影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  上頁  下頁  首頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#21] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
#19:師兄說得對。一句講到尾:既然求不到真,多路及全音都存在妥協,所以不如試追求一下「味道」,味道本身已暗示是一種妥協了。
welborne
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.44
2014-08-18 16:04
[#22] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
味道本身絕對不等同妥協,。。。。。。。。
我個人認為,音色味道是代表了,音響用家的個人技術修養。
在很多高手,名家,追求音色味道過程中,絕無妥協過。
yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 16:14
[#23] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
優質的全頻已能深刻的感受歌者與樂器所表達的感情!
要享受音樂,多點超高,多點超低,真能給你多一點回味嗎?
同意要聽搖滾樂類的歌曲,分頻是更優為之!
但不是我杯茶!
任我行
個人訊息 正式會員
113.xxx.xxx.168
2014-08-18 16:24
[#24] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
同意YT師兄!
任我行
個人訊息 正式會員
113.xxx.xxx.168
2014-08-18 16:30
[#25] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
#22:yt兄,我詞窮了,我諗我的意思是指音響特性上的妥協,並不指玩器材的精神。

音響器材所能做到的是一種取捨、妥協,但我們hifi 友可以用極不妥協的精神及努力去把玩這種本身是玩取捨妥協的興趣。
welborne
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.44
2014-08-18 16:31
[#26] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
welborne 你好
跟你分享一個真實故事,有一位高級錄音師,去聽朋友的一套超過三百萬的音響時說,我也不知道我的錄音是這麼好聽。
。。。。這是說明了,Hi Fi 本質不是真,只是好聽。
yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 16:42
[#27] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
曾經有一傳說,話第二次世界大戰,德國設計了一系例的收音機與單元,目的是利用聲音增加或吹睡德國人對演講中的希特拉更加崇拜及著迷,嘅然有這傳說我便欣然接受古董德國全頻單元我吹睡啦,當然人係會貪心的為了追求現場感,動態及珍貴的低音,最後當然加多套三分頻古董horn system便合晒我口味啦
kevin2007
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.129
2014-08-18 16:44
[#28] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
咁多位高人, 今時今日玩 HiFi, 我首要動態 .. .若連動態都無, 想唔瞓著都唔得~
i886
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.98
2014-08-18 17:05
[#29] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
i886兄!請教甚麼是動態?
任我行
個人訊息 正式會員
113.xxx.xxx.168
2014-08-18 17:08
[#30] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
要動態。。。。。。
無問題架,我也追求大動態架。所以買左好多喇叭。
不過我就唔係高人。
yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 17:11
[#31] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
Kevin2007兄:哈哈,說那篇有關德國古董全音跟Hitler有關的人正是在下。
welborne
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.44
2014-08-18 17:14
[#32] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
就算聽小品, 音色有之餘, 仲要抑揚頓挫, 轉音位有起伏, 有交代 .. 呢個起碼俾你個立体感覺吧! 若果動態欠的, 鮮活感會否打個折扣呢?
i886
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.98
2014-08-18 17:17
[#33] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
就算聽小品, 音色有之餘, 仲要抑揚頓挫, 轉音位有起伏, 有交代 .. 呢個起碼俾你個立体感覺吧! 若果動態欠的, 鮮活感會否打個折扣呢?
車。。。。。。。呢D全音喇叭做到啦。
呢D係講究你前面餐野有幾好。
yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 17:21
[#34] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
那個故事其實係AMR 老闆原東德人Thorsten Loesch 在下午茶時講給我知
welborne
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.44
2014-08-18 17:23
[#35] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
Re #23 任我行師兄,我非常同意!

有聽過資深前輩於上年音響展講左一樣野,Hi-fi 要出高分析力同力量很容易。但要出到樂器/歌手/樂章所帶出既感情,就絕非易事!

全頻喇叭絕不會無底頻伸延無動態!當然不是指那些 3“- 5“細小的全頻單元吧!
albertmoto
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.185
2014-08-18 17:25
[#36] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
所以今天聽人聽還只會選用全頻,聽慣了全頻後聽回現代的分音喇叭個人感覺是多了一層霧般,而聽live當然首選聽horn
kevin2007
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.129
2014-08-18 17:55
[#37] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
http://bluenotespeakers.wix.com/bluenote-speakers#!__bluenote-spealers-products
好型呀

yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 18:12
[#38] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
http://www.monoandstereo.com/2014/06/spirula-40-speakers-new.html
死未

yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 18:16
[#39] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
http://www.silbatoneacoustics.com/APORIAinfo.html

yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 18:19
[#40] 点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展    
點呀。。。。。。。。。点解D人要勉強全音喇叭出到靚嘅高低伸展

yt
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.20
2014-08-18 18:22
主旨內容一共有 115 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  上頁  下頁  首頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-23

最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-23

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19

最新資訊 - 影音
Accuphase 推出第六代數碼音場補正等化器「DG-78」 2026-06-17

最新資訊 - 影音
獨特毛尖設計不傷唱針,NAGAOKA 推出黑膠唱針專用清潔刷「SBR01」 2026-06-15

最新資訊 - 影音
Fostex 推出搭載 8cm 全音域單體的書架型喇叭「GS83A-VB」 2026-06-12