| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1042] DIY 天堂 Optoma 4k投射機弄好了,7年機,700多鐘,買個平胆試下,因有可能燒底版,無謂浪費原裝膽,初時開唔到機,膽附近無安全微型開關,Epson 就有,要蓋上頂前蓋才開到機 大陸胆低的lumen,白幕無所謂,又短壽命,用住先,一個月開一二次,有另一部Epson 7100 3LCD常用 ![]() 最後修改時間: 2025-11-24 19:59:23 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.222 |
2025-11-24 19:58 | |
|
|
|||
| [#1043] DIY 天堂 NIS 400V,0.22 甩開,度過數值正常,250V 絕緣表测試無漏電,再上要500V,不再試, 焊了black box,好像噪音少的,纯心理作用,搬入房驳ML332才知,費事攪住 焊錫應是高溫,鉛多的,唔易甩,要遷就底版耐熱性,先加銀錫及松香 ![]() 最後修改時間: 2025-11-25 09:16:05 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.222 |
2025-11-25 09:13 |
| [#1044] DIY 天堂 部30多年的老年擴音機打算 re-cap 和換新散熱膏, 請問淘寶有無介紹? 粗略睇過有隻叫 "信越7921", 唔知好唔好呢? 先謝謝各位. ![]() |
CodyChan 203.xxx.xxx.82 |
2025-11-25 09:16 |
| [#1045] DIY 天堂 通常偉良或3葉草買op amp.及電子零件,古董胆機才有Restoration價值,原子粒當玩玩算,作為興趣,千多元已有老陳單端KT88合併機連5枝PS vane 胆,好過自己焊,EL34 更平,用得過,推细食喇叭 最後修改時間: 2025-11-25 09:52:57 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.222 |
2025-11-25 09:51 |
| [#1046] DIY 天堂 2部變频窗口機都安了電量計,秋天可以較細火數及其冷凍量,夏天就開極都唔夠,结果十一月平均每日22度電,過去2年十一月都是34及35,有的成績 昨晚都有開冷氣,唔開就熱,較到200多火輸入,5小時才1度多些少,夠凍就熄,上網睇下每日用電,從而調節用電習慣 hi fi 用電少,150W,聽7小時才1度,但古董大胆是焼錢 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.222 |
2025-11-25 13:58 |
| [#1047] DIY 天堂 Epson 投射機遥控失靈,祇有幾粒掣可用,九牛 二虎之力打開,刀仔加拆片,內裡溶了膠,用普通火酒清潔,無用99%異炳醇,再用沙膠刷一下,風筒吹乾,大部份掣可用,下半部幾粒唔得,未擦乾浄,但掣少用,另有一個新的遥控 ![]() |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.222 |
2025-11-26 19:05 |
| [#1048] DIY 天堂 遥控番手2次,净下左下角一粒User 掣無反應,以為無用,是記下投射機設定,可能線路斷了 最後修改時間: 2025-12-02 05:52:18 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-02 05:41 |
| [#1049] DIY 天堂 買咗Q级航天膽,比J 级軍用噪音少一些,6J1也有Q级,曙光找不到 ![]() |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-02 05:51 |
| [#1050] DIY 天堂 彈力鏡腿穿不了,要拉盡個孔再穿鑼絲,高難度,用2-1膠補了算,不能完全摺合,但仍可用 ![]() 最後修改時間: 2025-12-02 10:12:46 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-02 10:08 |
| [#1051] DIY 天堂 微波爐少用,最多要來解凍食物,機開到有燈及轉盤動,水不發熱,拆來看看,先高壓零件放電,5kV 0.8A 灰士燒了,負載那面落地(反轉棒度也是)線路好像2位整流子(1 series,1 parallel)加個choke 振個高壓,再入magnetron (二戰英國發明,用於飛機雷達,德國潛艇反雷達測不到) 唔得就掉,不再買 ![]() |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-04 08:02 |
| [#1052] DIY 天堂 電容2.1kV ac,1.08uF,500V dc 試,正常,數值1uF, 二極管用500V 試正常,驳條幼線開機,可加熱,纯fuse老化,$4條連膠売有插片 ![]() 最後修改時間: 2025-12-04 09:04:26 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-04 09:03 |
| [#1053] DIY 天堂 投射機換完胆acer V7850,古董Epson 8100也要,成3000 個鐘,都顺便換埋,比acer貴的,圖是舊胆,OEM 是osram 吧,但型號難對應 那個7100,成日開YT,都1600鐘,要買定,最好連売,試完作備用,原來壞膽會燒ballast,要搵的有信譽的公司 ![]() 最後修改時間: 2025-12-05 09:20:50 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-05 09:16 |
| [#1054] DIY 天堂 今天真係劏老水牛輸出牛,焊錫算易拆,B+線 走入棚底,剪線算,已定雙C core 牛,要安才知效果,賣家梗係話正,不能臨時搭電之類,仲危險,攪好B+ 及plate 接驳就成,安之前测下數據,絕緣及電壓(幾volt ac 入次圈,测初级) ![]() 最後修改時間: 2025-12-05 10:10:11 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-05 10:09 |
| [#1055] DIY 天堂 C core 就是這樣,製作幾精美,試過下R,L 之類,線圈絕緣,5V ac 輸入次圈,初级有73V(3.5k 抽頭),當電學正常,無個機箱安裝洞適合,有排搅,攞條索带顶住試聲 ![]() |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-05 16:51 |
| [#1056] DIY 天堂 而家d牛好興用紅銅做支架 |
olivea88 222.xxx.xxx.165 |
2025-12-05 17:28 |
| [#1057] DIY 天堂 外觀好看些吧,本來想買左氏,但傳统罐頭型,底出線,應不是C core,無數據,怕換咗無分別,未試過換牛,最麻煩是讚洞 本想要埋UL tap,賣家唔耐煩,因取消單一次(得幾火無用)用返3極接法算 n=72÷5=14.4 R1=14.4 square x16=3318 差不多 最後修改時間: 2025-12-05 18:00:28 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-05 17:46 |
| [#1058] DIY 天堂 我想買分層繞組電源牛,聽講d聲好D,不過百幾至二百幾一售,40-50W,如果普通牛只係50-60人仔 |
olivea88 222.xxx.xxx.165 |
2025-12-05 18:00 |
| [#1059] DIY 天堂 我仲係想用E I牛砌機,怕左環牛d薄聲,雖然話C型牛好聲,唔知係咪真? 我仲欠幾隻牛,24V,0,24V 40w 2隻比 前級用,1541A 就要3組電壓,1-3隻牛 最後修改時間: 2025-12-05 18:04:54 |
olivea88 222.xxx.xxx.165 |
2025-12-05 18:02 |
| [#1060] DIY 天堂 無乜數據,有間有frequency response 及insertion loss,好正, 信唔信?幾百元,無所謂,信物料及技術,唔會買幾千的Hashimoto,部機千餘元,唔匹配,但古董喇叭是Tannoy Monitor red 12" 買來的牛inductance 等2隻完全一樣,自已度就一隻30H,一隻28H,報告造假,但可用,有人話H 愈大愈正 今天安了一部,用膠紙包一下,4個洞對準,舊鑼絲太短,唔上唔落,找到2粒長的對角顶住前,分半,半吋 ![]() 最後修改時間: 2025-12-06 09:42:46 |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-06 09:38 |
| [#1061] DIY 天堂 成品,練下焊功,無剪牛線,用索帶扎好,成埋草,隻choke 鑼絲位被頂住,要借位,再讚洞就危險,度埋有無dc output,入夜試機,開细聲的,大提琴質感好的(不是陰質),以為係咁上下,點知開人聲合唱全面改善,用合倂直出,用跟機膽,未加 Joule electra前级, 那個 dvd 機是當年東芝旗艦,當轉盆用,不要浪費 ![]() |
alexanderkoo 113.xxx.xxx.68 |
2025-12-07 06:30 |