| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#750] DIY 天堂 買了張2手bench, 第一件事要將舊paint 或varnish 移除 ![]() |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2024-10-09 11:52 | |
|
|
|||
| [#751] DIY 天堂 淘記野有時真係好奇特。個電爐郁動清潔過凸然唔著。Check 過哂接線,開埋爐入面睇都冇事。跟住好了幾日又唔得,無意中發現郁下條電源線又得。以為又係接線問題又開插頭check 但明明冇事。試下落個萬能蘇係中間佢竟然又得哂。分明係個插頭唔知做乜(插腳接觸唔好?),換左另一個頭就OK哂。 ![]() |
lym 194.xxx.xxx.37 |
2024-10-09 14:38 |
| [#752] DIY 天堂 可能係插頭入面支fuse有問題(fuse條金屬線與fuse兩邊個金屬帽接觸不良),又可能是支fuse與fuse座接觸不良。 |
呀金 14.xxx.xxx.29 |
2024-10-09 15:57 |
| [#753] DIY 天堂 好多ground in mould, varnish and paint. 冇全部剷哂 ![]() 上了decking paint ![]() 最後修改時間: 2024-10-12 12:32:34 |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2024-10-12 12:31 |
| [#754] DIY 天堂 油番應該好有味道。 最後修改時間: 2024-10-12 12:38:32 |
lym 194.xxx.xxx.19 |
2024-10-12 12:32 |
| [#755] DIY 天堂 剛搬去門口,享受哂太陽 ![]() 坐係bench 望前園 ![]() #754 想買garden bench seat 好耐,等到呢張平平地HK$250. 室內有太陽時暖過屋企入面好多 最後修改時間: 2024-10-12 12:39:34 |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2024-10-12 12:33 |
| [#756] DIY 天堂 >>室內有太陽時暖過屋企入面好多 而家吾係開始熱咩? |
lym 194.xxx.xxx.7 |
2024-10-12 12:38 |
| [#757] DIY 天堂 #756 Melbourne 春天夜晚仍涼,早兩日半夜得5,6度.日頭晏D室外有太陽先暖少少. Perth +Sydney 天氣溫和好多. 全澳天氣最好地區我覺得是NSW 北部至Gold Coast. 退休又無需理家人朋友的話的話Tweed Heads好好. |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2024-10-12 12:47 |
| [#758] DIY 天堂 阿仔自己鋪地板,有碎料幫我整個入門掛衫及放小雜物架.上小小Varnish + Stain ![]() 裝上大門後.AliExpress 買的鈎質素差,鑼絲未上哂已斷,要另外搵鑼絲 ![]() 最後修改時間: 2024-11-18 08:11:13 |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2024-11-18 08:09 |
| [#759] DIY 天堂 分體冷氣全漏至大氣壓,封過的閥盖,無幫助,因為是大漏,拆開外機顶蓋,底盤全是油,已買全新,冷暖機,舊的搬出來科研,打空氣,看看那裡漏,一邊coil有油積,有master cool 2合1 resin 冷氣補漏專用,也有黄氣加火槍,燒銅焊,但唔係好夠熱 最後修改時間: 2024-12-04 10:48:20 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.222 |
2024-12-04 10:47 |
| [#760] DIY 天堂 插頭腳可能暗斷,LN腳其實好幼 |
BB1668 112.xxx.xxx.107 |
2024-12-04 10:52 |
| [#761] DIY 天堂 舊室内機配新室外機及舊喉,懒人功夫,制冷用了幾天,有時都要開下冷氣,制熱要安番新室内機,控制才匹配,多了solenoid 及室外風扇控制,舊室内機換萬用板易的,懒人,RMB 48,還有停電後自動啓動 拆開分體機,底盤全是油,coil有油漬,安堵塞在2個閥上,抽真空後,半分鐘就跌回大氣壓,嚴重漏,不用谷磅(更嚴格) ![]() 最後修改時間: 2024-12-12 09:25:56 |
alexanderkoo 223.xxx.xxx.7 |
2024-12-12 09:15 |
| [#762] DIY 天堂 今天在高位拆底板,新底板今天到,冷熱可用,安幾個插就成,主要是驳2個摩打,內置控制電源,定了2芯及3芯線,前者先安來控制室外機製熱 ![]() |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.237 |
2024-12-15 10:16 |
| [#763] DIY 天堂 攪了一輪,風扇N及C(电容)不同(左),要改線, 初初以為壞,龟速,swing 要接左或右去試,测方向(下,5線插頭,底座6腳),作日成5pm才收貨,暖氣今天驳線,要加戶外水盤,去水高低位太少,不過行暖氣時冷水量應該不多,一般冬天濕度不高,溫差不大 ![]() 最後修改時間: 2024-12-16 07:21:05 |
alexanderkoo 223.xxx.xxx.80 |
2024-12-16 07:19 |
| [#764] DIY 天堂 Koo Sir,真勁,水,电,冷氣 对你來說,食菜咁易,又係食家,享受生活,祝安康。 |
美好日子 218.xxx.xxx.20 |
2024-12-16 10:52 |
| [#765] DIY 天堂 謝謝,無人教,肯自學,不怕失敗,赛後檢討,得閒又玩下投射,音響及攝影, 驳多2條線,出不到暖風,還跳了overload set 4A,成5.6A,還原才行到冷風,應是新底板沒有風扇輸出,室外机散熱器溫度高,下午再战 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.246 |
2024-12-16 11:18 |
| [#766] DIY 天堂 CMV室內舊機浄冷,駁Royalstar 新室外冷暖機,用萬用板,行冷正常,行暖重amp,底版compressor, solenoid 及outdoor fan 有輸出,正常,可能機本身不匹配 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.17 |
2024-12-17 07:25 |
| [#767] DIY 天堂 真無聊,用舊壓缩機打氣入漏氣室外機,要2.5分轉2分銅管異徑對接,@8,較難找,可以打到200psi.很快找到漏點,vee vee 聲,用磨機cut掉附近鐵皮,方便補漏 ![]() 最後修改時間: 2024-12-18 09:29:31 |
alexanderkoo 223.xxx.xxx.80 |
2024-12-18 09:26 |
| [#768] DIY 天堂 漏點(紅筆),用沙紙打磨至光亮,塗上冷氣專用master cool混合膠,45min curing, drying要幾小時,希望單一漏點,可抽真空一試,易的過關 用火熗銅焊補漏,買的唔夠力,銅喉位置一定薄(增加散熱效率),會消穿,通常整排冷凝機換,$200-300,無手尾跟 ![]() 最後修改時間: 2024-12-18 09:39:37 |
alexanderkoo 223.xxx.xxx.80 |
2024-12-18 09:38 |
| [#769] DIY 天堂 第一次抽真空,因為機內有少少雪種,磅表升了些許,抽第二次,隔夜無漏,左錶綠色刻度,再補一層waterweld 硬度高的epoxy,(個名好似好勁) 今晚谷磅,先試100psi,再150,200,要加雪種油,漏了很多,開機吸入去就成,如顺利,抽真空,入少少雪種,當零件機 ![]() 最後修改時間: 2024-12-19 07:21:16 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.8 |
2024-12-19 07:18 |