影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#1] 每次開後級火牛都跳一次電制    
各位師兄, 小弟用120V/1100W的美國後級, 供電牛是4000W,輸出電壓是118.5V, 每次開後級時, 火牛的保險制會跳制, 等幾秒鐘再開又OK, 有時要開三四次. 這是甚麼原故呢?THANKS!
tpsvong
個人訊息 正式會員
112.xxx.xxx.154
2011-11-06 21:50
[#2] 每次開後級火牛都跳一次電制    
Ken兄:

我睇完唔太清楚你既駁法。

你可以講清楚d跳邊個掣?電箱MCB還是4000W牛自己既開關掣?

我都係用4000W變壓牛俾100v和117v器材,隻牛就咁長插,冇開關或保險掣,惟一保險就係13A蘇頭條fuse。

我從來開關機都唔會跳掣,可能你部Ampzilla開機時Surge電流太勁都唔定。

最後修改時間: 2011-11-06 22:04:19
孟波
個人訊息 正式會員
123.xxx.xxx.186
2011-11-06 22:01
[#3] 每次開後級火牛都跳一次電制    
Ball Sir

Very PRO
chrisham
個人訊息 正式會員
203.xxx.xxx.101
2011-11-06 22:43
[#4] 每次開後級火牛都跳一次電制    
是火牛本身的保險掣.
"可能你部Ampzilla開機時Surge電流太勁都唔定"
我都估係咁!
Thanks!

最後修改時間: 2011-11-06 22:52:50
tpsvong
個人訊息 正式會員
116.xxx.xxx.215
2011-11-06 22:47
[#5] 每次開後級火牛都跳一次電制    
是否要BY PASS 左個保險掣?
tpsvong
個人訊息 正式會員
116.xxx.xxx.215
2011-11-06 22:50
[#6] 每次開後級火牛都跳一次電制    
你部後級係唔係環牛,如果環牛加大水塘電容就很容易跳掣,因為開機時大量電流對大水塘充電而引起跳掣,再次開機時大水塘已經部份充電所以電流會比第一次低所以不會跳掣。解决方法是以一條50Ω40W電阻串聯供電,令電壓下降電流亦會隨之下降,再以時間掣並聯50Ω40W電阻,約5秒後bypass50Ω40W電阻,就可以解决。
ikikik
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.117
2011-11-08 00:57
[#7] 每次開後級火牛都跳一次電制    
多謝!很清楚了!但要找人代勞, 我自己做不來. Thanks anyway!
tpsvong
個人訊息 正式會員
116.xxx.xxx.221
2011-11-08 23:33
[#8] 每次開後級火牛都跳一次電制    
牛嘅品質
tingmoon
個人訊息 會員
219.xxx.xxx.138
2025-02-20 12:45
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-23

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-23

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19

最新資訊 - 影音
Accuphase 推出第六代數碼音場補正等化器「DG-78」 2026-06-17

最新資訊 - 影音
獨特毛尖設計不傷唱針,NAGAOKA 推出黑膠唱針專用清潔刷「SBR01」 2026-06-15

最新資訊 - 影音
Fostex 推出搭載 8cm 全音域單體的書架型喇叭「GS83A-VB」 2026-06-12