兩聲道
CD機 | MD機 | SACD機 | DAC | CAS | 合拼擴音機 | 前級擴音機 | 後級擴音機 | 接線 | 喇叭線 | 揚聲器 | 耳機 | 耳機擴音機 | LP產品 | 膽機產品 | 開卷式錄音機 | 音響配件 | DIY音響 | 電源 | 家庭影院
電視機 | 投影機 | 錄影機 | DVD影碟機 | Blu-ray影碟機 | 多媒體播放器 | 機頂盒 | 多聲道擴音機 | 多聲道揚聲器 | 多聲道影音組合 | Mini音響組合 | 重低音揚聲器 | 輔助設備 | 同好會
同好會 | Accuphase | B&W | Burmester | Denon | Jadis | KEF | KRELL | Luxman | Marantz | Nuforce | OPPO | Pioneer | TEAC | WEISS | News
News | Blog | 其他
其他 | 所有 |
| 影音天地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 小弟知道呢度仲有ching仲玩緊cassette帶. 然而, 唔知大家有無珍藏, 或者未開封既cassette帶可以發相片給來一睹它們的風采? 謝謝 |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-28 17:43 | |
|
|
|||
| [#2] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? Maxell MV90 ![]() |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-28 17:48 |
| [#3] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? Sony UX-S 90 ![]() |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-28 17:53 |
| [#4] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 工業產品有保存期,呢D骨董級珍藏大多己壞走音不能用... 買過不少中蕉太多太多如今學精了.... 當然用眼睛欣賞兼吹水仍有好大價值!2 cents! |
書生 219.xxx.xxx.86 |
2011-11-28 18:45 |
| [#5] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 有無走音或者甩粉唔知, 因為都無聽, 當擺設. ![]() |
cornercube 58.xxx.xxx.169 |
2011-11-28 19:03 |
| [#6] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 書生ching: 不錯的. 這些cassette確有保存期, 但從來無人可以斷言能保存幾耐, 因為保存環境是個很大的因素. 未開封的帶, 二,三十年後才購買當然存在極大風險. 另一邊箱, 要買亦不容易, 似乎只有在ebay上逛, 而且價錢非常不能接受的貴! 仲有運費亦是無法接受~ 至於作為欣賞卻好有感覺; 如果能拿一盒狀態依家保持的出來聽聽, 絕對係可以勾起當年回憶! |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-28 19:11 |
| [#7] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? cornercube師兄的 Sony Super Metal Master 現今已是天價之物! 多謝分享^^ |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-28 19:19 |
| [#8] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 如較高質素綠音帶(CRO2或METAL)及不是存放在極端潮濕,高溫及有強烈磁場環境下一般很多年後仍可再用.本人仍有用卡帶但市面已找不到高質錄音帶只能用南昌街仍然出售較後期韓製SONY/MAXELL/TDK鉻帶質素當然不及全盛時期日製產品但也比用TDK-D或SONY-HF優勝. |
ABC1234 210.xxx.xxx.133 |
2011-11-28 19:51 |
| [#9] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 同意ABCD1234兄的說法. 今日有感而發, 亦拿了小弟心水CD, 分別錄在一盒全新的TDK SA60 及 另一盒開封了17年的THAT'S CD(IV)F 70上. 結果令人出人意表地, 一盒開封了17年的cassette, 也可以沒甚麼損耗, 再錄後依然能發揮好音色! |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-28 22:07 |
| [#10] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 突然間諗起鴨寮街添X唱片老細話, 先幾年有D老外黎佢地舖頭掃哂D日本靚帶... 唔通就係家陣在ebay上炒貴cassette帶既呢班外國賣家們?? |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-28 22:39 |
| [#11] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? kencheung810兄,閣下理解正確.數年前很多唱片店靚錄音帶也被日本仔及袓國同胞掃清原因是國內,日本及歐洲仍有玩高級卡座師兄故高質卡帶仍然有需求.本人於南昌街影音店間中看見有袓國同胞大量購買現仍有售賣日本品牌韓製鉻帶.(一買便30盒以上....)可能也是預備當這些存貨售清後便放上網拍賣吧. |
ABC1234 210.xxx.xxx.133 |
2011-11-28 23:05 |
| [#12] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 高追就無謂, $$多地方多米買定1-2箱鉻帶當佢紅酒咁擺. |
cornercube 58.xxx.xxx.169 |
2011-11-28 23:13 |
| [#13] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? kencheung810兄,我都有玩卡式6音座,但珍藏級的高級帶不算多,只是有!近年連當年看不上眼的,都會買一些,但有些時候未拆玻璃紙包裝跟狀態一流是亳不相干的,大概19七九年罷,外國友人寄來美製memorex 側開窄蓋鐵氧及鉻帶,用落味道不同,很喜歡...早幾年在店子重遇大喜,買之,返家一試,高頻全壞,24餅只好全去垃垃房,之後在一些屋村買過D絕版帶,都不okay,中看不中用!怕怕!目前家中堆得多的反而是當年從日本托回來的S-VHS,包裝真係靚到無倫! 見你們的post,也去找出哪部Nakamichi DRAGON想錄吓音,點知架机都瓜埋不能著机!幸好部CR-7就仲好好聲!不過D TDK Metal就係末期貨,早期果D已用晒i 總之,都係果句,珍藏級用黎珍藏,使用就另一回事! |
書生 219.xxx.xxx.86 |
2011-11-29 03:15 |
| [#14] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 之前於元朗某影音電器店買過2盒EU製SONY UX-PRO.試後發現其中1段甩粉錄不到任何東西(相信是存放環境不佳因長期被射燈照射).之後看見有MAXELL XLIIS賣索價HK$29.00/盒但沒有入貨.現只用南昌街買韓製鉻帶錄歌. |
ABC1234 210.xxx.xxx.133 |
2011-11-29 12:47 |
| [#15] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 卡式座在大多師兄們都會收藏一架或多架,好自然合理收藏埋卡帶和空白錄音帶,既然稱得上收藏就不會時常錄播,作為懷舊時代終結的古品,望著它懷面一番過去消迎的日子,所以卡帶變質並不重要,世上沒有工業產品恆久不變,講真若果保存環境良好,的確有2,3十年命,我在80年錄掣卡帶直至今天仍然原汁原味無變壞。 |
cominox 202.xxx.xxx.203 |
2011-11-29 16:38 |
| [#16] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 從前覺得Sony鉻帶不外如是, TDK SA-X永遠是首選. 直至換了卡座之後, 原來經過calibration, Sony帶錄出來既音色都可令人有煥然一新既感覺. 至於用Metal帶, 太貴了! 當年價格由$20~$200都有, 貴D既Metal帶真係買左都唔捨得開, 結果變左今時今日既珍藏; 而Sony既Metal XR雖然好平, 但係音色一般... 聽大家既經驗, 似乎唔應該冒險去買廿年前既倉底貨, 尤其係炒價cassette帶. 至於卡式座, 書生師兄有過的經驗, 其實呢D有機械組件既電器, 係要不時拎出來運行才能保持正常操作. DRAGON一代名機, 應該仲有得維修吧^^ ![]() 最後修改時間: 2011-11-29 19:57:57 |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-29 19:41 |
| [#17] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? hi dear cornercube could you post more SONY ES cassette帶 ^^? |
1398 58.xxx.xxx.138 |
2011-11-29 21:45 |
| [#18] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 另一版本 Sony Metal-ES 90 ![]() |
kencheung810 221.xxx.xxx.56 |
2011-11-29 21:53 |
| [#19] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? >>>..post more SONY ES cassette帶 ? ------------------------------------------- Hello! 1398 Hing, 僅存, 沒其它; >>>...冒險去買廿年前既倉底貨, 尤其係炒價cassette帶. 至於卡式座.... ------------------------------------------- metal帶如果有賣, <$50 或可買1餅試, 無事米....; metal係靚聲d. 溫度變化(冷縮熱漲)不利錄音帶長久儲存; 比部機"play"完之後, d帶會繞得好實, 最好用FF. 或REW. 快捲1趟, 帶嘅tension就無咁"恆", 就不易甩粉. 3-4摩打嘅座, 較少損耗零件, 無咁易壞(相對2摩打). 維修最大困難係無零件可換, 如長期使用, 或可考慮購入同型號機作spare. 最後修改時間: 2011-11-29 22:14:42 |
cornercube 58.xxx.xxx.57 |
2011-11-29 22:10 |
| [#20] 多唔多人仲有高質素cassette帶(珍藏)? 仲有少少放係度舖塵.... ![]() |
wang 219.xxx.xxx.71 |
2011-11-30 00:05 |