兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#40] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 多謝師兄建議 將來可能都會試吓玩 Bi-Wire!到時有機會再分享感受 |
JackLaw 185.xxx.xxx.64 |
2026-06-04 16:32 | |
|
|
|||
| [#39] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 為什麼不買多對缐丶行 biwire, 多有正面驚喜 |
phil.ng 223.xxx.xxx.1 |
2026-06-04 08:57 |
| [#38] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 多謝師兄鼓勵! 唔係唔信呀,只係自己未試過做。對自己冇信心,怕整爛嘢/整得唔好! |
JackLaw 185.xxx.xxx.55 |
2026-06-04 01:19 |
| [#37] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 唔信人,問下ai都答到你! |
hello3693 14.xxx.xxx.131 |
2026-06-03 23:01 |
| [#36] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 多謝各位師兄指點 凡事總有第一次,未試過就係驚青啲! 試過就知原來咁簡單 |
JackLaw 185.xxx.xxx.72 |
2026-06-03 19:25 |
| [#35] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 re #19, 一早已經話可以咁做啦, 點解唔信, 根本完全沒有難度 |
美好日子 219.xxx.xxx.212 |
2026-06-03 18:52 |
| [#34] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 成功! ![]() |
JackLaw 185.xxx.xxx.66 |
2026-06-03 18:15 |
| [#33] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 搞掂! 原來唔係咁難嘅⋯⋯ 自己嚇自己 ![]() |
JackLaw 185.xxx.xxx.66 |
2026-06-03 18:10 |
| [#32] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 原本係咁諗! 但係又怕自己整壞咗⋯⋯ 所以又想試吓自己整多一set! 或者我應該狠心一啲設吓改插 最後修改時間: 2026-06-03 17:53:40 |
JackLaw 217.xxx.xxx.58 |
2026-06-03 17:42 |
| [#31] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 師兄,你不是綠色線要改插嗎? |
hello3693 14.xxx.xxx.131 |
2026-06-03 16:53 |
| [#30] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 收到貨即刻試吓搞! 發覺自己整嘅jumper同之前用咗 十幾年嘅jumper 比始終差好遠! 舊jumper 係十多年前, review 33 一位 師兄賣俾我的,已經沒有記錄當時用什麼線材。 我可以去邊度散剪啲靚線繼續試? ![]() |
JackLaw 185.xxx.xxx.107 |
2026-06-03 16:37 |
| [#29] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 恭喜! |
hello3693 14.xxx.xxx.131 |
2026-06-03 01:16 |
| [#28] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 最後我揀咗 4 粒 Furutech 槍插有鍍銠白金 DIY 改我依家4條 Jumper |
JackLaw 45.xxx.xxx.131 |
2026-06-02 12:37 |
| [#27] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 Excat7ly |
hello3693 14.xxx.xxx.62 |
2026-05-22 00:57 |
| [#26] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 Furutech 槍插有鍍金、銠白金兩款,聲音好極端,好厚聲/好清聲,要留意用邊款 (兩款都用過) 最後修改時間: 2026-05-21 00:39:49 |
大海 61.xxx.xxx.13 |
2026-05-21 00:39 |
| [#25] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 相信改插頭就得㗎啦! |
hello3693 14.xxx.xxx.62 |
2026-05-20 23:39 |
| [#24] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 我的原裝 jumper 唔係呢個款! 係一條喇叭線。頭尾兩邊係一塊鐵片,我自己覺得唔係好好聽,所以換咗 |
JackLaw 94.xxx.xxx.186 |
2026-05-20 00:04 |
| [#23] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 如果用明白了! 我jumper其中一端要改做 改做古河槍蕉 買 4 個 古河槍蕉 就搞到! |
JackLaw 218.xxx.xxx.186 |
2026-05-19 17:35 |
| [#22] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 rumour x 係chord 呀! 會跟原裝蕉插! |
JackLaw 218.xxx.xxx.186 |
2026-05-19 17:32 |
| [#21] 買咗一對新嘅喇叭線,所以舊嘅Jumper就用唔到 蕉插再蕉插, 插落後面個窿度! ![]() |
hello3693 14.xxx.xxx.170 |
2026-05-18 18:48 |