影音軟件主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  下頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#1] 夏韶聲 諳5 2015     

夏韶聲 諳5 2015 感謝宣言 part 2:



有D咩歌?


linda.0416
個人訊息 會員
14.xxx.xxx.192
2015-01-20 15:53
[#2] 夏韶聲 諳5 2015     
1. Only You  
2. 舊枕頭  
3. 我和春天有個约會  
4. 感謝夏日 / 風 (中/日文)  
5. 聽不到的說話  
6. 味道  
7. 再見也許不再會  
8. 别人的歌  
9. 請給他再醉  
10. 今天昨天(國語)  
11. 飄雪
new+man
個人訊息 會員
203.xxx.xxx.187
2015-01-20 23:33
[#3] 夏韶聲 諳5 2015     
剛divorce with his wife, 再見也許不再會,正好反映夏氏心聲…
weddingday
個人訊息 會員
59.xxx.xxx.54
2015-01-21 08:38
[#4] 夏韶聲 諳5 2015     
琴日急急腳去左mk買~一如以往既style~一如以往既岩聽
wildismaudio
個人訊息 會員
14.xxx.xxx.160
2015-01-21 13:51
[#5] 夏韶聲 諳5 2015     
hea
MOSbill
個人訊息 會員
222.xxx.xxx.152
2015-01-22 21:54
[#6] 夏韶聲 諳5 2015     

Danny Summer夏韶聲 [ 諳5 ] 錄音室的第一天:

linda.0416
個人訊息 會員
223.xxx.xxx.188
2015-01-23 01:17
[#7] 夏韶聲 諳5 2015     
Thx 師兄資料,昨天灣仔入手了。
D結他好正!每首歌都詳列樂手名字,好!
其中一首歌d獨白不是很清晰。
一播第一首,我太太和仔仔立即哼出羅家英果個version, 笑死!
一張好CD。
kelvin6666
個人訊息 會員
61.xxx.xxx.177
2015-01-24 09:51
[#8] 夏韶聲 諳5 2015     
haha, 我一聽都諗起家英哥.
radhk
個人訊息 會員
112.xxx.xxx.116
2015-01-24 23:59
[#9] 夏韶聲 諳5 2015     
My impression after listening is that Danny's voice is smooth as old wine.
catisling
個人訊息 會員
218.xxx.xxx.116
2015-01-25 17:18
[#10] 夏韶聲 諳5 2015     
這cd的錄音超靚,低頻很夠份量,
普通版已咁靚聲,下次再出其它版也會買!

最後修改時間: 2015-01-26 15:07:26
ricky838
個人訊息 會員
14.xxx.xxx.140
2015-01-26 15:06
[#11] 夏韶聲 諳5 2015     

夏韶聲Danny Summer - 聽不到的說話 (歌詞版)Official [官方]:

linda.0416
個人訊息 會員
223.xxx.xxx.188
2015-01-26 22:03
[#12] 夏韶聲 諳5 2015     
今次諳5,錄音的確值得俾讚~^^
hc21924900
個人訊息 會員
218.xxx.xxx.108
2015-01-27 14:56
[#13] 夏韶聲 諳5 2015     
很靚聲、唱法好特別、和以前有點不同。低頻略多!
dolldoll
個人訊息 會員
202.xxx.xxx.127
2015-01-28 08:33
[#14] 夏韶聲 諳5 2015     
very good CD
wosoloo
個人訊息 會員
182.xxx.xxx.177
2015-01-28 19:42
[#15] 夏韶聲 諳5 2015     
買回來在家播,一路聽老婆一路鬧,因為大部份歌都唱到走音!
事實上唱得好飄忽,好些高音唱不了上走,有些一上又走音⋯
老婆聽完都話比佢笑死
Sk3917
個人訊息 會員
119.xxx.xxx.210
2015-01-28 22:12
[#16] 夏韶聲 諳5 2015     
你係咪play左 李逸朗-傻女
那首歌走音得最勁呢?
請明示
小子尚未買, 如果咁差, 就唔買
如果你地2個耳仔有問題. 又另一回事!
音樂小子
個人訊息 會員
61.xxx.xxx.183
2015-01-28 22:32
[#17] 夏韶聲 諳5 2015     

全碟聽過兩次,真係好多首都有同一情況
聽過兩次,70放比你鑑賞一下,有興趣pm聯絡
諳這系列之前的碟我都有買

最後修改時間: 2015-01-29 08:29:22
Sk3917
個人訊息 會員
119.xxx.xxx.210
2015-01-29 08:27
[#18] 夏韶聲 諳5 2015     
不買不買還是買了.錄音很好,伴奏一流.但陳仔真的HEA左D.國語果首飛左仲好.當支持下本地"惡彈"啦.

SK3917.最D響嘛.我唔介意入2手.最少平翻45

最後修改時間: 2015-01-29 09:18:16
伏喱哩
個人訊息 會員
14.xxx.xxx.218
2015-01-29 09:16
[#19] 夏韶聲 諳5 2015     
Sk3917 司兄:

請收PM 謝謝!!!!
Alex6286
個人訊息 會員
119.xxx.xxx.222
2015-01-29 13:33
[#20] 夏韶聲 諳5 2015     
極正
唱功,錄音wonderful
低頻正常,小弟用jbl4343
dynaco
個人訊息 會員
202.xxx.xxx.89
2015-02-01 16:10
主旨內容一共有 2 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  下頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 影音
日本 TEAC 宣布立體聲後級放大器 AP-701 將延期推出 2021-04-12

最新資訊 - 影音
更耐用的專利 — SPEAR Labs nFORM XTR 耳棉 2021-04-12

最新資訊 - 影音
Zu Audio 推出全新 Soul 6 座地喇叭 2021-04-11

最新資訊 - 影音
我們的8天 – 新漢年度陳列品大減價 第二擊即將啟動! 2021-04-10