談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#682] XBOX360 同學會    
gull哥,乜咁執輸呀
㊣acck㊣
個人訊息 正式會員
123.xxx.xxx.80
2008-11-12 15:11
[#683] XBOX360 同學會    
㊣acck㊣:

《Gears of War》我打爆過一代,但呢類未來背景既Game我始終代入唔到,FPS都係鍾意玩二戰果堆。^_^"
Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.52
2008-11-12 15:28
[#684] XBOX360 同學會    
Sea-Gull 兄~
有冇買cod5 ?

想知道咩環境先買, 390蚊....好貴
幻靈
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.94
2008-11-12 16:26
[#685] XBOX360 同學會    
幻靈:

我2月至買360,一隻《Call Of Duty》都冇呀,之前係玩PC版咋。
Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 16:28
[#686] XBOX360 同學會    
幻靈:

呢隻幾正,可惜版數太少,兩野就打爆左。>_<

Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 16:31
[#687] XBOX360 同學會    
gull , 見你話鐘意玩2戰...仲以為你入左手

我早排買左brother in arms .... 都幾悶...咁就唔見三百

仲有m2 , sr2..... 都一星期就爆左

最近好多新game 出左 / 就出....
花多眼亂 , 可惜錢小
唔敢再買

幻靈
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.94
2008-11-12 16:37
[#688] XBOX360 同學會    
幻靈:

m2 , sr2..... = ?

《Brothers in Arms: Hell's Highway》之前想買,但見係小組推進式,所以放棄左。
《Call of Duty: World at War》遲下應該會買,$390真係太貴。
Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 16:47
[#689] XBOX360 同學會    
m2 = Mercenaries 2 - World in Flames
sr2 = Saint Row 2
幻靈
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.94
2008-11-12 16:54
[#690] XBOX360 同學會    
幻靈:

BTW,《Call of Duty: World at War》係咪禽日先見街?

Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 16:54
[#691] XBOX360 同學會    
幻靈:

OIC!
《Saints Row 2》又一星期就爆左咁好野?^_^"

Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 16:58
[#692] XBOX360 同學會    
係丫~ 準時11月12見街

我lunch 去反斗城未有
網上d人講, 反斗城$349
旺角 $375 -390
我係sogo 見到 $450

而家等Resident Evil 5 & left 4 dead
2隻都可以coop, 後者可以4人coop

winning 2009 預計11月27出
幻靈
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.94
2008-11-12 17:00
[#693] XBOX360 同學會    
SEA GULL~
SAINT ROW 好易爆~ 冇gta 咁難玩
地方又唔大

不過殺人比gta4 方便....
又可以比300蚊 del d 通緝
幻靈
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.94
2008-11-12 17:02
[#694] XBOX360 同學會    
幻靈:

收到!
好彩我冇你咁大癮,唔係要宣告破產。^_^"
Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 17:06
[#695] XBOX360 同學會    
幻靈:

宜家係最期待《Mafia II》,但要09年中至有。>_<"

Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 17:08
[#696] XBOX360 同學會    
幻靈:

開工,再傾! >>>

Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.226
2008-11-12 17:10
[#697] XBOX360 同學會    
有冇人玩緊 End War ?

Thx
fuwa
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.134
2008-11-12 17:12
[#698] XBOX360 同學會    
09年...中....有排
快d買d新game 玩下先~

我唔係大膽....只係隻隻都想玩 新屎坑
所以破產 + 經濟封鎖

不過我買親 都會打爆....唔係蝕

而且同人一齊上網玩, 真係幾過癮
又可以用"咪" 吹水
幻靈
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.94
2008-11-12 17:13
[#699] XBOX360 同學會    
FUWA~ 我都想玩.... 可以聲控軍隊
但....唔敢預出代價試

gull ~ 你有時間 可以試下d/l d demo
岩岩出左 left 4 dead demo, demo 都可以同人coop
銀會員都好似可以d/l, 只係不能coop
幻靈
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.94
2008-11-12 17:15
[#700] XBOX360 同學會    
幻靈:

我打機時間好飄忽,所以冇玩Online。
其實仲有好多隻買完未打爆,新屎坑香唔夠三日。#__#
Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.16
2008-11-12 19:31
[#701] XBOX360 同學會    


Sea-gull
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.16
2008-11-12 19:32
主旨內容一共有 58 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-27

最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-27

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22