兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] XLO 電源線如何? XLO 電源線如何? |
胡人 24.xxx.xxx.129 |
2022-03-01 04:38 | |
|
|
|||
| [#2] XLO 電源線如何? XLO 執咗好多年了。佢始創人Roger Skoff 去咗開發RSX Tech 線材。 除非條XLO缐係你誠實老友嘅、講明係一手同香港代理買、如果唔係要小心買到來源不明線材。 ![]() |
Kenny 42.xxx.xxx.223 |
2022-03-01 17:32 |
| [#3] XLO 電源線如何? XLO 將有新線 https://xloelectric.com/ |
phil.ng 223.xxx.xxx.187 |
2022-03-01 19:29 |
| [#4] XLO 電源線如何? 可能賣咗盤比加拿大佬...... |
Kenny 42.xxx.xxx.223 |
2022-03-01 19:34 |
| [#5] XLO 電源線如何? 仍見有 listing https://xloelectric.com/products.html |
phil.ng 223.xxx.xxx.187 |
2022-03-01 19:34 |
| [#6] XLO 電源線如何? 有大缐専門店仍有售 https://www.thecableco.com/xlo.html |
phil.ng 223.xxx.xxx.187 |
2022-03-01 19:41 |
| [#7] XLO 電源線如何? 嘻嘻......... 我剩係注意廠地址。我不是用家、但記得啲線唔容昜整。 |
Kenny 42.xxx.xxx.223 |
2022-03-01 19:41 |
| [#8] XLO 電源線如何? 有假線丶是真的 https://www.stereonet.com/forums/topic/91864-pictures-taking-apart-a-power-cable/ |
phil.ng 223.xxx.xxx.187 |
2022-03-01 20:26 |
| [#9] XLO 電源線如何? 宜家啲A線可以同廠網頁啲相片完全唔同。一啲誠意都冇。 一樣大把人買。仲有人話好好聲或者唔好聲。真線都冇咁精彩。 |
Kenny 42.xxx.xxx.223 |
2022-03-01 20:52 |
| [#10] XLO 電源線如何? 師兄,條線會唔會係假? https://www.canuckaudiomart.com/details/649524510-xlo-reference-3-power-ac-18m/ |
胡人 24.xxx.xxx.129 |
2022-03-01 20:59 |
| [#11] XLO 電源線如何? 相片好似。不過二手賣全新價。 仲有新廠係加拿大、條缐 Made in USA 係上手做。 ![]() 最後修改時間: 2022-03-01 21:35:49 |
Kenny 42.xxx.xxx.223 |
2022-03-01 21:24 |
| [#12] XLO 電源線如何? 吾見這個套 ![]() |
phil.ng 223.xxx.xxx.187 |
2022-03-01 21:28 |
| [#13] XLO 電源線如何? 廠冇。 真係唔夠佢玩。冇人識。 BTW 相片黑咗美帝。 ![]() 最後修改時間: 2022-03-01 21:35:20 |
Kenny 42.xxx.xxx.223 |
2022-03-01 21:32 |
| [#14] XLO 電源線如何? 這套可走位(像 Wireworld接線)不一定在頭尾 ![]() |
phil.ng 223.xxx.xxx.187 |
2022-03-01 21:53 |
| [#15] XLO 電源線如何? xlo假線太多,又無乜防偽技術,超級容易做假。唔同代理買風險真係自己負責。 最後修改時間: 2022-03-01 21:59:53 |
kx14cp1 58.xxx.xxx.227 |
2022-03-01 21:59 |
| [#16] XLO 電源線如何? 廠冇。 問你服未? ![]() |
Kenny 42.xxx.xxx.223 |
2022-03-01 22:04 |
| [#17] XLO 電源線如何? 已經買咗,好驚~ |
胡人 24.xxx.xxx.129 |
2022-03-01 22:06 |
| [#18] XLO 電源線如何? XLO是被假綫害死的典型代表 本港仍有代理,不過訂價頗高 我用緊signature 3, 是在加拿大partsconnexion.com買的,但包裝簡陋兼無防偽環,回覆說是廠方直送,既是D丨Y元祖公司唯有信佢。聲音就非常好,無投訴 |
yip2133 223.xxx.xxx.105 |
2022-03-02 10:54 |
| [#19] XLO 電源線如何? XLO 多年前已開始玩丶鬆容、高中低平衡丶沒有像 Cardas 的誇/凸出 在某一頻段, 當年與 Cardas 齊名丶如無記錯丶一對幼幼的要三千多丶當年個RCA 頭丶非常輕丶像有牌子的"雞"頭 當年 Cardas 大流行丶可能是第一代中下價 CD player 有點硬(飛記除外)丶非常夾Cardas 在R33 有師兄話用左 oval PC 冇低音(與跟機線比)丶不如用 真 XLO PC |
phil.ng 223.xxx.xxx.187 |
2022-03-02 11:15 |
| [#20] XLO 電源線如何? 我都係上ebay 加拿大賣家,有鐳射label ,佢聲稱係音嚮節貨尾,有signature 3 Ref.3 訊號線電源線,2k-6k 價錢,加上我廿年前已開始用XLO線,已經一聽中毒,聽慣XLO嗰浸「除」 Ref.系列用過電源線訊號線,線身較硬,低頻衝得恨收得實,好夾大口徑喇叭,唯中高段一有比較會覺得略有沙石 Sig.3只用過訊號線,相對幼細爽快,低頻收得實淨之餘無咁暴力,亦明顯比ref.3立體好多,相距3倍價錢已反映一砌,中高亦細緻 喇叭線Ref.3 屬豐厚,但就唔係好跨張嗰種,夾啲中性喇叭唔錯,如果太簿聲嘅喇叭只靠佢變厚聲就淨啲,低頻依舊收得好實淨,XLO招牌聲音 最後修改時間: 2022-03-02 12:32:39 |
大海 61.xxx.xxx.51 |
2022-03-02 12:25 |