影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#14409] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
同草..


dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.29
2009-06-15 14:37
[#14410] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
>等老友多半粒鐘同周公捉埋盤棋,

半粒鐘?佢細佬都未醒啦!
lym
個人訊息 正式會員
167.xxx.xxx.10
2009-06-15 14:41
[#14411] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
lym前輩試下同佢講:
"教你影相新招式呀"
只此一次
過時冇效

^.^

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.29
2009-06-15 14:47
[#14412] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
有女教新招式可即刻醒 - 係佢細佬!
lym
個人訊息 正式會員
167.xxx.xxx.10
2009-06-15 14:49
[#14413] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
咁可能唔駛 6點半喎

dd845
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.29
2009-06-15 14:51
[#14414] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
有女教新招式可即刻醒 - 係佢細佬!
_____________________________________

會唔會到時踏 "迫力" 都無力架!
ilovesonatas
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.21
2009-06-15 14:57
[#14415] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
第五屆香港觀蝶大賽 2009 暨蝴蝶攝影比賽

攝影比賽的獎品相當豐富,冠軍獎品為 Nikon D5000 連鏡頭套裝,大家請把握機會踴躍參加﹗

http://www.dcfever.com/news/readnews.php?id=3007

ilovesonatas
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.21
2009-06-15 15:46
[#14416] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
我星期六七點半打荷打到十一點都只係打咗三百多, 都唔係好夠皮! 諗住下個禮拜六去多一次, 應該多 d 荷花開咗。當然如果老友下個禮拜六出車去雲泉就另計 ^ _ ^
________________________________________________

同老友講過
佢話 OK
但係就話佢嘅熱度
仲未足以支持佢早上 6點半到達雲泉喎
大家 push 下佢 la..
-------------------------------


老友:

送你新淨嘅單反機袋.. 鼓勵你早起.

點績! (音: jet) 點 jet?



rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.233
2009-06-15 21:04
[#14417] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
上埋 d E-510 + Tamrom RF 350mm 荷花相。呢支龍仔波波鏡真是不錯!!



ilovesonatas
個人訊息 正式會員
123.xxx.xxx.224
2009-06-15 21:07
[#14418] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
老友

送你迷人白裡透紅吹彈得破紅粉菲菲佳人....................似的.............荷花一朵 ^ _ ^

ilovesonatas
個人訊息 正式會員
123.xxx.xxx.224
2009-06-15 21:13
[#14419] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
再送已開苞與及未開苞紅粉佳...............荷各一給你享用!

ilovesonatas
個人訊息 正式會員
123.xxx.xxx.224
2009-06-15 21:17
[#14420] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
加送嬌艷欲滴荷峰一個!

ilovesonatas
個人訊息 正式會員
123.xxx.xxx.224
2009-06-15 21:19
[#14421] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
吾巧必佢啦, 佢要去油尖囉車, 咁早真係有 d 難度架, 諗 d 晏少少既節目然後再去吮沙薑雞腳啦.
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.93
2009-06-15 21:19
[#14422] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     

今日下午天陰陰, 下雨之前.., 再去德福打荷.

吸收了昨日的經驗, 帶了三腳架但不好意思沒有用過, 只用 Canon 100mm F2.8 macro 鏡頭..



rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.233
2009-06-15 21:25
[#14423] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
吾巧必佢啦, 佢要去油尖囉車, 咁早真係有 d 難度架, 諗 d 晏少少既節目然後再去吮沙薑雞腳啦.

___________________________________________
呀lym前輩
無言感激!
老友
個人訊息 正式會員
113.xxx.xxx.194
2009-06-15 21:28
[#14424] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     

細種荷.. 另種嬌姿.



rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.233
2009-06-15 21:28
[#14425] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     

"波波".. 100mm macro 鏡自然地產生的.



rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.233
2009-06-15 21:31
[#14426] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     
影相我都好發燒, 不過我知老友份人車到一定車既, 係真係有難度車吾到至會推既姐.
lym
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.93
2009-06-15 21:31
[#14427] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     

含苞待放



rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.233
2009-06-15 21:32
[#14428] ETSC & ETRC & ESAC Members (44)     

幾條 "青頭"



rcwy
個人訊息 正式會員
221.xxx.xxx.233
2009-06-15 21:33
主旨內容一共有 3172 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-27

最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19