兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#10249] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 三個九毫半歐羅, 又係後期的席肚, 我至愛鴽讞埭, 又係爆到甩肺! ![]() |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2008-11-28 11:57 | |
|
|
|||
| [#10250] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 應該係杜拓至0岩! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2008-11-28 11:59 |
| [#10251] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) AUDIOPHILE JENNIFER WARNES Famous Blue Raincoat 24k NEW _________________________________________________ 呢只埋單最少都要美金六、七百! 如果唔係金融海「笑」, 美金一千過外都似! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2008-11-28 12:10 |
| [#10252] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 呢只埋單最少都要美金六、七百! 如果唔係金融海「笑」, 美金一千過外都似! ________________________________________________ 典解咁值錢呢? *____* |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-11-28 12:14 |
| [#10253] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 一字記之曰「少」! 金 CD 同 180GRAM 黑膠聽講全球都只有一千 (有人話得五百), 物以稀為貴0蘿! 那, 呢兩塊一套鵀w魂曲六個歐羅有找, G住個魂魄, 唔好受的貴夾唔飽野影響。 ![]() |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2008-11-28 12:28 |
| [#10254] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 呢套荷蘭水貌怔髡镼妨Y二手區標成五舊水都眨下眼冇, 七個歐羅唔駛算係死雞仔掛!? ![]() |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2008-11-28 12:34 |
| [#10255] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 呢塊套荷蘭水貌帚漁u肚卡石絲系列, 兩位年輕人玩得唔錯, 錄音亦佳, 見以前易悲成過美金一舊水, 六個歐羅都「汁」一塊返來睇下門口先! ![]() |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.21 |
2008-11-28 12:41 |
| [#10256] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 七哥 最近有乜老少咸宜既管弦樂公演! 少爺學校話要忨隙{! |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-11-28 18:29 |
| [#10257] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 去聽 de Waart 馬勒九! 勁呀! |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2008-11-28 19:07 |
| [#10258] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) http://www.hksl.org/images/leaflet/E04_Christmas-leaflet.pdf 睇睇 |
Hifi-bowling 210.xxx.xxx.24 |
2008-11-28 19:09 |
| [#10259] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 七哥 20號有無好介紹? |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-11-29 11:38 |
| [#10260] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友兄: 恭喜你有仔繼承衣砵.你套hifi既成本又可減輕一半. |
k.c 210.xxx.xxx.86 |
2008-11-29 12:30 |
| [#10261] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Good morning.. ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-11-29 12:37 |
| [#10262] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 恭喜你有仔繼承衣砵.你套hifi既成本又可減輕一半. ___________________________________________ 邊有咁既事呀! 學校要做project,搵家長笨七! |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-11-29 12:44 |
| [#10263] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 學校同你培養接班人.接你套hifi. 至於得唔得,要睇你落幾多奶O及心機喇. 但兩仔爺一同去聽音樂會,機會唔多架! |
k.c 210.xxx.xxx.86 |
2008-11-29 12:55 |
| [#10264] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 但兩仔爺一同去聽音樂會,機會唔多架! ___________________________________ 真係要好好珍惜!! ^O^ |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2008-11-29 12:57 |
| [#10265] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 最緊要做接班人接老友盤死雞生意... :-p |
lym 219.xxx.xxx.242 |
2008-11-29 13:05 |
| [#10266] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 狗戲老虎 ![]() |
good 58.xxx.xxx.246 |
2008-11-29 19:09 |
| [#10267] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友 HK Sinfonetta http://www.hksl.org/concerts/concerts.aspx |
Wild_7 119.xxx.xxx.123 |
2008-11-29 20:06 |
| [#10268] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 唔該哂七哥 :::E::: :::C::: :::S::: :::T::: :::A::: :::S::: :::Y::: |
老友 210.xxx.xxx.110 |
2008-11-30 00:07 |