| 汽車主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#29] 全新 Honda Prelude Jagura 水滾我好細個已經體驗到. 我老竇以前有一架二手, 成日返去大埔工業村途中水滾拋錨. 冇耐就換咗 |
sbug 126.xxx.xxx.51 |
2024-07-10 09:36 | |
|
|
|||
| [#30] 全新 Honda Prelude 阿蟲,塞車水滾我都理解,行得快啲都滾真係難度高。 |
Dlbf 14.xxx.xxx.28 |
2024-07-10 09:43 |
| [#31] 全新 Honda Prelude 「八十年代初㗎仔泡沫巔峰但自卑作怪, 五大牌子放棄祖宗姓氏分別改個洋名再戰海外。」 市場策略,未必係自卑,用咗50/60 品牌,俾用家印象係廉宜抵用,但想取悅樂意俾多啲錢要質素更好嘅用家,簡單啲就係用另個品牌去突出,俾用家更多更好嘅選擇。 #1 白色架初代係大昌行旗下合乜合物代理,合誠代理日產,合眾代理本田,本田兩轆起家兼發電機,70年代硏究加入四轆巿場,贊助賽車,個時坐初代迷你款叫Jazz, 車頭係兩轆改成,70年代尾80年代初鋒芒畢露,Civic, Accord 賣到開行,谷披開始上市就係Prelude, 揸開歐洲車唔like 歐系冷氣好似呢排熱死炎夏爽死,要埋透光天窗,唔中意圍頭仔屋邨飛爛仔型施力架,或者揸到頂天立地steering 死重爛重波路唔清唔楚迷你谷巴冇冷氣揸到一條氣嘅另一選擇。速速落錘要。 |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-10 09:45 |
| [#32] 全新 Honda Prelude 當年仲有架 Cadillac,因為冷氣唔得無人肯坐。 |
Dlbf 14.xxx.xxx.28 |
2024-07-10 09:48 |
| [#33] 全新 Honda Prelude #31 係自卑。 老豆個名都唔要,忘本。 松下電器matsushita要起個名panasonic賣出埠。 君不見ford、mercedes要改名出戰世界? |
skyliner 218.xxx.xxx.164 |
2024-07-10 10:33 |
| [#34] 全新 Honda Prelude MB 試過 Maybach,不過都係失敗咗。 |
Dlbf 14.xxx.xxx.28 |
2024-07-10 10:41 |
| [#35] 全新 Honda Prelude #33 我係用市場學去睇,c Hing 大可唔同意,至於福頭從來唔自卑,咁你可以諗下行業內福頭幾咁「成功」^_^ |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-10 10:47 |
| [#36] 全新 Honda Prelude #33 㗎仔幾個品牌造車初心係乜? 定位唔係豪,唔係高品質,只係曉行曉走,合乎民生需要,特別係二戰後把日本走向工業化,同唔同意呢點? |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-10 10:53 |
| [#37] 全新 Honda Prelude #33 MB定位同唔同日本幾大車廠? VW 顧名思義人民汽車,咁就似㗎仔嘞。 明乎此,MB 向來就係可靠上乘代表,佢唔需要去用上另一品牌去谷更好品質,再佔更多階用家 |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-10 10:58 |
| [#38] 全新 Honda Prelude #34 maybach係死左嘅牌子,MB 諗住學福士咁買bugatti返嚟咸魚返生,買maybach挑戰RR。 果期德國三巨頭鬥高檔車鬥到你死我活, 福士有bentley, 寶馬有RR, MB唯有買個死牌子。 最後修改時間: 2024-07-10 11:11:24 |
skyliner 218.xxx.xxx.164 |
2024-07-10 10:59 |
| [#39] 全新 Honda Prelude 喺Prelude 推出前,本田亦有告披,圖係開蓬款 ![]() |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-10 11:08 |
| [#40] 全新 Honda Prelude 告披唔夠開蓬靚仔 ![]() |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-10 11:12 |
| [#41] 全新 Honda Prelude #28 吓?Jaguar 行highway 水滾咁神奇?早廿年架XKR港島區成日上斜都未試過喎,幾年前架F-pace一樣無水滾。 |
olddude 14.xxx.xxx.84 |
2024-07-10 12:48 |
| [#42] 全新 Honda Prelude #41 我所講係90’s初,另外果段路氣溫40+,我地巡航速度為100英里+,全程大約4個鐘多啲,架Jaguar 唔係水滾到拋錨,但車主見水溫慢慢上,唔敢搏為有收慢。 最後修改時間: 2024-07-10 13:13:50 |
Dlbf 124.xxx.xxx.188 |
2024-07-10 13:12 |
| [#43] 全新 Honda Prelude 唔知係咪嗰時候都有塞車, 因為通常上車我就瞓覺, 嗰陣時得最多七八歲, 已經唔記得. 但係我記得大埔工業村返屋企有塞車呢個情況 |
sbug 118.xxx.xxx.149 |
2024-07-10 13:18 |
| [#44] 全新 Honda Prelude #24 寫完之後先記得漏咗Infiniti. 我經常留意Infiniti 二手Q50S 3.0, Q60, QX70 ..澳洲Infiniti 做得好差,冇乜人識,同Lexus相差十萬丈. Lexus在澳洲做得好好,定位清晰,好多人肯俾錢買premium Toyota.我舊年接手in laws 一架2000 GS300 2JZ non turbo engine. 當年新車價錢等如我雪梨town house 1/3! Pickup 唔快,但行100km十分靜及smooth, 行咗十幾萬km 仲靜過我架掃把佬SUV. ![]() 最後修改時間: 2024-07-10 13:25:52 |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2024-07-10 13:24 |
| [#45] 全新 Honda Prelude 對prelude冇好印象。 當年幾個朋友初出嚟做嘢,大家都係窮鬼, 有個fd好快儲左啲錢買左架二手,好似要成14個,以前啲車好貴。 其他黐車坐要輪住坐後邊, 慘過搽收縮水。 kakaka 最後修改時間: 2024-07-10 13:53:01 |
skyliner 218.xxx.xxx.164 |
2024-07-10 13:48 |
| [#46] 全新 Honda Prelude #44 2J直六點都唔當日infinite 副VQ30靜及順, 日產副VQ冧莊世界最佳引擎成10年、冇記錯嘅話。 |
skyliner 218.xxx.xxx.164 |
2024-07-10 13:57 |
| [#47] 全新 Honda Prelude 成日講㗎仔起個新名牌將好嘢帶出世界, 實情唔係,GS300對Aristo,同一款車架車殼但其實兩架車 嚟。 豐田將啲好嘢收埋唔出口,aristo、頂級版皇冠、仲有century ,lexus點都唔及呢啲本土版。 仲有supra,kakaka 日產本田都係,幾時acura有type R,infiniti有president? 最後修改時間: 2024-07-10 14:08:56 |
skyliner 218.xxx.xxx.164 |
2024-07-10 14:07 |
| [#48] 全新 Honda Prelude 日本仔為咗打入北美luxury market所以另創新品牌,成唔成功就睇車廠本身,Lexus咪做得好,LS響北美好多猶太人買因為老派唔會買雙B,Acura 就唔夠豪,但係當年Integra北美好賣得,亦好似有Type R,年輕中產upgrade之選,Infinite 就真係失敗,不過可能本身Nissan並不是日本車首選,通常都係雙田,其實來來去去都係marketing |
olddude 218.xxx.xxx.94 |
2024-07-10 14:38 |