| 數碼地帶主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#56] Canon SX50HS 同好會 老兄, 部機有冇咁誇?? 遠程炮都咁鬼毒?? 請問是否拍movie再capture出來? 好勁喎... |
奸人堅 202.xxx.xxx.141 |
2013-05-15 18:12 | |
|
|
|||
| [#57] Canon SX50HS 同好會 奸人堅 部機勝在夠方便,當傻瓜機咁用,想影靚相,仲係大機啦,一分錢一分貨. |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-15 18:15 |
| [#58] Canon SX50HS 同好會 請問是否拍movie再capture出來? 好勁喎... no la ~~ 全部都係扯埋黎直出,自動檔好似得JPEG,手動就可以用JPEG + RAW,最長曝光時間得15秒,無B門,影夜景稍為黑少少我就可以收工. |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-15 18:22 |
| [#59] Canon SX50HS 同好會 老兄,Thanks! 剛剛睇左肥花心得, 大炮同變焦, 唯光圈不足.... 都算收貨~~ |
奸人堅 202.xxx.xxx.141 |
2013-05-15 18:26 |
| [#60] Canon SX50HS 同好會 一分錢一分貨呀~~ Nikon D800E ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-15 18:29 |
[#61] Canon SX50HS 同好會 ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-15 18:30 |
[#62] Canon SX50HS 同好會 ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-15 18:31 |
| [#63] Canon SX50HS 同好會 夜景我覺得係呢部機同大機比稍弱之處。 ![]() |
lym 219.xxx.xxx.76 |
2013-05-15 20:45 |
| [#64] Canon SX50HS 同好會 重有係呢部機比到1200mm你,而且係吾算夾硬黎個隻。但吾好再要求佢好似大機咁比你裁完再裁。你只付了HKD3K樓下,諗住打低人地十萬八萬大砲實屬天真。 ![]() |
lym 219.xxx.xxx.76 |
2013-05-15 20:53 |
| [#65] Canon SX50HS 同好會 今晚的月亮,將ISO調回80,RAW格式,雜訊少好多. 相機 Canon PowerShot SX50 HS 曝光 0.033 sec (1/30) Aperture f/8.0 焦距 215 mm ISO 速度 80 ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-16 15:58 |
| [#66] Canon SX50HS 同好會 今日諗住拍日落火燒雲,點知乜雲都無,浪費時間同油錢~~ @-@ ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-16 16:05 |
| [#67] Canon SX50HS 同好會 謝曬,無功而返. ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-16 16:08 |
| [#68] Canon SX50HS 同好會 都好靚丫。 |
lym 180.xxx.xxx.14 |
2013-05-16 18:08 |
| [#69] Canon SX50HS 同好會 前景無細節,黑曬呀~~ @-@ ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-16 19:11 |
| [#70] Canon SX50HS 同好會 夫子你要求太高啦。 風景想好難影! |
lym 219.xxx.xxx.76 |
2013-05-16 19:50 |
| [#71] Canon SX50HS 同好會 前景有細節,個天就冇咁藍.冇計,希望你下次日落火燒雲. 以下是小弟在沙巴之劣作,請指教. ![]() ![]() ![]() |
tonyctkwok 210.xxx.xxx.10 |
2013-05-16 20:37 |
| [#72] Canon SX50HS 同好會 我都想去 |
lym 219.xxx.xxx.76 |
2013-05-18 12:11 |
| [#73] Canon SX50HS 同好會 今日再試Canon SX50HS,唔係講笑,支鏡真係扯得好遠,全手持,防震比我想象中要好好多. ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-18 14:47 |
[#74] Canon SX50HS 同好會 ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-18 14:48 |
[#75] Canon SX50HS 同好會 ![]() |
老夫子 122.xxx.xxx.25 |
2013-05-18 14:49 |