| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] 加拿大報關一問 第一次去加拿大探親,會帶以下手信,講問以下應該喺arriveCan邊個位申報?申報時係報一個人定同行人全部報一樣?要唔要分開喼裝? 冬菇 干瑤柱 蝦米 蝦子麵 (agriculture product->food product?) 幾盒廁所清潔粉(??) 幾盒藥膏貼(??) 幾pack Tempo濕紙巾(??) |
new68u 118.xxx.xxx.176 |
2026-05-11 10:24 | |
|
|
|||
| [#2] 加拿大報關一問 冬菇,乾瑤柱同蝦米好似唔可以入口喎 |
olddude 218.xxx.xxx.182 |
2026-05-11 10:42 |
| [#3] 加拿大報關一問 其他加拿大有得買,未拎過?如果數量唔多當自己用,無謂報啦。 |
olddude 218.xxx.xxx.182 |
2026-05-11 10:46 |
| [#4] 加拿大報關一問 個人報又得,一家人報亦得,如果諗住一家人同時過關,一齊報方便啲。食品唔好諗住偷雞唔報,排隊好多時會有狗仔聞。唔洗分開喼,如果要開喼就所有喼都要開。 最後修改時間: 2026-05-11 11:05:29 |
olddude 218.xxx.xxx.182 |
2026-05-11 10:54 |
| [#5] 加拿大報關一問 #2 原來可以帶的,報 food product 應該ok 最後修改時間: 2026-05-11 11:03:15 |
olddude 218.xxx.xxx.182 |
2026-05-11 11:02 |
| [#6] 加拿大報關一問 通常只有違禁品或者貴重物品先需要報關。例如 勞力士,免稅品店買嘅紅酒香水,大量現金等。報關之後,一係交稅,一係沒收,一係棄掉,一係煩鑊金先至放行。 所以千萬不要報關,尤其係啲萬稅之國,例如加拿大,可以搞足一日。 少量乾貨食品應該可以進口,provided 冇味道,最好用真空包裝。 帶白色粉末化學品係天地不容。液體化學品差唔多。 樓主所列出嘅物品加拿大乜嘢都有。最好同收禮方確認一吓,費事浪費。 PS: 最近托一位朋友帶啲香港土產零食返加拿大。大部分係奇華餅家嘅食品,因為親戚話鍾意全部盒裝+入面獨立包裝,可以放好耐,再加上啲老名店冬薑檸檬黃皮,塞滿一個購物袋,大家都好開心。Anyway 如果係我自己帶,加碼大大雞蛋糕+糯米磁添。 加拿大乜都有。送禮唔容易。 |
Kenny 14.xxx.xxx.9 |
2026-05-11 12:12 |
| [#7] 加拿大報關一問 上次多倫多, 加拿大海關講, 可唔可以帶好睇係唔係commercial package. 仲有發現嗰邊原來日本產品選擇好少, 但係市場好大. 我哋超級市場執貨過去, 嗰邊親戚開心 |
sbug 45.xxx.xxx.7 |
2026-05-11 13:15 |
| [#8] 加拿大報關一問 壹家人壹張報關婊,唔預先用Apps都冇問題,可以到 入境處後自行入機。。。♡♡ 全部都帶得,但壹定要報足,(food product )唔帶得入境嘅嘢最多叫你寄返原居地,唔報/報漏就壹壹定定要罰錢。。。♡♡ 日本人開嘅超市尐嘢多巧多,如果唔係禾典頂壹年喎。。。 :p ![]() 最後修改時間: 2026-05-11 14:08:16 |
Somonica 104.xxx.xxx.87 |
2026-05-11 13:55 |
| [#9] 加拿大報關一問 唔該哂大家!第一次有啲緊張。 |
new68u 118.xxx.xxx.176 |
2026-05-11 14:36 |
| [#10] 加拿大報關一問 記得網上攪 eta。。。!!! |
Somonica 104.xxx.xxx.87 |
2026-05-11 14:54 |
| [#11] 加拿大報關一問 購物袋 已經 係一個手信。 ![]() |
Kenny 202.xxx.xxx.43 |
2026-05-11 15:23 |
| [#12] 加拿大報關一問 魚翅、陳皮乾和燕窩被明確禁止入加拿大境. 冬菇乾,乾瑤柱同蝦米乾個人用途(非商業)只要在限重範圍內(乾貨10公斤以內,且非受保護物種)可以入口. 其實加拿大乾貨嘜都有幾靚都有,反而靚蝦子麵真喺無! 加拿大周街都喺垃圾塑膠級別壽桃牌!DLS 蝦子麵 香港仔有記我回港會買多幾包送比自己 最後修改時間: 2026-05-12 01:30:04 |
416GTA905 99.xxx.xxx.13 |
2026-05-12 01:27 |
| [#13] 加拿大報關一問 靚蝦子麵呢邊真係冇 我自己習慣用ArriveCAN 成家人預先一齊報關,落咗機直接去kiosk搞唔使排隊。莎姐講得啱,所有食品(就算可以入口)都要報關,你唔報畀佢摷到出嚟你就奶嘢。我次次都同過關員講有帶食物,Vancouver/Toronto/Montreal入境都無特別對待。 |
我是一個人 144.xxx.xxx.6 |
2026-05-12 02:02 |
| [#14] 加拿大報關一問 ♡ 最後修改時間: 2026-05-12 09:35:59 |
Somonica 104.xxx.xxx.31 |
2026-05-12 09:35 |
| [#15] 加拿大報關一問 人大,依隻惦鴉。。。♡ ![]() |
Somonica 104.xxx.xxx.31 |
2026-05-12 09:35 |
| [#16] 加拿大報關一問 莎姐呢隻我果殊未見過 |
我是一個人 144.xxx.xxx.6 |
2026-05-12 10:12 |
| [#17] 加拿大報關一問 eta….SaSa, 我詛咒你過嚟沖繩遇到大颱風 |
sbug 45.xxx.xxx.7 |
2026-05-12 10:14 |
| [#18] 加拿大報關一問 其實冬菇蝦米乾瑤柱等真係唔駛帶! |
浩男123 212.xxx.xxx.242 |
2026-05-12 10:22 |
| [#19] 加拿大報關一問 蟲兄... hahahaha.... |
我是一個人 144.xxx.xxx.6 |
2026-05-12 11:17 |
| [#20] 加拿大報關一問 成功入境,唯一意外係因為長者護照冇出身月份日期,所以用arriveCan報咗都過唔到機,要人手再填過報關紙,再人手審核;都係問返你報咗啲乜,照講帶咗咩乾貨冇肉類就照吸印。 |
new68u 142.xxx.xxx.145 |
2026-05-12 12:44 |