| 飲飲食食主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#3] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 that is the right way to make 扣肉 ( the step which he put that into the steamer ) , the way which many professional cook do it.. haha 最後修改時間: 2020-11-29 14:09:32 |
hahayanyan 49.xxx.xxx.53 |
2020-11-29 14:08 | |
|
|
|||
| [#4] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 #2 你覺得佢邊個步驟另類? |
Joeyd 138.xxx.xxx.91 |
2020-11-29 14:29 |
| [#5] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 似搪瓷, 即是街市“黑X剛”/“生X皇”果d FDA警告搪瓷有安全隱患 美國FDA在警告中表示,搪瓷器皿表面的瓷是由矽酸鈉與金屬鹽組成的,其中鉛的含量很多,還含有鉻、錫、鉍、鎘和銻等有毒金屬元素,對人體健康十分有害。研究稱,目前市場上銷售的搪瓷器皿用醋酸浸泡,即可滲出一定量的鉛、鎘等有害元素。經過100℃高溫和一定時間煮沸,也可溶出一定量的鉛和鎘。 最後修改時間: 2020-11-29 14:51:04 |
李蜆龍 45.xxx.xxx.135 |
2020-11-29 14:48 |
| [#6] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 只可以話呢一個係一個最有效嘅方法一反轉就可以上碟亦都保持咁嘅樣嘅方法 如果唔需要 呢一個上碟嘅觀感, 仲有好多唔同嘅方法嘅 整芋頭扣肉等等, 如果係要上碟嘅, 最後呢個反轉蒸嘅程序, 大部分廚師都係用呢個方法嘅 最後修改時間: 2020-11-29 14:55:36 |
hahayanyan 49.xxx.xxx.53 |
2020-11-29 14:54 |
| [#7] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 #6 啊。即係你平時整既style,啲梅菜在鋪上面,蒸完直接原碟/碗食? |
Joeyd 138.xxx.xxx.91 |
2020-11-29 15:02 |
| [#8] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 my way ( the final stage of steaming, from 4 mins 38 sec ) is always exactly as the video... which i learnt it from some professional chef 30 plus yrs ago haha |
hahayanyan 49.xxx.xxx.53 |
2020-11-29 15:07 |
| [#9] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 #5 似搪瓷 <<< 可能係,咁諗諗先。Thanks 最後修改時間: 2020-11-29 15:13:24 |
Joeyd 138.xxx.xxx.91 |
2020-11-29 15:13 |
| [#10] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22044466 |
李蜆龍 45.xxx.xxx.135 |
2020-11-29 15:22 |
| [#11] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 唔夠甜度咁, 有做法加冰糖碎至蒸. 我鐘意有甜磨豉果種味。 |
S.Chan 220.xxx.xxx.2 |
2020-11-29 15:23 |
| [#12] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 呢種? ![]() |
S.Chan 220.xxx.xxx.2 |
2020-11-29 15:30 |
| [#13] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 or ![]() |
S.Chan 220.xxx.xxx.2 |
2020-11-29 15:35 |
| [#14] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 #13 似係了,但唔想淘寶,搵搵先。 thanks |
Joeyd 138.xxx.xxx.91 |
2020-11-29 15:38 |
| [#15] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 個鑊好重㗎! |
浩男123 104.xxx.xxx.11 |
2020-11-29 15:38 |
| [#16] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 #6 一開始梅菜係底既話吾洗反轉上,而且本身係面既餸咪浸住的汁黎蒸? 好處係咩?的猪肉多的梅菜味? |
oeel 212.xxx.xxx.88 |
2020-11-29 15:54 |
| [#17] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 聞說759嗰隻韓國鑊好堅,每次一返貨兩日就內實俾C9搶哂,有冇ching用過係真唔係。 |
new68u 58.xxx.xxx.245 |
2020-11-29 16:01 |
| [#18] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 我用過咁多隻唔黐底鑊,品質最高而又可以保持唔黐底,首選意大利製造Ballarini。我冇特別呵護咁用左兩三年,仍然唔黐底 孖人牌檔口有售 意大利佬嘢放響孖人牌嗰度賣,用得安心,肯定唔會釋出對人體有害嘅物質 佢哋而家做緊特價,中式鑊(可用電磁爐)賣緊一千五百幾 |
Thanatos 168.xxx.xxx.173 |
2020-11-29 16:21 |
| [#19] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 聞說759嗰隻韓國鑊好堅 有幾款,隻隻唔同價錢,部份係韓國造 |
BB1668 113.xxx.xxx.119 |
2020-11-29 16:22 |
| [#20] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 Ballarini / 759 << 你地講易潔鑊? 唔太啱我,及我用tefal 易潔都用咗好耐未花,有排都唔駛買。 請留意Ballarini外國平香港幾倍,香港代理狼到出血。 |
Joeyd 138.xxx.xxx.91 |
2020-11-29 16:39 |
| [#21] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 #2 你覺得佢邊個步驟另類?< 答一答樓主的問題,#2 唔係話 #1 的做法另類,而係而家有部份人做法同 #1 唔同。 據我所知而家部份(唔可以講全部)酒樓餐廳啲梅菜扣肉係由某些食物工場提供的,而部份(唔可以講全部)食物工場的做法是: a)五花腩切大方塊后 "飛水" b)用大鑊淺油皮向下煎 c)離鑊后以某一闊度切條狀 d)五花腩和已處理好的梅菜放大煲用 "滷水" 加冰糖炆 e)把條狀的五花腩切一塊塊,按原來位置排好加入適量之前煲內同炆的梅菜后真空包裝 f)酒家拆包裝后按原來位置排好上碟蒸熱交食客 聞說759嗰隻韓國鑊好堅< 以前用過一隻啡色的3x cm深煎鍋,當普通易潔鑊用OK,如果煮 "傑" 汁或無油乾煎(次次都係俾老婆整壞)同易潔鑊一樣好快甩涂層。 最後修改時間: 2020-11-29 16:46:00 |
0925 219.xxx.xxx.60 |
2020-11-29 16:42 |
| [#22] 個鑊幾靚,又唔黐底。。。 #17 我用過多隻,只係用得過。普通易潔鑊一只。乾燒即廢。 最後修改時間: 2020-11-29 16:49:43 |
lym 182.xxx.xxx.120 |
2020-11-29 16:49 |