兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#25] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 串流平台寶麗金早期啲鄧麗君許冠傑譚詠麟張學友 同埋永恆唱片葉德嫻張德蘭都有24 96高清版本 |
MDLP 5.xxx.xxx.150 |
2026-05-09 21:07 | |
|
|
|||
| [#24] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 暫時買唔起Eso , Teac 頂住先一樣開心,話唔定又聽10年! ![]() |
yanki820 219.xxx.xxx.250 |
2026-05-09 20:29 |
| [#23] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... " 而家新嗰啲k-03xd ( se) 全新也不是很貴 Transport 精良亦全SS400 金屬制。 部機亦有usb in 作dac可以同串流音樂機, 電腦接駁 不如去試吓先⋯⋯唔好成日講好貴、CD末期…. 65000$ 用10 年, 除返開每月只是541$ 又有幾貴?" C Hing 講得好,一於入返部! ![]() |
Ariya426 14.xxx.xxx.20 |
2026-05-09 11:12 |
| [#22] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 其實CD可以好好聲, 只不過制作時, 總係留有一手, 唔會去得咁盡, 而且同SACD比教.SACD真係多咗好多嘢,例如高低音同啲聲會實在啲. 串流係好選擇, 但聲音會受制於公司取向同網絡問題. 我覺得聽宜家啲中文歌, 串流係好選擇, 因為啲碟貴咗好多. |
rickyp 172.xxx.xxx.53 |
2026-05-09 06:25 |
| [#21] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 我有幾個個人瑣碎的認知想分享: 1.串流有一個問題,就是我經常用來試音的熱門曲目,大部分都沒有串流版本。 2.曾經借過別人一部數碼錄音座來玩,同一首曲目用DSD 2.8MHz和PCM 24/96錄製出來的音質基本相同,但聽感方向卻完全不同。 3.DSD由錄音混音做master需要一條龍製作,必須有自己的DSD錄音室。市面上很多SACD多是粗製濫造,尤其是早期一些公司的廣東碟,直接用DAT甚至CD轉碼製作SACD。正常合理的製作方式是使用當年的analog母帶來製作。就算而家市面上所講嘅dxd都只係高規格嘅PCM製作,叫佢做dxd都係想食返dsd嘅噱頭。 4. 我有一部9038pro的DAC,聽CD rip檔時,我會將它轉成DSD 2.8MHz,這種感覺和你用up sampling轉成24/176.4的效果完全不同。 |
MDLP 5.xxx.xxx.150 |
2026-05-09 01:46 |
| [#20] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... Sacd 同機衰在貴 同 碟又難買,唔係間間cd 鋪都有自己鐘意歌星果張,所以生產商見銷量少就更加縮.. 仲有scad d聲,高音同細節多,d唔係玩家反而唔慣咁刺耳既,冇左cd 果種舒服感 |
olivea88 222.xxx.xxx.165 |
2026-05-08 23:02 |
| [#19] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 鬼佬forum同youtube好多已經講緊SACD係scam 根本mastering做得好CD都夠哂做 得返日本仔仲喺度推 相比CD銷量不跌反升,相比膠又性價比低 如果SACD只變成個別信眾喜好,退潮都係可預期 最後修改時間: 2026-05-08 19:54:47 |
juliushui 104.xxx.xxx.135 |
2026-05-08 19:52 |
| [#18] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 好多發燒友都話要方便,咁講方便就一定唔係黑膠,重有唔好諗住一放隻頭板碟落去,落針就會出靚聲,當中的過程及盤臂頭技術要求程度都唔使多講,我仍然覺得CD 係最方便最簡單就出到我喜愛的聲音,咁串流軟件海量,咁係比例問題,如果你冇乜CD 收藏,咁當然聽串流。另外我只係用K05XD, 但係我比較過Eso的高級型號, 我覺得絕對係值咁嘅價錢。 |
yanki820 219.xxx.xxx.18 |
2026-05-08 19:26 |
| [#17] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 後生少接觸高級音響,心思思聲音會靚成點? 就話會換姐,人老左,玩機多左,加上而家d chips 解像力高又平,-部大陸解碼器就萛解 bluray 機播CD 一樣好好聲,買以前d名器機純為懐念同藝術擺設 |
olivea88 222.xxx.xxx.165 |
2026-05-08 18:06 |
| [#16] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 你可能會錯意,不是講現在取舊機返廠冇得整,而是當年剛過五年的機種問大昌巳經回覆五年機種冇零件予客維修,而且近年如電視機等,都是多於五年不維修,更加上VRDS在外面市場都冇光頭零件 最後修改時間: 2026-05-08 17:14:16 |
abwaiboy 203.xxx.xxx.96 |
2026-05-08 17:10 |
| [#15] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 唔單止係音質同方便性嘅問題,因為直到今時今日好多有興趣聽嘅音樂仍然係冇串流版本,Shazam都認唔出,所以都幾肯定將來都唔大機會有,況且家中藏自大量光碟同LP,冇可能全部rip成file。 結論係對小弟呢類人嚟講,LP同光碟播放器係無可替代! |
twinggy 124.xxx.xxx.7 |
2026-05-06 20:19 |
| [#14] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 冇人會花錢買 SACD / CD 機?好啦,唔係我個妹夫。 佢以前有部Luxman D-10X SACD。佢對佢好開心 , 聲稱呢個 Luxman 係佢嘅終極 SACD player..... 直到佢聽到 Esoteric Grandioso K1X SE .................. 但諷刺係一個人會改變佢哋對一個音響裝置嘅硬頸睇法,所以個故事係有一種魔法嘅元素可以引誘人去某啲嘢。 呢度我哋講緊 LP 唱片作為主要媒介,而且夠搞笑,有人會話最終格式會係 R2R ,佢哋聲稱串流係好嘅,但係從來都唔會畀到你「嘩」嘅因素。 我哋係邊個去爭論? ![]() |
fotheringay 92.xxx.xxx.13 |
2026-05-06 19:34 |
| [#13] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 好多玩家十年前已將啲CD rip晒落HD,之後每次買CD都第一時間rip咗來聽,唔會再惗CD機,有早年黑膠儲存嘅就會整部唱盤得閒懷緬吓。 |
peter827 182.xxx.xxx.169 |
2026-05-06 19:13 |
| [#12] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 真係幾好笑 無情白事變左用黑膠唱片去同C D 機比 好彩我都有玩LP . 里個post 算把啦⋯⋯ 仲用30 年前嘅CD 機出嚟比/ 投訴冇得整 一係突然之間又話頭版黑膠…. 已經離題萬丈! |
Maki666666 219.xxx.xxx.175 |
2026-05-06 18:43 |
| [#11] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 玩過串流或者玩緊串流就好難返轉頭。 利申...CD/SACD 串流都有玩,9成時間玩串流,1成時間玩 CD/SACD. |
CodyChan 14.xxx.xxx.124 |
2026-05-06 18:41 |
| [#10] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 很多HiEnd發燒友不是退燒就是改玩串流黑膠所以高檔CD機需求已減少了很多即使有價錢都離地,反而市面多了些一千幾百有藍牙USB輸入及外形別緻平民CD機吸引不少年輕樂迷購買。 |
ABC1234 45.xxx.xxx.63 |
2026-05-06 18:37 |
| [#9] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 我都識啲人話黑膠好過CD,不過佢啲機都係普通嘢,應該乜係動態都唔識,更加唔好話系統調音。 |
peter827 182.xxx.xxx.169 |
2026-05-06 18:34 |
| [#8] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... VRDS-10 係 TEAC 1991/1992年制作 VRDS-20 亦都係TEAC 1993 年制作 太舊款了 ↑ 而家新嗰啲k-03xd ( se) 全新也不是很貴 Transport 精良亦全SS400 金屬制。 部機亦有usb in 作dac可以同串流音樂機, 電腦接駁 不如去試吓先⋯⋯唔好成日講好貴、CD末期…. 65000$ 用10 年, 除返開每月只是541$ 又有幾貴? ![]() |
Maki666666 219.xxx.xxx.175 |
2026-05-06 18:32 |
| [#7] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 我以前只會聽頭版黑膠 而家都接受晒streaming嘅音質,最緊要方便好多 CD/SACD 唔夠黑膠靚聲,又唔夠streaming方便,又唔係靚過streaming好多,對我嚟講真係唔需要玩 |
Thanatos 218.xxx.xxx.78 |
2026-05-06 18:29 |
| [#6] 新款 Esoteric SACD機已很少人談論,因為..... 里度少人講且 Facebook 上有esoteric audio fans page international Over 2000 members 全部鬼佬, 香港人。台灣人都有 更加有現役TEAC / Esoteric Japan 高級員工在內、互相分享及交流 亦有前法國代理, 成班一齊吹下水分享下照片及資料 咩機都會有機會壞。 如果怕要整就不如唔好玩(真的) ![]() |
Maki666666 219.xxx.xxx.175 |
2026-05-06 18:06 |