影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  下頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#25] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
串流平台寶麗金早期啲鄧麗君許冠傑譚詠麟張學友
同埋永恆唱片葉德嫻張德蘭都有24 96高清版本
MDLP
個人訊息 正式會員
5.xxx.xxx.150
2026-05-09 21:07
[#24] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
暫時買唔起Eso , Teac 頂住先一樣開心,話唔定又聽10年!

yanki820
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.250
2026-05-09 20:29
[#23] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
" 而家新嗰啲k-03xd ( se) 全新也不是很貴
Transport 精良亦全SS400 金屬制。 部機亦有usb in 作dac可以同串流音樂機, 電腦接駁
不如去試吓先⋯⋯唔好成日講好貴、CD末期….
65000$ 用10 年, 除返開每月只是541$
又有幾貴?"

C Hing 講得好,一於入返部!

Ariya426
個人訊息 會員
14.xxx.xxx.20
2026-05-09 11:12
[#22] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
其實CD可以好好聲, 只不過制作時, 總係留有一手, 唔會去得咁盡, 而且同SACD比教.SACD真係多咗好多嘢,例如高低音同啲聲會實在啲. 串流係好選擇, 但聲音會受制於公司取向同網絡問題.
我覺得聽宜家啲中文歌, 串流係好選擇, 因為啲碟貴咗好多.
rickyp
個人訊息 正式會員
172.xxx.xxx.53
2026-05-09 06:25
[#21] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
我有幾個個人瑣碎的認知想分享:

1.串流有一個問題,就是我經常用來試音的熱門曲目,大部分都沒有串流版本。

2.曾經借過別人一部數碼錄音座來玩,同一首曲目用DSD 2.8MHz和PCM 24/96錄製出來的音質基本相同,但聽感方向卻完全不同。

3.DSD由錄音混音做master需要一條龍製作,必須有自己的DSD錄音室。市面上很多SACD多是粗製濫造,尤其是早期一些公司的廣東碟,直接用DAT甚至CD轉碼製作SACD。正常合理的製作方式是使用當年的analog母帶來製作。就算而家市面上所講嘅dxd都只係高規格嘅PCM製作,叫佢做dxd都係想食返dsd嘅噱頭。

4. 我有一部9038pro的DAC,聽CD rip檔時,我會將它轉成DSD 2.8MHz,這種感覺和你用up sampling轉成24/176.4的效果完全不同。
MDLP
個人訊息 正式會員
5.xxx.xxx.150
2026-05-09 01:46
[#20] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
Sacd 同機衰在貴 同 碟又難買,唔係間間cd 鋪都有自己鐘意歌星果張,所以生產商見銷量少就更加縮.. 仲有scad d聲,高音同細節多,d唔係玩家反而唔慣咁刺耳既,冇左cd 果種舒服感
olivea88
個人訊息 正式會員
222.xxx.xxx.165
2026-05-08 23:02
[#19] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
鬼佬forum同youtube好多已經講緊SACD係scam
根本mastering做得好CD都夠哂做
得返日本仔仲喺度推

相比CD銷量不跌反升,相比膠又性價比低
如果SACD只變成個別信眾喜好,退潮都係可預期

最後修改時間: 2026-05-08 19:54:47
juliushui
個人訊息 會員
104.xxx.xxx.135
2026-05-08 19:52
[#18] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
好多發燒友都話要方便,咁講方便就一定唔係黑膠,重有唔好諗住一放隻頭板碟落去,落針就會出靚聲,當中的過程及盤臂頭技術要求程度都唔使多講,我仍然覺得CD 係最方便最簡單就出到我喜愛的聲音,咁串流軟件海量,咁係比例問題,如果你冇乜CD 收藏,咁當然聽串流。另外我只係用K05XD, 但係我比較過Eso的高級型號, 我覺得絕對係值咁嘅價錢。
yanki820
個人訊息 正式會員
219.xxx.xxx.18
2026-05-08 19:26
[#17] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
後生少接觸高級音響,心思思聲音會靚成點? 就話會換姐,人老左,玩機多左,加上而家d chips 解像力高又平,-部大陸解碼器就萛解 bluray 機播CD 一樣好好聲,買以前d名器機純為懐念同藝術擺設
olivea88
個人訊息 正式會員
222.xxx.xxx.165
2026-05-08 18:06
[#16] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
你可能會錯意,不是講現在取舊機返廠冇得整,而是當年剛過五年的機種問大昌巳經回覆五年機種冇零件予客維修,而且近年如電視機等,都是多於五年不維修,更加上VRDS在外面市場都冇光頭零件

最後修改時間: 2026-05-08 17:14:16
abwaiboy
個人訊息 會員
203.xxx.xxx.96
2026-05-08 17:10
[#15] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
唔單止係音質同方便性嘅問題,因為直到今時今日好多有興趣聽嘅音樂仍然係冇串流版本,Shazam都認唔出,所以都幾肯定將來都唔大機會有,況且家中藏自大量光碟同LP,冇可能全部rip成file。
結論係對小弟呢類人嚟講,LP同光碟播放器係無可替代!
twinggy
個人訊息 正式會員
124.xxx.xxx.7
2026-05-06 20:19
[#14] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
冇人會花錢買 SACD / CD 機?好啦,唔係我個妹夫。

佢以前有部Luxman D-10X SACD。佢對佢好開心 , 聲稱呢個 Luxman 係佢嘅終極 SACD player..... 直到佢聽到 Esoteric Grandioso K1X SE ..................

但諷刺係一個人會改變佢哋對一個音響裝置嘅硬頸睇法,所以個故事係有一種魔法嘅元素可以引誘人去某啲嘢。

呢度我哋講緊 LP 唱片作為主要媒介,而且夠搞笑,有人會話最終格式會係 R2R ,佢哋聲稱串流係好嘅,但係從來都唔會畀到你「嘩」嘅因素。

我哋係邊個去爭論?

fotheringay
個人訊息 正式會員
92.xxx.xxx.13
2026-05-06 19:34
[#13] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
好多玩家十年前已將啲CD rip晒落HD,之後每次買CD都第一時間rip咗來聽,唔會再惗CD機,有早年黑膠儲存嘅就會整部唱盤得閒懷緬吓。
peter827
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.169
2026-05-06 19:13
[#12] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
真係幾好笑
無情白事變左用黑膠唱片去同C D 機比

好彩我都有玩LP .

里個post 算把啦⋯⋯
仲用30 年前嘅CD 機出嚟比/ 投訴冇得整
一係突然之間又話頭版黑膠….
已經離題萬丈!
Maki666666
個人訊息 會員
219.xxx.xxx.175
2026-05-06 18:43
[#11] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
玩過串流或者玩緊串流就好難返轉頭。
利申...CD/SACD 串流都有玩,9成時間玩串流,1成時間玩 CD/SACD.
CodyChan
個人訊息 正式會員
14.xxx.xxx.124
2026-05-06 18:41
[#10] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
很多HiEnd發燒友不是退燒就是改玩串流黑膠所以高檔CD機需求已減少了很多即使有價錢都離地,反而市面多了些一千幾百有藍牙USB輸入及外形別緻平民CD機吸引不少年輕樂迷購買。
ABC1234
個人訊息 正式會員
45.xxx.xxx.63
2026-05-06 18:37
[#9] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
我都識啲人話黑膠好過CD,不過佢啲機都係普通嘢,應該乜係動態都唔識,更加唔好話系統調音。
peter827
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.169
2026-05-06 18:34
[#8] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    


VRDS-10 係 TEAC 1991/1992年制作

VRDS-20 亦都係TEAC 1993 年制作

太舊款了 ↑


而家新嗰啲k-03xd ( se) 全新也不是很貴
Transport 精良亦全SS400 金屬制。 部機亦有usb in 作dac可以同串流音樂機, 電腦接駁
不如去試吓先⋯⋯唔好成日講好貴、CD末期….
65000$ 用10 年, 除返開每月只是541$
又有幾貴?

Maki666666
個人訊息 會員
219.xxx.xxx.175
2026-05-06 18:32
[#7] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
我以前只會聽頭版黑膠

而家都接受晒streaming嘅音質,最緊要方便好多

CD/SACD 唔夠黑膠靚聲,又唔夠streaming方便,又唔係靚過streaming好多,對我嚟講真係唔需要玩
Thanatos
個人訊息 正式會員
218.xxx.xxx.78
2026-05-06 18:29
[#6] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為.....    
里度少人講且
Facebook 上有esoteric audio fans page international
Over 2000 members
全部鬼佬, 香港人。台灣人都有
更加有現役TEAC / Esoteric Japan 高級員工在內、互相分享及交流
亦有前法國代理, 成班一齊吹下水分享下照片及資料

咩機都會有機會壞。 如果怕要整就不如唔好玩(真的)


Maki666666
個人訊息 會員
219.xxx.xxx.175
2026-05-06 18:06
主旨內容一共有 2 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  下頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-23

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-23

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19

最新資訊 - 影音
Accuphase 推出第六代數碼音場補正等化器「DG-78」 2026-06-17

最新資訊 - 影音
獨特毛尖設計不傷唱針,NAGAOKA 推出黑膠唱針專用清潔刷「SBR01」 2026-06-15

最新資訊 - 影音
Fostex 推出搭載 8cm 全音域單體的書架型喇叭「GS83A-VB」 2026-06-12