| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#682] XBOX360 同學會 gull哥,乜咁執輸呀 |
㊣acck㊣ 123.xxx.xxx.80 |
2008-11-12 15:11 | |
|
|
|||
| [#683] XBOX360 同學會 ㊣acck㊣: 《Gears of War》我打爆過一代,但呢類未來背景既Game我始終代入唔到,FPS都係鍾意玩二戰果堆。^_^" |
Sea-gull 203.xxx.xxx.52 |
2008-11-12 15:28 |
| [#684] XBOX360 同學會 Sea-Gull 兄~ 有冇買cod5 ? 想知道咩環境先買, 390蚊....好貴 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-11-12 16:26 |
| [#685] XBOX360 同學會 幻靈: 我2月至買360,一隻《Call Of Duty》都冇呀,之前係玩PC版咋。 |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 16:28 |
| [#686] XBOX360 同學會 幻靈: 呢隻幾正,可惜版數太少,兩野就打爆左。>_< ![]() |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 16:31 |
| [#687] XBOX360 同學會 gull , 見你話鐘意玩2戰...仲以為你入左手 我早排買左brother in arms .... 都幾悶...咁就唔見三百 仲有m2 , sr2..... 都一星期就爆左 最近好多新game 出左 / 就出.... 花多眼亂 , 可惜錢小 唔敢再買 ![]() |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-11-12 16:37 |
| [#688] XBOX360 同學會 幻靈: m2 , sr2..... = ? 《Brothers in Arms: Hell's Highway》之前想買,但見係小組推進式,所以放棄左。 《Call of Duty: World at War》遲下應該會買,$390真係太貴。 |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 16:47 |
| [#689] XBOX360 同學會 m2 = Mercenaries 2 - World in Flames sr2 = Saint Row 2 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-11-12 16:54 |
| [#690] XBOX360 同學會 幻靈: BTW,《Call of Duty: World at War》係咪禽日先見街? ![]() |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 16:54 |
| [#691] XBOX360 同學會 幻靈: OIC! 《Saints Row 2》又一星期就爆左咁好野?^_^" |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 16:58 |
| [#692] XBOX360 同學會 係丫~ 準時11月12見街 我lunch 去反斗城未有 網上d人講, 反斗城$349 旺角 $375 -390 我係sogo 見到 $450 而家等Resident Evil 5 & left 4 dead 2隻都可以coop, 後者可以4人coop winning 2009 預計11月27出 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-11-12 17:00 |
| [#693] XBOX360 同學會 SEA GULL~ SAINT ROW 好易爆~ 冇gta 咁難玩 地方又唔大 不過殺人比gta4 方便.... 又可以比300蚊 del d 通緝 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-11-12 17:02 |
| [#694] XBOX360 同學會 幻靈: 收到! 好彩我冇你咁大癮,唔係要宣告破產。^_^" |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 17:06 |
| [#695] XBOX360 同學會 幻靈: 宜家係最期待《Mafia II》,但要09年中至有。>_<" ![]() |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 17:08 |
| [#696] XBOX360 同學會 幻靈: 開工,再傾! >>> |
Sea-gull 203.xxx.xxx.226 |
2008-11-12 17:10 |
| [#697] XBOX360 同學會 有冇人玩緊 End War ? Thx |
fuwa 218.xxx.xxx.134 |
2008-11-12 17:12 |
| [#698] XBOX360 同學會 09年...中....有排 快d買d新game 玩下先~ 我唔係大膽....只係隻隻都想玩 新屎坑 所以破產 + 經濟封鎖 不過我買親 都會打爆....唔係蝕 而且同人一齊上網玩, 真係幾過癮 又可以用"咪" 吹水 |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-11-12 17:13 |
| [#699] XBOX360 同學會 FUWA~ 我都想玩.... 可以聲控軍隊 但....唔敢預出代價試 gull ~ 你有時間 可以試下d/l d demo 岩岩出左 left 4 dead demo, demo 都可以同人coop 銀會員都好似可以d/l, 只係不能coop |
幻靈 210.xxx.xxx.94 |
2008-11-12 17:15 |
| [#700] XBOX360 同學會 幻靈: 我打機時間好飄忽,所以冇玩Online。 其實仲有好多隻買完未打爆,新屎坑香唔夠三日。#__# |
Sea-gull 203.xxx.xxx.16 |
2008-11-12 19:31 |
[#701] XBOX360 同學會 ![]() |
Sea-gull 203.xxx.xxx.16 |
2008-11-12 19:32 |