兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#11229] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) DD - 典解唔叫我..? :-) |
rcwy 221.xxx.xxx.214 |
2009-01-05 10:57 | |
|
|
|||
| [#11230] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) lym前輩 可否解釋簡單易明一點 重有影煙花要用甚麼快門及光圈? 謝謝! |
老友 210.xxx.xxx.35 |
2009-01-05 10:58 |
| [#11231] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) DD - 典解唔叫我..? :-) ____________________________ 因DD知我乜七都唔識嗎! ^^ |
老友 210.xxx.xxx.35 |
2009-01-05 10:59 |
| [#11232] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 我通常會用直度影, 以留多 d buffer 可以拼貼後有高低不齊時可以有空間 crop. --------------------------------- Lym - Thanks for sharing.. great ideas this and others! |
rcwy 221.xxx.xxx.214 |
2009-01-05 11:01 |
| [#11233] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) DD - 典解唔叫我..? :-) ____________________________ 因DD知我乜七都唔識嗎! ^^ ________________________________ 有冇九!菜呀? 知你好學不倦呀麻 ^+++++@ |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:11 |
| [#11234] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) DD - 典解唔叫我..? :-) ________________________ R 唔好意思 唔記得叫你出o黎)故知新添 ^_____@ |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:13 |
| [#11235] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) >可否解釋簡單易明一點 Sorry, 我文字描述技巧有限,可以指出邊部份唔明再補充? 重有影煙花要用甚麼快門及光圈? 要睇現場環境,但一般而言要了解煙花爆開的光度是很高的,所以要若在一幅相上放下太很多煙花會好易爆光同個畫面好花。你用機仔可大約定快門做 2 秒倒,不過亦要睇當時爆發既密度,若爆得密要短 d,疏就長 d。上次我用 A720 影好似都係 set 好位不停 2sec self-timer 影每幅 2 至 2.5 秒不停咁影亂石投林出黎睇下邊 d 中。要加強控制可以用 B 快門同黑卡(不過要既技巧更高)。 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2009-01-05 11:14 |
| [#11236] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) lym 全景相初學者應該教呇a先用三腳架固定, 相機較好水平, 左右簞 ball head, 注意預計景象鼣s接位, 會容易成央C 我記得 CANON 隨機都有跟一個全景連接鼣n件都可以做到。 |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2009-01-05 11:14 |
| [#11237] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 可否解釋簡單易明一點 ______________________ 慢慢咀嚼下就明嫁喇.. ^O^ |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:15 |
| [#11238] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 我記得 CANON 隨機都有跟一個全景連接軟件都可以做到。 _______________________________________________ 個軟件叫 snitch.. |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:20 |
| [#11239] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) >全景相初學者應該教呇a先用三腳架固定, 相機較好水平, 左右簞 ball head, 注意預計景象鼣s接位, 會容易成央C :-) 所以我講明我既手勢係"懶". 自開始除夜景一定要落腳我影日間 pano 差不多無用過腳..... |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2009-01-05 11:21 |
| [#11240] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 全景相初學者應該教呇a先用三腳架固定.. ________________________________________ 老友 記住係三腳架 唔係你支"祖爸"喎 ^+++++@ |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:22 |
| [#11241] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) . ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:24 |
| [#11242] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友 : 平平地買支 Berno 玩囉,轉上單反都可以繼續用。 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2009-01-05 11:26 |
| [#11243] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) >唔係你支"祖爸"喎 今早貼個幅正係用 Joby 撐 DSLR 影,係影得哩 hair d,不過無話一定唔得。 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2009-01-05 11:28 |
| [#11244] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 平平地買支 Berno 玩囉.. _______________________ 選有 ball head 個款 鴨記都係幾舊水 |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:29 |
| [#11245] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 今早貼個幅正係用 Joby 撐 DSLR 影.. _____________________________________ 咁好力!? |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:30 |
| [#11246] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 係影得哩 hair d,不過無話一定唔得。 ____________________________________ 你係 lym 前輩 坅Y老友 點同 ^++++++@ |
dd845 203.xxx.xxx.25 |
2009-01-05 11:34 |
| [#11247] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 腳我好少成日囉出街,但 Joby 就袋梗係背包。 |
lym 167.xxx.xxx.10 |
2009-01-05 11:37 |
| [#11248] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 阿 lym 教"懶"手勢係十分正確, 如果手頭上部 DC 或 有 Live View DSLR, 可以係 SCREEN 上出一個九宮格, 就可以更加有信心掌握到水平喇. |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2009-01-05 11:40 |