影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  下頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#1] 最近入咗對B&W 803 D3    
各位師兄 你好
我覺得聲音好似焗住喇叭箱出唔到嚟,好勞嘈, 低音隆隆聲,聽得好唔舒服 ,之前我用 Sonic faber 冇咁嘅情況, 所有器材及線材完全冇变動, 請問為何有這個原因?


superman2016
個人訊息 正式會員
119.xxx.xxx.35
2021-02-04 22:28
[#2] 最近入咗對B&W 803 D3    
肥?

最後修改時間: 2021-02-04 22:43:10
cornercube
個人訊息 正式會員
119.xxx.xxx.111
2021-02-04 22:35
[#3] 最近入咗對B&W 803 D3    
因為兩隻牌子 性格係好唔同! 兩隻我都係fans, 所以有少少經驗!
sonus faber 係屬於 靚聲類型, 即係話你隊啲咩入去, 佢都會整靚畀你!
B&W 係屬於監聽類型, 聲音比較直白, 你畀乜嘢佢 佢就出咩, 係比較難玩, 所以你會見到有時啲人case 都會唔同, 有啲高音就會搶耳, 有啲就會低音多, 都好兩極化!
不過樓主呢個情況, 有機會其實係未runin, 可以試下畀啲時間佢

我自己都試過Accuphase夾803d2, 係非常靚聲, 所以唔使擔心

最後修改時間: 2021-02-04 23:00:37
一休大師
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.39
2021-02-04 22:56
[#4] 最近入咗對B&W 803 D3    
不過我當時個setting, 就冇樓主你咁犀利

一休大師
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.39
2021-02-04 23:05
[#5] 最近入咗對B&W 803 D3    
#2
如果係肥應該點樣解決

#3
對喇叭已經用咗好多年, 朋友讓嘅
superman2016
個人訊息 正式會員
119.xxx.xxx.35
2021-02-04 23:12
[#6] 最近入咗對B&W 803 D3    
Ray兄 解決不到就係時候放佢走了!
anthlai
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.119
2021-02-04 23:16
[#7] 最近入咗對B&W 803 D3    
樓主朋友之前用什麼喇叭線?
phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2021-02-04 23:16
[#8] 最近入咗對B&W 803 D3    
睇醫生都要睇病歷, 樓主不如介紹下 你個setting先, 再睇下大家有咩意見
一休大師
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.39
2021-02-04 23:31
[#9] 最近入咗對B&W 803 D3    
用開嘅sonic faber係4 ohm定同佢一樣8 ohm? 同amp嘅配合可能有影響。
peter827
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.212
2021-02-04 23:33
[#10] 最近入咗對B&W 803 D3    
樓主你播歌時有無按返正反相嚟播?兩個喇叭擺位夠唔夠兩米或更闊?
PhantomGTR
個人訊息 正式會員
1.xxx.xxx.22
2021-02-04 23:59
[#11] 最近入咗對B&W 803 D3    
回覆樓主,因為呢對喇叭根本就唔好聲。
Firstwatt
個人訊息 正式會員
112.xxx.xxx.223
2021-02-05 07:16
[#12] 最近入咗對B&W 803 D3    
>>#5....肥...點樣解決
------------------------------------------
試 買d

鍍銀 喇叭線,

唔洗買貴, 唔洗買粗,

i.e.

10零蚊 or 廿蚊/尺 ...中亭 偏幼個d (around #18)



效果 如果有改善

先再諗換d 貴d線...


最後修改時間: 2021-02-05 07:44:08
cornercube
個人訊息 正式會員
119.xxx.xxx.111
2021-02-05 07:24
[#13] 最近入咗對B&W 803 D3    
空間太細好難搞
換咗佢啦!
arcet
個人訊息 正式會員
137.xxx.xxx.246
2021-02-05 08:37
[#14] 最近入咗對B&W 803 D3    
低音量太多, 吸音做得唔夠同注波嚴重, 都有機會係咁, 試吓從吸音材料入手.
banjo
個人訊息 正式會員
116.xxx.xxx.138
2021-02-05 08:42
[#15] 最近入咗對B&W 803 D3    
https://www.whathifi.com/advice/things-that-make-your-hi-fi-system-sound-bad-and-how-to-improve-them

PhantomGTR
個人訊息 正式會員
137.xxx.xxx.92
2021-02-05 09:32
[#16] 最近入咗對B&W 803 D3    
當隻喇叭 係av喇叭, 聲音就算再不好, 都應該出返av聲, 聽樓主咁講, 再睇埋空間, 應該都係調教上嘅問題啫! 唔會衰得咁緊要!

如果冇資料, 就咁睇相現有嘅嘢, 第一時間換走vdh 3t 嗰條喇叭線先, 是但擺條金銀潤 或者inakustik 502 落去睇下點先

最後修改時間: 2021-02-05 09:55:35
一休大師
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.39
2021-02-05 09:52
[#17] 最近入咗對B&W 803 D3    
樓主既形容
好明顯係註波

.改擺位
.加吸音擴散
.加eq

最後乜都吾得,換細啲低音單元既喇叭

最後修改時間: 2021-02-05 10:14:27
八達通
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.235
2021-02-05 10:12
[#18] 最近入咗對B&W 803 D3    
買二手,對喇叭有冇事都未知,有冇驗清楚,803d3,吉耳仔woo,配條好D線啦
玩得甘多机,用三皇冠啦
2475017
個人訊息 會員
210.xxx.xxx.50
2021-02-05 10:30
[#19] 最近入咗對B&W 803 D3    
先check清楚所有接線有無問題,兩邊高音有無出聲?

最後修改時間: 2021-02-05 11:10:37
lkp2109
個人訊息 會員
119.xxx.xxx.230
2021-02-05 11:06
[#20] 最近入咗對B&W 803 D3    
B&W 800 series 太多低音駐波我記得差唔多10年前都係到傾過下
當時好hit 的topic
一日唔解決空間擺位就算點改accessories 都唔會有大改善
就算用siltech 又如何
兩部金仔mono damping 一定足夠
好明顯空間問題
重有樓主地板好似係磚?雲石?
想出好聲真係有啲難
小弟愚見
不喜勿插

arcet
個人訊息 正式會員
49.xxx.xxx.25
2021-02-05 11:17
主旨內容一共有 8 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  下頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-24

最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19

最新資訊 - 影音
Accuphase 推出第六代數碼音場補正等化器「DG-78」 2026-06-17

最新資訊 - 影音
獨特毛尖設計不傷唱針,NAGAOKA 推出黑膠唱針專用清潔刷「SBR01」 2026-06-15

最新資訊 - 影音
Fostex 推出搭載 8cm 全音域單體的書架型喇叭「GS83A-VB」 2026-06-12