兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] DAB 廣播 ! 有冇c hing 用緊, 接收如何 ? 模擬可用到幾時呢 ? thanks |
薯麥 218.xxx.xxx.21 |
2008-12-15 18:51 | |
|
|
|||
| [#2] DAB 廣播 ! Understand HK Government does not have any plan to implement DAB in HK. That's why "Tai Pan" radio station will be broadcast in AM (FM is full already). |
elo 218.xxx.xxx.230 |
2008-12-17 19:37 |
| [#3] DAB 廣播 ! $399 ![]() |
CKL2 202.xxx.xxx.162 |
2010-02-16 10:25 |
| [#4] DAB 廣播 ! 講了有無十年? 不如用internet來聽好過 |
tonywong 218.xxx.xxx.238 |
2010-02-16 18:48 |
| [#5] DAB 廣播 ! Does anyone know if DAB broadcast will be implemented in HK? Thx. |
audiofan 202.xxx.xxx.2 |
2010-07-26 16:14 |
| [#6] DAB 廣播 ! Better to use internet radio....! |
chkwan 202.xxx.xxx.10 |
2010-07-26 16:28 |
| [#7] DAB 廣播 ! There 20 DAB stations by Wave Media Now! WM01 WM02 HK Popchart WM03 HK Legend WM04 MandarinPop WM05 CN Opera WM06 CN Hits WM07 J-Pop WM08 K-Pop WM09 CN Opera WM10 CN Hits WM11 J-Pop WM12 K-Pop WM13 Top of Pops WM14 GoldenOld's WM15 LiteMusic WM16 AllThatJazz WM17 EasyListen' WM18 Live Concert WM19 Sound track WM20 Latin Music WM01 - Traditional DAB, others DAB+ Yesterday, there were Philipine and Indonesia Stations but they are replaced today. 最後修改時間: 2010-08-06 22:38:11 |
johnson 219.xxx.xxx.71 |
2010-08-06 22:29 |
| [#8] DAB 廣播 ! So Dai Ben bought 14 more ipod mini!!! |
hercules 112.xxx.xxx.210 |
2010-08-06 22:34 |
| [#9] DAB 廣播 ! Would anybody plan to use DAB radio + DAC? |
musimusi 218.xxx.xxx.141 |
2010-08-07 00:11 |
| [#10] DAB 廣播 ! I think 大斑 forgot to charge their iPod nano No sound for all stations... |
agentsmittie 203.xxx.xxx.195 |
2010-08-07 01:16 |
| [#11] DAB 廣播 ! I use DAB+ tuner with DAC for a month, so far so good ... 20's DAB Stations are found but only WM01 is STEREO/160Kbps and all others are MONO/48Kbps. Any CHing have about experience ... Thx 最後修改時間: 2010-08-07 01:20:35 |
marcowksin 119.xxx.xxx.45 |
2010-08-07 01:17 |
| [#12] DAB 廣播 ! So we lost the classical channel? Not good! |
agentsmittie 203.xxx.xxx.195 |
2010-08-07 01:18 |
| [#13] DAB 廣播 ! 有冇ching知唔知天水圍收到嗎? Thanks |
simon21 221.xxx.xxx.64 |
2010-08-07 23:06 |
| [#14] DAB 廣播 ! 我都係咁既問題, 只得WM01 係 stereo WM02-20 都只係Mono, 幾多 kps 我又睇唔到既. 我係o岩o岩玩 DAB, 我用 Mygica TD312 我都肯定係我隻手指問題, 還是佢根本係用呢個質素試播? 又唔見網上有好多人討論. 請問marcowksin你係用咩收音機聽呢? ![]() 最後修改時間: 2010-09-11 15:24:54 |
cityhunt 119.xxx.xxx.146 |
2010-09-11 15:18 |
| [#15] DAB 廣播 ! 已有多天收唔到DAB廣播, 這麼怏就停播 ??? Any Ching knows what's going on? |
syklab 119.xxx.xxx.72 |
2010-09-12 12:28 |
| [#16] DAB 廣播 ! No problem in Kowloon area. |
fm 219.xxx.xxx.172 |
2010-09-12 14:34 |
| [#17] DAB 廣播 ! All DAB C Hing, can I listen at Tai Koo Shing now? |
feellikcyber 203.xxx.xxx.13 |
2010-09-26 22:29 |
| [#18] DAB 廣播 ! 現在香港DAB廣播發展如何? 可否有古由樂台,如現時FM Radio 4? 請c-hing update. Thx. |
bien 202.xxx.xxx.2 |
2011-11-23 10:14 |
| 按照傳送日期顯示: |