| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 下頁 首頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#21] 電影常在 2010 THX~~鷗蛇~.. |
jitjit 210.xxx.xxx.55 |
2010-01-03 01:27 | |
|
|
|||
| [#22] 電影常在 2010 jitjit: 唔好客氣。 |
Sea-gull 219.xxx.xxx.108 |
2010-01-03 01:32 |
| [#23] 電影常在 2010 英國導演..印度演員..係咁上下~...睇翻正式寶萊塢電影會真好多but佢地以歌舞片佔大部分... |
jitjit 210.xxx.xxx.55 |
2010-01-03 01:32 |
| [#24] 電影常在 2010 曾經在這裡說過50年代的日本電影,可能是電影史中藝術成就最高的時期; 此為其中溝口健二的三大傑作"山椒大夫""雨月物語""近松物語"。 |
史提芬周 218.xxx.xxx.215 |
2010-01-03 01:34 |
| [#25] 電影常在 2010 jitjit: 始終文化有好大差別,相信Bollywood電影我暫時未識欣賞。 ![]() |
Sea-gull 219.xxx.xxx.108 |
2010-01-03 01:39 |
| [#26] 電影常在 2010 推...驚世之作,必看之選--Apocalypse Now ![]() |
14270 218.xxx.xxx.23 |
2010-01-03 02:01 |
| [#27] 電影常在 2010 Jennifer's Body 抱任何目的都唔好去睇. |
wajah 65.xxx.xxx.170 |
2010-01-03 02:07 |
| [#28] 電影常在 2010 去係得一個目的嗟.................................... ![]() |
Sea-gull 219.xxx.xxx.108 |
2010-01-03 02:11 |
| [#29] 電影常在 2010 哥普拉執迷不悔,家庭與自我心靈孤注一擲的全過程紀錄... 拍攝期間與菲律賓軍方周旋,馬田辛情緒失控、一度心臟病發,馬龍白籣度辭演...Hearts of Darkness, 你睇咗未?! ...推! ![]() |
14270 218.xxx.xxx.23 |
2010-01-03 02:14 |
| [#30] 電影常在 2010 HELLO |
阿鄉家姐 218.xxx.xxx.244 |
2010-01-03 13:17 |
| [#31] 電影常在 2010 海雲台,頗垃圾,大量討厭的小朋友出沒注意。 |
centropyge 61.xxx.xxx.71 |
2010-01-03 17:25 |
| [#32] 電影常在 2010 >>>大量討厭的小朋友出沒 |
Sea-gull 219.xxx.xxx.172 |
2010-01-03 17:38 |
| [#33] 電影常在 2010 期望唔大之下,原來都幾正 ^^ ![]() |
笑面男 218.xxx.xxx.123 |
2010-01-03 21:44 |
| [#34] 電影常在 2010 終於睇左啦。故事同打鬥場面(even 慢鏡)對我黎講又okay喎。^^ 但係,純個人觀感,我鐘意Frank Miller式既CG玩 Sin City多過300。畢竟係鬼佬古裝片,太重CG有格格不入既感覺。個人都係鐘意用左CG而觀眾都唔太察覺既技巧,太重CG背景尤如看了兩個多鐘game demo...感覺唔實在。 ![]() |
bluelab 116.xxx.xxx.110 |
2010-01-04 13:25 |
| [#35] 電影常在 2010 Gull:"麻麻地,又係果類以西方眼光,睇東方世界既電影,自以為拍得理所當然,其實可能同事實相差十萬八千里。" 同意。雖然佢贏左Oscar最佳電影,但2009我最愛電影唔係呢齣。 |
bluelab 116.xxx.xxx.110 |
2010-01-04 13:31 |
| [#36] 電影常在 2010 上周睇左moon. 小本經營幾好睇。 一個人兩角戲加個有emoticons的機械人做足個半鐘, 整套戲講孤獨,講存在意義,自已可以為自已犧牲。 ![]() |
daolung 199.xxx.xxx.5 |
2010-01-04 13:50 |
| [#37] 電影常在 2010 push |
oeel 217.xxx.xxx.219 |
2010-01-04 17:48 |
| [#38] 電影常在 2010 daolung: 呢套《Moon》我都輪緊,Sam Rockwell演技一向有保証。 ![]() |
Sea-gull 219.xxx.xxx.51 |
2010-01-04 18:11 |
| [#39] 電影常在 2010 bluelab: 唔知點解Danny Boyle要去印度拍個咁既題材,冇咩特別新意,得埋「最佳電影」仲離奇................................@_@ ![]() |
Sea-gull 219.xxx.xxx.51 |
2010-01-04 18:15 |
| [#40] 電影常在 2010 好多人鐘意睇呢的戲. |
oeel 217.xxx.xxx.219 |
2010-01-04 18:20 |