影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#11229] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
DD - 典解唔叫我..? :-)
rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.214
2009-01-05 10:57
[#11230] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
lym前輩
可否解釋簡單易明一點
重有影煙花要用甚麼快門及光圈?
謝謝!
老友
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.35
2009-01-05 10:58
[#11231] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
DD - 典解唔叫我..? :-)
____________________________
因DD知我乜七都唔識嗎!
^^
老友
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.35
2009-01-05 10:59
[#11232] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    

我通常會用直度影, 以留多 d buffer 可以拼貼後有高低不齊時可以有空間 crop.
---------------------------------

Lym - Thanks for sharing.. great ideas this and others!

rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.214
2009-01-05 11:01
[#11233] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
DD - 典解唔叫我..? :-)
____________________________
因DD知我乜七都唔識嗎!
^^
________________________________

有冇九!菜呀?
知你好學不倦呀麻

^+++++@

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:11
[#11234] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
DD - 典解唔叫我..? :-)
________________________

R

唔好意思
唔記得叫你出o黎)故知新添

^_____@

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:13
[#11235] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
>可否解釋簡單易明一點
Sorry, 我文字描述技巧有限,可以指出邊部份唔明再補充?

重有影煙花要用甚麼快門及光圈?
要睇現場環境,但一般而言要了解煙花爆開的光度是很高的,所以要若在一幅相上放下太很多煙花會好易爆光同個畫面好花。你用機仔可大約定快門做 2 秒倒,不過亦要睇當時爆發既密度,若爆得密要短 d,疏就長 d。上次我用 A720 影好似都係 set 好位不停 2sec self-timer 影每幅 2 至 2.5 秒不停咁影亂石投林出黎睇下邊 d 中。要加強控制可以用 B 快門同黑卡(不過要既技巧更高)。
lym
個人訊息 正式會員
167.xxx.xxx.10
2009-01-05 11:14
[#11236] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
lym

全景相初學者應該教呇a先用三腳架固定, 相機較好水平, 左右簞 ball head, 注意預計景象鼣s接位, 會容易成央C

我記得 CANON 隨機都有跟一個全景連接鼣n件都可以做到。
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.22
2009-01-05 11:14
[#11237] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
可否解釋簡單易明一點
______________________

慢慢咀嚼下就明嫁喇..

^O^

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:15
[#11238] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
我記得 CANON 隨機都有跟一個全景連接軟件都可以做到。
_______________________________________________

個軟件叫 snitch..

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:20
[#11239] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
>全景相初學者應該教呇a先用三腳架固定, 相機較好水平, 左右簞 ball head, 注意預計景象鼣s接位, 會容易成央C

:-) 所以我講明我既手勢係"懶". 自開始除夜景一定要落腳我影日間 pano 差不多無用過腳.....
lym
個人訊息 正式會員
167.xxx.xxx.10
2009-01-05 11:21
[#11240] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
全景相初學者應該教呇a先用三腳架固定..
________________________________________

老友

記住係三腳架
唔係你支"祖爸"喎

^+++++@
dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:22
[#11241] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
.

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:24
[#11242] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
老友 :

平平地買支 Berno 玩囉,轉上單反都可以繼續用。
lym
個人訊息 正式會員
167.xxx.xxx.10
2009-01-05 11:26
[#11243] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
>唔係你支"祖爸"喎

今早貼個幅正係用 Joby 撐 DSLR 影,係影得哩 hair d,不過無話一定唔得。
lym
個人訊息 正式會員
167.xxx.xxx.10
2009-01-05 11:28
[#11244] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
平平地買支 Berno 玩囉..
_______________________

選有 ball head 個款
鴨記都係幾舊水

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:29
[#11245] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
今早貼個幅正係用 Joby 撐 DSLR 影..
_____________________________________

咁好力!?

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:30
[#11246] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
係影得哩 hair d,不過無話一定唔得。
____________________________________

你係 lym 前輩
坅Y老友
點同

^++++++@

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.25
2009-01-05 11:34
[#11247] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
腳我好少成日囉出街,但 Joby 就袋梗係背包。
lym
個人訊息 正式會員
167.xxx.xxx.10
2009-01-05 11:37
[#11248] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)    
阿 lym 教"懶"手勢係十分正確, 如果手頭上部 DC 或 有 Live View DSLR, 可以係 SCREEN 上出一個九宮格, 就可以更加有信心掌握到水平喇.
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.22
2009-01-05 11:40
主旨內容一共有 3172 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-27

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-27

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22