兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#14950] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Vash 其實我一早預咗, 我可以係銅鑼灣搭通霄上水小巴途經粉嶺係聯和墟直轉巴士或打的入雲泉; 一係她似你話搭通霄紅巴係紅磡轉火車去粉嶺轉綠巴入雲泉。 我以前都係咁單拖去架喇! 不過有樹皮友想結伴打荷交流經驗, 所以諗住和應下咁唧! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2009-06-26 08:53 | |
|
|
|||
| [#14951] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Sonatas 師兄 我仲想去多次,不如约埋一齊喺粉嶺打綠的好嗎? ^.^ ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.29 |
2009-06-26 09:41 |
| [#14952] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 同 accphoto兄去咗一次 唔係好夠喉 ^.^ ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.29 |
2009-06-26 09:44 |
| [#14953] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) ^++++++++^ ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.29 |
2009-06-26 09:46 |
| [#14954] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Sonatas 師兄 我仲想去多次,不如约埋一齊喺粉嶺打綠的好嗎? ^.^ _______________________________________________ 咁就是日拉倒? |
老友 113.xxx.xxx.194 |
2009-06-26 10:07 |
| [#14955] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) dd 冇問題, 時間同集合地點? 雲泉我依稀記得七點先開門, 唔知依家有冇改到。記得以前有夏令時間 (提早一個鐘, 所以早去太陽都係啱啱起身), 六點幾去到未開門要攀牆入去架! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2009-06-26 10:12 |
| [#14956] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友 見你一時又話樂富等, 一時又話粉嶺見, 又話唔駛約埋, 夠人即「擝」, 個個住得遠 d 趕到嚟又怕已經出咗車, 又驚滿座白行一次................唔知點算............. 咁 |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2009-06-26 10:22 |
| [#14957] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 咁多位大哥, 剛同老友傾完, 鐵定星期日 6:30 a.m. 正從樂富MTR站 "老友號" 開出往雲泉打荷... 大家開開心心一齊出發, 一齊回家! |
rcwy 221.xxx.xxx.233 |
2009-06-26 10:27 |
| [#14958] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 鐵定星期日 6:30 a.m. 正從樂富MTR站開出往雲泉打荷 老板 到時電聯,無話差些少時間唔等既 ^^ |
老友 113.xxx.xxx.194 |
2009-06-26 10:38 |
| [#14959] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 如果星期日的天氣太良好陽光普照大地, 7:00 與 7:30 到達雲泉的分別不大. 日出前4:00鐘到達, 再要"做賊" 攀牆入去, 太大代價了! 不是我等半燒人士願意幹的. 相反地, 如果當天有厚雲沒有直接陽光, 7:00 與 7:30 到達雲泉, 簡直是一樣. 就咁喇.. 星期日 6:30 a.m. 正從樂富MTR站 "老友號" 開出往雲泉打荷... 大家開開心心一齊出發, 一齊回家! |
rcwy 221.xxx.xxx.233 |
2009-06-26 10:38 |
| [#14960] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 鐵定星期日 6:30 a.m. 正從樂富MTR站開出往雲泉打荷 老板 到時電聯,無話差些少時間唔等既 ^^ ________________________________________ 咁就暫定同行芳名如下喇:- 老友 lym rcwy Sonatas dd 仲有一个位 ^.^ |
dd845 203.xxx.xxx.29 |
2009-06-26 10:44 |
| [#14961] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 呢朵大過个頭.. ^.^ ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.29 |
2009-06-26 10:46 |
| [#14962] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Sorry, 我應該去吾到. |
lym 219.xxx.xxx.93 |
2009-06-26 10:47 |
| [#14963] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 500mm RF 掙爆畫面 ![]() |
dd845 203.xxx.xxx.29 |
2009-06-26 10:48 |
| [#14964] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) Lym 爺星期六晚有飲宴, 星期日起唔到身, 放過他喇. |
rcwy 221.xxx.xxx.233 |
2009-06-26 10:49 |
| [#14965] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 鐵定星期日 6:30 a.m. 正從樂富MTR站開出往雲泉打荷 老板 到時電聯,無話差些少時間唔等既 ^^ ________________________________________ 咁就暫定同行芳名如下喇:- 老友 Sonatas dd rcwy 仲有兩个位 (Vash, JL: 如果可以調撥時間, 快報名喇!) ^.^ |
rcwy 221.xxx.xxx.233 |
2009-06-26 10:52 |
| [#14966] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 個個住得遠 d 趕到嚟又怕已經出咗車 ____________________________________ 咁即係我搭頭班地鐵趕到樂富 MTR 已經過哂 6:30 am (Vash 都未計我要用奧運記錄由 MTR 跑到去 Mac 記嘅時間 ........ 我實行去到要送車尾囉! 老板 到時電聯,無話差些少時間唔等既 ______________________________ 有你嘅承諾, 安心好多! 我 PM 咗 mobile phone 俾你, 唔該你 PM 你個 mobile phone 俾我。 如果星期日的天氣太良好陽光普照大地, 7:00 與 7:30 到達雲泉的分別不大. 日出前4:00鐘到達, 再要"做賊" 攀牆入去, 太大代價了! 不是我等半燒人士願意幹的. _________________________________________________ "做賊" !? 攀牆入去雲泉影荷你唔會明架喇! 問下 d 老影友點解喇! 就算係天氣太良好陽光普照大地一都有方法技巧影好荷花嘅。 冇話一本通書睇到老架。 |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2009-06-26 10:52 |
| [#14967] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 就算係天氣太良好陽光普照大地一都有方法技巧影好荷花嘅。 冇話一本通書睇到老架。 --------------------------------- ILS, 樂意看你今次(星期日) 打荷的成績單! :-) |
rcwy 221.xxx.xxx.233 |
2009-06-26 10:56 |
| [#14968] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 如果落雨,有乜相機防濕雨具提供 今日會去鴨街吸吸 |
老友 113.xxx.xxx.194 |
2009-06-26 11:00 |
| [#14969] ETSC & ETRC & ESAC Members (44) 老友 : 今晚可留意下天色有機會適合影日落, 打風可能會出現火燒天景色. |
lym 219.xxx.xxx.93 |
2009-06-26 11:04 |