| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#41] XBOX360 同學會 siuwing: Card Game?點玩架? ![]() |
Sea-gull 202.xxx.xxx.87 |
2008-02-18 00:06 | |
|
|
|||
| [#42] XBOX360 同學會 有冇玩過大富翁?人地起酒店隻GAME就係用卡既怪物霸地盤,人地去到你地盤唔夠你打就要俾錢你~! 戰略味極強既一隻好GAME~! |
siuwing 218.xxx.xxx.147 |
2008-02-18 00:55 |
| [#43] XBOX360 同學會 Dead Rising 勁好玩, Xbox 360機主必買。 如喜歡Gear of War, 個人推介Ghost Recon Avance Warfighter & GRAW2。 另外Conan和Stranglehold(周潤發)都不錯。 如喜歡WWII game, Outfit也不差(第3身射擊)。 |
UltramanJack 220.xxx.xxx.193 |
2008-02-18 12:37 |
| [#44] XBOX360 同學會 can we use xbox360 watch hd dvd? |
batmanames04 203.xxx.xxx.36 |
2008-02-18 14:16 |
| [#45] XBOX360 同學會 siuwing: I See,Thanks. |
Sea-gull 202.xxx.xxx.101 |
2008-02-18 16:48 |
| [#46] XBOX360 同學會 《Outfit》咁舊,買唔返啦.......................... ![]() |
Sea-gull 202.xxx.xxx.101 |
2008-02-18 16:50 |
| [#47] XBOX360 同學會 我覺得XBOX360最好就係可以下載GAME試玩 至少唔驚會買錯GAME先 好似隻 SEGA RALLY 本來有D想買 不過係 XBOX LIVE 下載左個試玩 ... 玩過後 即時已經無興趣買 ![]() |
肥妹仔 219.xxx.xxx.57 |
2008-02-18 20:28 |
| [#48] XBOX360 同學會 TECMO遊戲製作人 板垣伴信日前接受媒體訪問時,不小心走漏風聲說出了他們積極開發中的X360超大作遊戲《忍者外傳2》目前已進入後期的調整階段,除了可能會透過Xbox Live網路讓玩家搶鮮下載試玩版之外,遊戲發售日也暫定5月20日會先在北美地區推出。至於有人擔心《忍者外傳2》太過暴力,遊戲畫面鮮血橫飛肚破腸流的場面太過誇張,是否對年齡較小的玩家有不良影響,板垣伴信還是表示《忍者外傳2》本來就是以18歲以上的成人級為訴求,遊戲的暴力度與難度本來就是成人級的,不適合未成年玩家玩,他不會修改《忍者外傳2》的暴力程度,不過鮮血倒是可以讓玩家選擇噴紅血或是噴綠血,這是他能做的最大讓步。 ![]() |
箭豬 123.xxx.xxx.67 |
2008-02-18 21:55 |
| [#49] XBOX360 同學會 《忍者外傳2》 通常都係推出前一個月就會有DEMO可以DL黎試玩 呢隻GAME相信好多XBOX360玩家都好期待 |
肥妹仔 219.xxx.xxx.57 |
2008-02-18 22:22 |
| [#50] XBOX360 同學會 宜家都係玩番DOA4,,,,,D女女都係咁好波冇點走樣...HEHE~! 講真XBOX我呢段時間先係真正玩番~!以前都係好少玩的~!年頭工作冇咁忙人都輕鬆D~! |
siuwing 218.xxx.xxx.147 |
2008-02-19 00:14 |
| [#51] XBOX360 同學會 siuwing: 你係咪好日系Game呀?^_^ |
Sea-gull 202.xxx.xxx.72 |
2008-02-19 00:45 |
| [#52] XBOX360 同學會 條死佬好日系妹就真:p |
阿祖安奴 219.xxx.xxx.124 |
2008-02-19 00:47 |
| [#53] XBOX360 同學會 請問新版X BOX360是否唔會三紅? |
bearman 124.xxx.xxx.112 |
2008-02-19 00:54 |
| [#54] XBOX360 同學會 阿祖安奴: 呵呵...................... ![]() |
Sea-gull 202.xxx.xxx.72 |
2008-02-19 00:57 |
| [#55] XBOX360 同學會 bearman: 會,少D。 |
Sea-gull 202.xxx.xxx.72 |
2008-02-19 00:57 |
| [#56] XBOX360 同學會 >忍者外傳2 呢隻買硬, 希望唔好炒. 隻忍者外傳我打爆左四次!!! 真係好玩到冇朋友. |
foxchanHK 203.xxx.xxx.82 |
2008-02-19 09:13 |
| [#57] XBOX360 同學會 . |
箭豬 123.xxx.xxx.103 |
2008-02-20 21:19 |
| [#58] XBOX360 同學會 日系GAME以前就係,宜家已是老外GAME玩曬啦~! 日本仔不思進取,以前既GAME皇國已完了~!(除了老任) 人地老外既技術已過曬呇a啦~! |
siuwing 218.xxx.xxx.147 |
2008-02-21 00:16 |
| [#59] XBOX360 同學會 日系GAME以前就係,宜家已是老外GAME玩曬啦~! 日本仔不思進取,以前既GAME皇國已完了~!(除了老任) 人地老外既技術已過曬呇a啦~!<<< 同意~出唻出去都係好似final fanatsy果d咁既rpg~真係你唔悶我都悶~ |
老坑 219.xxx.xxx.47 |
2008-02-21 03:26 |
| [#60] XBOX360 同學會 講 CREATIVE 都係日本妹好 其實鬼佬出黎出去都係 FPS 正 |
無聊與你 210.xxx.xxx.129 |
2008-02-21 10:57 |