 14:03 |
| [#9866] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 是否北上? 我都有空! |
k.c 202.xxx.xxx.124 |
2008-11-05 14:12 |
| [#9867] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) KC兄: 不是北上,想著北姑否? 當日係深入探討6b4g,且製作者當日在港想聽,現欠老友"柴可夫"未确定得吾得? |
wcw1222 218.xxx.xxx.188 |
2008-11-05 14:37 |
| [#9868] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 北姑好難無興趣.不過仲有深圳音響展,想睇下cd 消磁器 |
k.c 202.xxx.xxx.124 |
2008-11-05 14:44 |