| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#381] XBOX360 同學會 THX Rickei88 終於享受到服務...之後殺死條女 仲有錢賺 kakakaka 搭完的士, 殺個的士佬又係可以搭霸王車之餘又可以賺錢 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-05-15 10:36 | |
|
|
|||
| [#382] XBOX360 同學會 幻靈: 你D搵$$招好毒。^^ 我殺左Franics,條友好x討厭,但如果殺Derrick又會點?@_@" ![]() |
Sea-gull 203.xxx.xxx.240 |
2008-05-17 01:16 |
| [#383] XBOX360 同學會 窮丫麻....我見衫就買.. 發覺同一件衫 可以買幾次 又要同d 女去飲飲食食 我而家轉殺d 坐係到既人, 一棒打埋去頭 即死 玩具反斗城訂忍者外傳2 (hkd 329蚊/ 30-may 前) 上網登記, 可以有主角特別服裝一件 我尋日訂左了 你地可以上xbox 網睇下詳情 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-05-19 09:43 |
| [#384] XBOX360 同學會 頂, 部機買左年幾又唔係成日玩, 點知一次過買左GTA同塊魂之後一開機就三紅......唉 有冇巴打知道咱h整係咪真係會換部翻新機? 有冇得要返自己部機? Thx |
S2 203.xxx.xxx.166 |
2008-05-25 20:31 |
| [#385] XBOX360 同學會 >>>有冇巴打知道咱h整係咪真係會換部翻新機? 有冇得要返自己部機? 係換個部機,不過唔知係咪新機 |
emulator 218.xxx.xxx.189 |
2008-05-25 21:33 |
| [#386] XBOX360 同學會 >>>>>>係換個部機,不過唔知係咪新機 Thx, 我部機重好新, 如果換部翻新機就pk la |
S2 203.xxx.xxx.166 |
2008-05-25 21:49 |
| [#387] XBOX360 同學會 我換左成年都冇再壞,唔好理坅Y咪新o拉 |
emulator 218.xxx.xxx.189 |
2008-05-25 21:53 |
| [#388] XBOX360 同學會 《FIFA 2009》開發中-係時候超越Winning喇掛? EA Sports近日對各國的記者開放了招牌遊戲《FIFA 2009》的最新試玩。儘管這款遊戲官方沒有進行正式的公佈,但是從開發情況來看的確有很多令人印象深刻的地方。 首先是遊戲玩法上的進步,就像EA的其他足球類遊戲一樣,《FIFA 2009》完成了不少承諾過的玩法進步。最引人注意的就是遊戲增加了球員反應速度、傳球、漏球甚至是比賽中的身體對抗所有的動作節奏都和真實的比賽中一樣快。遊戲的畫面也一如既往的有令人印象深刻。更加逼真的動作表現對於遊戲的整體品質有著很大的促進。 有一個很明顯的例子,在倒地鏟球中,帶球的一方如果是非受力腳的一邊被鏟,還可以調整姿勢防止自己被鏟倒。還有一個例子是,守門員如果誤判了一個球的方向還會向後伸展身體去補防。 其次,遊戲中的自定義戰術的深度也大大提升了、《FIFA2009》允釭戛a自定義和創製自己的特別攻防陣型。並且你還可以在球場的不同區域設置不一樣的攻擊和防守的激烈程度。 最後,《FIFA2009》的「Be A Pro」模式讓玩家可以創建自己的專業足球選手,並且你可以通過4個賽季的一系列不同的賽事把他培養成一個綠茵場上的傳奇。 相信很快EA會公佈這款遊戲的機種以及正式消息,關注這款遊戲的玩家可以注意本站後續的報道。 轉自 : levelup.cn ![]() |
v3-hopper 123.xxx.xxx.35 |
2008-05-25 22:16 |
| [#389] XBOX360 同學會 我唔係三紅, 不過唔知點解, 玩game時, load完碟, 一開始玩即hang機 睇HD-DVD時, 有時係睇睇下hang, 每次hang機後, 都需要重新開機才可. 但係有樣煩, 正因為唔係三紅, 應該冇得機換機, 如果要整, 又唔知等幾耐? 各位brother, 你地有冇試過呀? 如有, 最後點解決? 要整機的話, 應帶部機去邊呀? 維修部地址在哪呀? thx |
cyber_look 221.xxx.xxx.168 |
2008-05-25 22:21 |
| [#390] XBOX360 同學會 聽人講話去到CS度, 死都話部機試過三紅, 跟住就....... 維修部好似o係葵芳大連排道 |
S2 203.xxx.xxx.166 |
2008-05-25 22:30 |
| [#391] XBOX360 同學會 想問下部xbox 360, 可唔可以睇到 vcd / dvd 我放入去 總係睇唔到....... |
幻靈 203.xxx.xxx.216 |
2008-05-26 00:07 |
| [#392] XBOX360 同學會 dvd = ok vcd = no way |
v3-hopper 123.xxx.xxx.35 |
2008-05-26 00:15 |
| [#393] XBOX360 同學會 v3 Thank~ |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-05-26 09:24 |
| [#394] XBOX360 同學會 . |
v3-hopper 123.xxx.xxx.97 |
2008-05-31 21:40 |
| [#395] XBOX360 同學會 禽晚無端端就打爆左(打爆前只係72.x%),宜家冇野好做,感覺好空虛................................>__< ![]() |
Sea-gull 203.xxx.xxx.34 |
2008-06-01 01:21 |
| [#396] 《忍者外傳2》6月襲擊全球 http://www.xbox.com/zh-tw/games/splash/n/ninjagaiden2/ |
v3-hopper 123.xxx.xxx.97 |
2008-06-01 01:35 |
| [#397] XBOX360 同學會 Sea-gull : 等多幾日la... ![]() |
v3-hopper 123.xxx.xxx.97 |
2008-06-01 01:43 |
| [#398] XBOX360 同學會 忍者外傳2 到手....係反斗城訂 聽人講原來件衫有5種唔同顏色 睇黎要放下黑社會身份, 扮下忍者先 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-06-03 16:42 |
| [#399] XBOX360 同學會 我係OK 定左,唔知今日有冇貨? |
emulator 202.xxx.xxx.39 |
2008-06-03 16:50 |
| [#400] XBOX360 同學會 網上d人話ok 尋晚已經有了 反斗城就今日派貨 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-06-03 16:55 |