| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#281] XBOX360 同學會 >>500 point 有咩用途? 用來下載遊戲..etc |
老虎追貓笑 123.xxx.xxx.217 |
2008-04-09 19:24 | |
|
|
|||
| [#282] XBOX360 同學會 哥哥: 《The Godfather》有冇得遊車河? ![]() |
Sea-gull 202.xxx.xxx.100 |
2008-04-09 19:27 |
| [#283] XBOX360 同學會 超級2D射擊GAME "班鳩" ![]() |
肥妹仔 218.xxx.xxx.55 |
2008-04-09 22:33 |
| [#284] XBOX360 同學會 After i finished "Call of Duty", i started playing "Rainbow 6 Vegas", this Rainbow 6 is really disappointing!! |
懵薯 202.xxx.xxx.9 |
2008-04-10 12:34 |
| [#285] XBOX360 同學會 The Godfather 版圖都幾大 唔搶番架車遊下車河都唔掂. 而且呢隻game 做得幾仔細. 隻game 都幾難搵, 我一直都搵唔到新貨. 而二手都難搵, 好似好少人放番出黎. 不過最後都比我搵到一隻~~~~ |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:39 |
| [#286] XBOX360 同學會 Shoot!!!!! ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:42 |
| [#287] XBOX360 同學會 The Don~~~~~ ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:43 |
| [#288] XBOX360 同學會 >>"Rainbow 6 Vegas", this Rainbow 6 is really disappointing!! 第一集都麻麻啦 |
老虎追貓笑 123.xxx.xxx.217 |
2008-04-10 13:44 |
| [#289] XBOX360 同學會 基本上就係 40 年代版既 GTA~~~~~~ ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:44 |
[#290] XBOX360 同學會 ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:46 |
[#291] XBOX360 同學會 ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:46 |
[#292] XBOX360 同學會 ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:47 |
[#293] XBOX360 同學會 ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:49 |
| [#294] XBOX360 同學會 每日工作就係要收片~~~~~ ![]() |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 13:51 |
| [#295] XBOX360 同學會 我覺得隻高達畫面又OK喎,D機動戰士都造得好靚,仲有Dirty效果,如果比畫面,要與其他高達game比較才公平。其實Bandai自己好少造game,多數只是發行,這次造game的是Dimps(造龍珠Budokai的game廠),希望出來效果不會太差吧。期待6月26曰來臨。 |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-04-10 13:53 |
| [#296] XBOX360 同學會 >>我覺得隻高達畫面又OK喎 唔係嘛??!! |
老虎追貓笑 123.xxx.xxx.217 |
2008-04-10 13:55 |
| [#297] XBOX360 同學會 聽講隻Godfather同出左成年PS2版冇乜大分別,PS2版都OK,只是所有汽車玻璃都是全黑和不反光,唔知隻360版有冇改善? |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-04-10 14:01 |
| [#298] XBOX360 同學會 車玻璃會碎~ 車頭玻璃會反光~ 最搞笑係如果你部車有你既馬仔, 你比人追殺時 妢|打開窗幫你射後面既車~~打開窗既速度仲快過 家下既車窗~~~~~~~( 40 年代) |
哥哥 218.xxx.xxx.48 |
2008-04-10 14:23 |
| [#299] XBOX360 同學會 如果喜歡GTA又想換口味,有一隻舊game叫"Gun"的都幾好玩,可以騎馬通山跑去打獵,捉山賊和射紅番,當正自己是神槍手奇連依士活。 . |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-04-10 15:29 |
| [#300] XBOX360 同學會 仲有是Gun的女主角幾索,是金髮妓女,但個樣有D似楊怡(不是欣兒)。 . |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-04-10 15:41 |