兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 首頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#261] 斗室點玩hifi? 今個星期四晚...sonatas兄 & dd-san得唔得閒? 最後修改時間: 2010-10-04 10:46:24 |
racewong 58.xxx.xxx.33 |
2010-10-04 10:45 | |
|
|
|||
| [#262] 斗室點玩hifi? 歡迎各位大哥光臨呀! 雖然現在只係屏風初階, 有望大哥們到來聽聽俾多 d 意見, 以作參考, 有助日後微調, 方能有所進步。 屏風著實非常敏感, 擺位要求精確度更高! 咁襟玩真係抵到爛呀! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2010-10-04 10:51 |
| [#263] 斗室點玩hifi? 我亦想去。。。 |
cpyip 203.xxx.xxx.143 |
2010-10-04 10:53 |
| [#264] 斗室點玩hifi? 最好星期五, 六晚或星期日朝早, 因家事繁重又有至親要探望, 所以有 d 時間都唔係咁方便, 盼各位大哥見諒! 最後修改時間: 2010-10-04 10:55:13 |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2010-10-04 10:54 |
| [#265] 斗室點玩hifi? 星期日朝早我ok! |
cpyip 203.xxx.xxx.143 |
2010-10-04 10:57 |
| [#266] 斗室點玩hifi? hmmmm... 又無我份...>_< 我星期五/六/日都係家庭日, 要陪囝囝... |
racewong 58.xxx.xxx.33 |
2010-10-04 11:42 |
| [#267] 斗室點玩hifi? 返去同老細攞批文 (正常星期日朝早10:00am 開始係最好, 除非探望至親時間有改) 先! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2010-10-04 17:14 |
| [#268] 斗室點玩hifi? ok,星期五我們再决定一次。 |
cpyip 180.xxx.xxx.49 |
2010-10-04 19:34 |
| [#269] 斗室點玩hifi? .... 最後修改時間: 2010-10-07 17:26:58 |
classicalbug 210.xxx.xxx.22 |
2010-10-07 17:25 |
| [#270] 斗室點玩hifi? Yip 兄 10/10 星期日朝早 10:00 am 開局,會有多兩位師兄過來吹水。 先申報 MMG 上星期日才黐好膠同粗略放好一個幾交o既位(同之前 Dali 仔個位差不多),有空請過來俾 d 意見。 |
ilovesonatas 203.xxx.xxx.242 |
2010-10-07 21:17 |
| [#271] 斗室點玩hifi? ilovesonatas兄 如沒別的事会上去學野。 吾該! |
cpyip 180.xxx.xxx.240 |
2010-10-07 23:27 |
| [#272] 斗室點玩hifi? Sudden home affair, tomorrow gathering is waived. Check PM please. |
ilovesonatas 203.xxx.xxx.242 |
2010-10-10 02:07 |
| [#273] 斗室點玩hifi? 今早 10:00 am 砲台山聚會取消,Check PM Please! 下星期再約。 |
ilovesonatas 203.xxx.xxx.242 |
2010-10-10 05:14 |
| [#274] 斗室點玩hifi? ilovesonatas兄 太太好了嗎,早日康復! 這個星期末我不在香港,我們再約過。 ![]() |
cpyip 180.xxx.xxx.240 |
2010-10-11 07:50 |
| [#275] 斗室點玩hifi? 找啦叭位,差不多用了一个月时间。才领唔出室交连一点皮毛,虽是一点皮毛,但收益良多。才知玩音响原來还可以这样玩! |
cpyip 203.xxx.xxx.143 |
2010-10-13 10:50 |
| [#276] 斗室點玩hifi? Yip c-hing 多謝關心,老細昨日出院,暫冇大礙。主要耳水不平衡和工作壓力太大精神太緊張所致! 香港人之通病,如果她可以跟我攪攪 hifi, 聽聽音樂和去外攝影放鬆自己應該好一點呀! 這個星期日早上如冇特發事故都會返砲台山聽音樂攪屏風 relax 下, 亦要量度尺寸 diy 腳架俾 MMG 可以企直。 暫時 MMG 都可以聽得下, 上星期六偷空篤了背脊後更加從容, 亦有 c_hing 路經聽過, 比較下之前嘅 DALI ROYAL MENUET 已輸了成條街。待企直 MMG 後再微調好個交連擺位應該仲可以有進步空間嘅! |
ilovesonatas 210.xxx.xxx.22 |
2010-10-13 11:39 |
| [#277] 斗室點玩hifi? ilovesonatas c_hing 身體最緊要,保重身體! 看幾時有空去欣賞你對MMG。 |
cpyip 203.xxx.xxx.143 |
2010-10-13 11:47 |
| [#279] 斗室點玩hifi? 骨妹80尺玩大JJ! |
CodyChan 113.xxx.xxx.206 |
2022-10-09 13:52 |