| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#561] XBOX360 同學會 UltramanJack: 我見地圖顯示好似有3/F.既?? Case果度我已經過晒鐘(真相成謎),等下次重玩再試咯。 >>>一次過最多可救51人 即係帶住51條友返保安室?咁咪仲疊馬過喪屍?!!@__@ 我見Notebook好似Total有78人,想問一開波(阿婆搵狗放喪屍)果度係咪全部人一定要死晒?我玩左三次,上到保安室都係得我一個走甩。 >>>你要先囍磲咱鞳A然後行近目標人物 亂碼,唔明... 如果第日連Level都唔想保留,要去Harddisk Delete Game File至可以重新開始? Overtime Mode即係咩?其實隻Game點為之爆機呢?好似我宜家Case果度已經Fail左,人又救唔到,咁捱到三日去搭直升機一樣當爆機? 隻Game係幾正,最慘冇乜時間玩,買左成個月,都係禽日至得閒拎出來正正式式玩下咋。>__< |
Sea-gull 202.xxx.xxx.108 |
2008-09-29 17:17 | |
|
|
|||
| [#562] XBOX360 同學會 UltramanJack: 隻《Brothers in Arms: Hell's Highway》你買左未?聽講係小組推進式,呢類不停轉角色落Command既Game我麻麻地,真係唔知買唔買好? ![]() |
Sea-gull 202.xxx.xxx.108 |
2008-09-29 17:23 |
| [#563] XBOX360 同學會 3/F係屋頂? 一次最多帶8人,51人是一個game/save的上限。 開頭的人是死硬,你只可以在出事前向他們拍照留念(如向所有人拍照有achievement) 先取出物件在手,然後行近目標人物... 唔洗delete file,用另一個user name登入來玩咪得law Overtime mode係故事part 2,係講72小時後的故事續編,是真正結局。 你failed主線case後仍可爆機,不過只得D/E/F ending。 隻BIA未買,現價HK$290,可遲D等人放2手才入。 |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-09-29 17:37 |
| [#564] XBOX360 同學會 UltramanJack: 明白晒,一百個唔該。^_^" Pause Menu果度我見儲左30幅相(Picture Viewer咁下上...),有咩用呢? 另外武器/食物拎完轉頭可唔可以係同一個位再拎? |
Sea-gull 202.xxx.xxx.108 |
2008-09-29 17:46 |
| [#565] XBOX360 同學會 除了取all character pic achievement外,Picture係有特別用途的。切記影屋頂風糟入口(原因你之後就明),另外要影Jesse坐下時的胸部close up(要有1000pp),角度很重要,另外影Sophie裙底都可以... 除了infinity mode外,武器和食物會respawn。 |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-09-29 18:02 |
| [#566] XBOX360 同學會 UltramanJack: >>>影Jesse坐下時的胸部close up(要有1000pp),角度很重要,另外影Sophie裙底都可以... |
Sea-gull 202.xxx.xxx.108 |
2008-09-29 18:26 |
| [#567] XBOX360 同學會 Infinity mode是另一種玩法,主角會肚餓(隨時間過去扣体力),所以必須不時進食補体力,但食物是有限(不會重生)。 遊戲目的是最少捱3日(可多至7日),你不須救人但要和其它人搶食物/彈藥,要搶其他人的東西就先要幹掉他們,其它人也會攻擊你和搶你的東西,而各人物和食物出現位置是與72小時模式不同的,還有一點是Infinity mode不能save...Good luck! |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-09-29 18:34 |
| [#568] XBOX360 同學會 唔好笑,影咸相是其中一個任務,遇到Kent你就明... |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-09-29 18:37 |
| [#569] XBOX360 同學會 UltramanJack: Kent我遇到啦,但對白太快,又係唔明囧鴝雪Q點?@_@ OIC,Infinity Mode冇得Save一舖直落咪好易"三紅"?O_o |
Sea-gull 202.xxx.xxx.114 |
2008-09-29 22:14 |
| [#570] XBOX360 同學會 第一次見Kent對話後他會走來走去,要捕捉他的action相,不停影他直至有一張相有700pp或以上他就會和你對話。 玩Infinity mode係好激,將部360放在通風地方再加風扇吹住妠N唔怕3紅lor。 |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-09-30 09:30 |
| [#571] XBOX360 同學會 UltramanJack: >>>捕捉他的action相,不停影他直至有一張相有700pp 我好似做左啦,但妘ㄚY行來行去,之後我出左商場,返來就自動要俾相忨說A然後坒漣睄v得渣,一路大笑咁走左,未再見過啦.................................@_@ |
Sea-gull 202.xxx.xxx.74 |
2008-09-30 18:46 |
| [#572] XBOX360 同學會 UltramanJack: 卒之打爆左啦,宜家從頭再來。今次唔救人,想專心模熟條路同行下商店搵野,順便練練用各款武器打喪屍。^o^ 跟你貼士,岩岩搵到停車埸入口,又黑又多喪屍,好x驚呀!我立齊架生入去,可惜又迷路,最終戰死(-_-")。想問放Key間房應該點行? 另外係喪屍群無意中執到Shotgun,跟你指示即刻去隊吉普車3條x樣,然後拎住把重機去殺小丑,果然得左^^"!之後有個阿伯話帶我行捷徑,但最終帶左我去廁所就唔肯再郁,咁即係點?@_@" Many Thanks!! ![]() |
Sea-gull 202.xxx.xxx.106 |
2008-10-01 17:07 |
| [#573] XBOX360 同學會 UltramanJack: BTW,停車場貨車有咩用? ![]() |
Sea-gull 202.xxx.xxx.106 |
2008-10-01 17:11 |
| [#574] XBOX360 同學會 "但最終帶左我去廁所就唔肯再郁" As I remember correctly, there is a secret passage at the corner of the wall/mirror in the bathroom. Hope this helps. |
early 68.xxx.xxx.161 |
2008-10-01 23:33 |
| [#575] XBOX360 同學會 early: OIC,有暗道,下次試試。 Thanks!^_^ |
Sea-gull 202.xxx.xxx.83 |
2008-10-02 00:04 |
| [#576] XBOX360 同學會 坒漣A影得渣即係你衰左,重玩時一定要影他一張700pp以上的相,他就給你新任務... 恭喜爆機,請問是甚箴nding? 和救了多少人? 重新玩可承繼level, Frank行得快D,攻高D和背包多位D,易玩好多。呢隻game好襟玩,剩係72小時mode都要至少爆3次或以上才可打晒D大佬,如你未有Over-time mode, 建議先取A ending, 爆埋OT mode再玩救50人(很好玩),之後再玩殺5萬7千隻喪屍(有洛克人手炮獎),再玩Infinity mode...努力加油! Key房轉右再轉左,近中間位置,即Brad死的地方,內有輕機鎗和錘。 Short-cut你跳上洗手盆就見到。 停車場內左右兩極各有一架車可上,可用來逃走或車喪屍,通常我架紅跑車爆後會上大貨車(慢但耐久度高),用來輾喪屍一流,試過架大貨車到公園撞跌3人吉普車,好爽! |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-10-02 10:24 |
| [#577] XBOX360 同學會 取A ending的條件是做晒所有case, 然后在第4日上午10時到閣樓Hide Out與Isabelle對話,再在中午12時前到達直升機場。 建議玩Over-time時最少有level 25, 我之前level 20開始玩都唔夠抽... |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-10-02 10:39 |
| [#578] XBOX360 同學會 更正:應是上午10時"後"與Isabelle對話,因她10時才call你, 太早到hide out她不會call你,一定要等她call你後才到hide out... |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-10-02 10:54 |
| [#579] XBOX360 同學會 救人tips : 救人唔一定要伭ollow你,可按住RT定目標再按Y來set路線。試過帶住8人,各人都配備機鎗, shotguns或武士刀,+足玩緊Brothers in Arms一樣。 另外如取得邪教教主手上的書(洗腦大法?)可提高同伴A.I.(打喪屍會勇D)。 |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-10-02 11:15 |
| [#580] XBOX360 同學會 UltramanJack: 冇你提點,邊有咁快可以爆機喎,多謝師兄幫忙!^^ Total救左6個,Ending冇乜特別,淨係出左段字,話Frank雖然走甩,但個Mystery仍然未解開...(係D / E / F結局?) 新玩係保安室多左對摔跤鞋,但似乎冇乜作用。已經搵到捷徑,行入塊鏡就得,咩原理?今晚又殺多個退役超戰軍佬,好彩有小丑鋸,否則香x硬。最慘收集遲左果3本書,宜家岩岩集齊,可惜兩把鋸都閃緊就來冇,有計嗎? 之前幾次俾邪教徒迷魂,Level太低光脫脫入房仔一打即死,宜家Level 21,下次相信可以抽贏啦。救人有時要扶住呇獢A殺出重圍真人幾過引,但路仲未熟,要多去商場逛逛先。下一步會去停車場搵Key開晒所有閘,但兩把鋸就冇,怕有入冇出,可能又要先搶吉普車支重機先得。 |
Sea-gull 202.xxx.xxx.109 |
2008-10-03 01:52 |