兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 首頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#21] 唱盤師兄介紹 $29,000 可買 VIP Prime with 3D 唱臂, 分體馬達,有型有款,超值, 可上中環 Showroom 試聽。但可看看 niceday009 師兄介绍的 Well Tempered 的唱盤 ,試聽後作比較。 最後修改時間: 2019-10-29 12:58:52 |
JC8852 42.xxx.xxx.113 |
2019-10-29 12:47 | |
|
|
|||
| [#22] 唱盤師兄介紹 VPI聲底與 Well tempeted好唔同,VPI好注重聲音之動態及厚度但中價盤音域冇咁廣,曾買過Aries 3成三萬蚊有型有款但兩端伸展麻麻地,去到TNT 5HR旗艦盤就頻寬動態都返哂黎,但細微分解能力仍未及 Well Tempered Well tempered 專利流體力學設計好似冷靜地去分析每粒聲音之細微變化,出透明立體音場及音像清晰輪確特別有一手,高低音兩端音域極廣,當然要配合個高解像MC頭,平靚正推介AT33sa, 動態及力感就不及 VPI嘅重身盤,真係睇自己口味 最後修改時間: 2019-10-29 13:14:36 |
niceday009 14.xxx.xxx.229 |
2019-10-29 13:07 |
| [#23] 唱盤師兄介紹 niceday009兄 well tempered 在這裹有買?謝謝 |
bigsmall 118.xxx.xxx.197 |
2019-10-29 13:16 |
| [#24] 唱盤師兄介紹 https://tinyurl.com/y56agoqu |
cornercube 112.xxx.xxx.213 |
2019-10-29 13:25 |
| [#25] 唱盤師兄介紹 我18年前買Well tempered Reference 時曾經寫過呢篇報導,最後我連 VPI TNT5 hr都買埋 ![]() |
niceday009 14.xxx.xxx.229 |
2019-10-29 13:38 |
| [#26] 唱盤師兄介紹 謝謝所有師兄高手指導 |
bigsmall 118.xxx.xxx.162 |
2019-10-29 14:10 |
| [#27] 唱盤師兄介紹 niceday009兄Well tempeted 你建議哪個型號 香港哪個地方有售 |
bigsmall 218.xxx.xxx.82 |
2019-10-29 14:19 |
| [#28] 唱盤師兄介紹 #25路過 “I was thinking of buying my last.......” 呢句好似好多人同老婆/女友講過唔少次 |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2019-10-29 14:33 |
| [#29] 唱盤師兄介紹 double entry deleted 最後修改時間: 2019-10-29 14:35:37 |
ich 112.xxx.xxx.21 |
2019-10-29 14:33 |
| [#30] 唱盤師兄介紹 以下呢個forum有講新款WT turntable https://www.audiocircle.com/index.php?board=175 |
doublesam 221.xxx.xxx.18 |
2019-10-29 15:34 |
| [#31] 唱盤師兄介紹 #27 Well Tempered Reference 已經停產,只有二手,都係好多人等其二手出現,要捕佢出現,呢個型號係經典產品 新款Well Tempered 週圍都有賣, R33 hk68都有新貨賣,有平有貴型號 |
niceday009 14.xxx.xxx.142 |
2019-10-29 18:37 |
| [#32] 唱盤師兄介紹 niceday009 兄,謝謝 我去看看 |
bigsmall 124.xxx.xxx.26 |
2019-10-29 19:02 |
| [#33] 唱盤師兄介紹 話時話,樓主可唔可以講下用咩phono同唱頭? |
doublesam 49.xxx.xxx.221 |
2019-10-29 23:18 |
| [#34] 唱盤師兄介紹 我著重 phono 多d, 因要放大聲音. 最後修改時間: 2019-10-29 23:27:26 |
S.Chan 42.xxx.xxx.159 |
2019-10-29 23:27 |
| [#35] 唱盤師兄介紹 doublesam兄 我D好低級呀,phono 是IFI,唱頭是天龍DL103R, 請指教 |
bigsmall 124.xxx.xxx.26 |
2019-10-29 23:32 |
| [#36] 唱盤師兄介紹 雖然未聽過P8,不過好耐以前都聽過rega盤,呢個P8係外國都好多review,報告都好正面,屬於best buy. 我會建議bigsmall兄換個好點嘅phono,正如S.Chan所講.其實我見好多人都買靚盤,靚唱頭,反而忽略了phono的重要性.試想想分體CD,transport就等於盤臂頭,dac就等於phono,咁你可以想象大概係如何. 你又可以試下係唱盤下面加個墊板,用來阻隔係個音響架傳來的震動.又可以試下換個唱盤墊.......... 最後修改時間: 2019-10-30 10:30:03 |
doublesam 221.xxx.xxx.18 |
2019-10-30 10:29 |
| [#37] 唱盤師兄介紹 我冇聽過rega盤,不過其實買得rega,就即係信佢果套輕避震理論,用重量去比rega一定輸哂,始終都係聽聲收貨,如果聲音及得上身價就ok。 |
koalaau 218.xxx.xxx.6 |
2019-10-30 12:39 |
| [#38] 唱盤師兄介紹 還想問下bigsmall,其實你覺得P8如何呢? |
doublesam 221.xxx.xxx.18 |
2019-10-30 12:56 |
| [#39] 唱盤師兄介紹 其實p八個聲音都幾ok不過用耐咗覺得望上去個盤好單薄所以想轉盤 |
bigsmall 14.xxx.xxx.142 |
2019-10-30 18:01 |