影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  下頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#1] XLO 電源線如何?    
XLO 電源線如何?
胡人
個人訊息 會員
24.xxx.xxx.129
2022-03-01 04:38
[#2] XLO 電源線如何?    
XLO 執咗好多年了。佢始創人Roger Skoff 去咗開發RSX Tech 線材。

除非條XLO缐係你誠實老友嘅、講明係一手同香港代理買、如果唔係要小心買到來源不明線材。

Kenny
個人訊息 正式會員
42.xxx.xxx.223
2022-03-01 17:32
[#3] XLO 電源線如何?    
XLO 將有新線

https://xloelectric.com/
phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2022-03-01 19:29
[#4] XLO 電源線如何?    
可能賣咗盤比加拿大佬......

Kenny
個人訊息 正式會員
42.xxx.xxx.223
2022-03-01 19:34
[#5] XLO 電源線如何?    
仍見有 listing

https://xloelectric.com/products.html
phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2022-03-01 19:34
[#6] XLO 電源線如何?    
有大缐専門店仍有售

https://www.thecableco.com/xlo.html
phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2022-03-01 19:41
[#7] XLO 電源線如何?    
嘻嘻......... 我剩係注意廠地址。我不是用家、但記得啲線唔容昜整。

Kenny
個人訊息 正式會員
42.xxx.xxx.223
2022-03-01 19:41
[#8] XLO 電源線如何?    
有假線丶是真的

https://www.stereonet.com/forums/topic/91864-pictures-taking-apart-a-power-cable/
phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2022-03-01 20:26
[#9] XLO 電源線如何?    
宜家啲A線可以同廠網頁啲相片完全唔同。一啲誠意都冇。

一樣大把人買。仲有人話好好聲或者唔好聲。真線都冇咁精彩。



Kenny
個人訊息 正式會員
42.xxx.xxx.223
2022-03-01 20:52
[#10] XLO 電源線如何?    
師兄,條線會唔會係假?


https://www.canuckaudiomart.com/details/649524510-xlo-reference-3-power-ac-18m/
胡人
個人訊息 會員
24.xxx.xxx.129
2022-03-01 20:59
[#11] XLO 電源線如何?    
相片好似。不過二手賣全新價。

仲有新廠係加拿大、條缐 Made in USA 係上手做。




最後修改時間: 2022-03-01 21:35:49
Kenny
個人訊息 正式會員
42.xxx.xxx.223
2022-03-01 21:24
[#12] XLO 電源線如何?    
吾見這個套

phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2022-03-01 21:28
[#13] XLO 電源線如何?    
廠冇。 真係唔夠佢玩。冇人識。 BTW 相片黑咗美帝。



最後修改時間: 2022-03-01 21:35:20
Kenny
個人訊息 正式會員
42.xxx.xxx.223
2022-03-01 21:32
[#14] XLO 電源線如何?    
這套可走位(像 Wireworld接線)不一定在頭尾

phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2022-03-01 21:53
[#15] XLO 電源線如何?    
xlo假線太多,又無乜防偽技術,超級容易做假。唔同代理買風險真係自己負責。

最後修改時間: 2022-03-01 21:59:53
kx14cp1
個人訊息 正式會員
58.xxx.xxx.227
2022-03-01 21:59
[#16] XLO 電源線如何?    
廠冇。 問你服未?

Kenny
個人訊息 正式會員
42.xxx.xxx.223
2022-03-01 22:04
[#17] XLO 電源線如何?    
已經買咗,好驚~
胡人
個人訊息 會員
24.xxx.xxx.129
2022-03-01 22:06
[#18] XLO 電源線如何?    
XLO是被假綫害死的典型代表
本港仍有代理,不過訂價頗高
我用緊signature 3, 是在加拿大partsconnexion.com買的,但包裝簡陋兼無防偽環,回覆說是廠方直送,既是D丨Y元祖公司唯有信佢。聲音就非常好,無投訴
yip2133
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.105
2022-03-02 10:54
[#19] XLO 電源線如何?    
XLO 多年前已開始玩丶鬆容、高中低平衡丶沒有像 Cardas 的誇/凸出 在某一頻段, 當年與 Cardas 齊名丶如無記錯丶一對幼幼的要三千多丶當年個RCA 頭丶非常輕丶像有牌子的"雞"頭

當年 Cardas 大流行丶可能是第一代中下價 CD player 有點硬(飛記除外)丶非常夾Cardas

在R33 有師兄話用左 oval PC 冇低音(與跟機線比)丶不如用 真 XLO PC
phil.ng
個人訊息 正式會員
223.xxx.xxx.187
2022-03-02 11:15
[#20] XLO 電源線如何?    
我都係上ebay 加拿大賣家,有鐳射label ,佢聲稱係音嚮節貨尾,有signature 3 Ref.3 訊號線電源線,2k-6k 價錢,加上我廿年前已開始用XLO線,已經一聽中毒,聽慣XLO嗰浸「除」
Ref.系列用過電源線訊號線,線身較硬,低頻衝得恨收得實,好夾大口徑喇叭,唯中高段一有比較會覺得略有沙石
Sig.3只用過訊號線,相對幼細爽快,低頻收得實淨之餘無咁暴力,亦明顯比ref.3立體好多,相距3倍價錢已反映一砌,中高亦細緻
喇叭線Ref.3 屬豐厚,但就唔係好跨張嗰種,夾啲中性喇叭唔錯,如果太簿聲嘅喇叭只靠佢變厚聲就淨啲,低頻依舊收得好實淨,XLO招牌聲音


最後修改時間: 2022-03-02 12:32:39
大海
個人訊息 正式會員
61.xxx.xxx.51
2022-03-02 12:25
主旨內容一共有 2 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  下頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
P&O Hi-Fi Company Limited 2026-06-28

最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-28

最新資訊 - 影音
YAMAHA 推出全新 All-in-One 無線 Hi-Fi 喇叭「NX-70A」 2026-06-27

最新資訊 - 影音
2026香港高級音響展 8月7-9日 2026-06-25

最新資訊 - 影音
全能 4K 讀碟王 Krovatar KBU-300 4K 超高清藍光播放機 2026-06-25

最新資訊 - 影音
採用雙放大器驅動,Creative 推出全新桌上型主動式喇叭「XF1」 2026-06-24

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22