兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] 請問有無師兄聽過Cambridge SL 30 speaker?? 其實小弟用緊Nuforce icon, 但唔知推唔推得好隻Cambridge SL30 , 但推 Micropod & minipod 都ok. (我老婆唔鍾意個樣)...... 所以請各位比D意見 ((係我老婆未改變主意之前)) 因地方所限, 放唔到太大隻喇叭, ![]() |
Eggsboy 219.xxx.xxx.165 |
2009-07-17 01:26 | |
|
|
|||
| [#2] 請問有無師兄聽過Cambridge SL 30 speaker?? I think the not worth the price. (HK1XXX)may be I think Cambridge is not a speaker company |
stevenwong99 221.xxx.xxx.21 |
2009-07-30 17:43 |
| [#3] 請問有無師兄聽過Cambridge SL 30 speaker?? actually I am selling mine for $1,500, you can do a search here for "Cambridge" and see the ad and picture |
hiendfung 218.xxx.xxx.247 |
2010-07-05 16:51 |
| 按照傳送日期顯示: |