| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 首頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#461] 歐洲國家杯吹水區 簡尼以前肥仔嘜好樣好多 |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-15 14:55 | |
|
|
|||
| [#462] 歐洲國家杯吹水區 簡尼現在還是一級中鋒,只係排陣發揮唔到佢嘅威力,霍頓係收膚機嘅排陣裡係簡尼嘅副鋒,好多時兩個同時出現喺中鋒位成日自己塞自己,其實有版比你抄,抄熱刺又得抄拜仁又得,但係係要搞個南閘版,唔三唔四。 |
一號2世 35.xxx.xxx.22 |
2024-07-15 15:27 |
| [#463] 歐洲國家杯吹水區 簡尼,科頓都係要有隊友配合,做波畀佢殺入禁區或禁區頂射波,修夫基就要橫傳交後玩控球,進擊球員都無得進擊,領隊有運,球隊不幸 |
eckochin 203.xxx.xxx.5 |
2024-07-15 17:28 |
| [#464] 歐洲國家杯吹水區 今時今日哈尼簡最佳係2傳或駁腳, 走出來個迎波扯空位, 同埋最尾射門嗰腳係做到嘢, 但修夫基排陣根本係冇波畀到佢, 又唔可以怪曬佢 |
blackboyslim 49.xxx.xxx.147 |
2024-07-15 18:22 |
| [#465] 歐洲國家杯吹水區 同意England已經係超額完成, 前幾場靠個人技術入波救市。 其實收膚肌揀卒時已經埋下伏線, 無Grealish, 無Rashford, 無Mason Mount又無Madison。 雖然話以上幾個球員响球會唔夠fit, 但係亦自相矛盾, 場場出唔fit嘅Kane同Foden。 對西班牙呢啲咁好隊型同技術嘅球隊, 一定要玩迫搶同快速快攻, 尋日攞親波都回傳, 唔係就大腳長傳比冇速度嘅Kane, 都唔知玩乜嘢。 |
Drhandguns 193.xxx.xxx.68 |
2024-07-15 18:38 |
| [#466] 歐洲國家杯吹水區 唔係專家,一隊波若玩慣迥傳,控球在腳,係咪唔可以場上忽然高Q大腳,兩翼底線吊波中路俾高大中鋒衝刺,撞散對方產生亂,混水摸魚,以前呢種打法表面好似冇乜技術但好睇,前提係要好好體能,否則衝得太多,對方唔散自己已莫氣 |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-15 19:02 |
| [#467] 歐洲國家杯吹水區 以前英國就係咁打法,但被人笑。 Southgate真係太重情,Loyalty 係重要但到final應該選最好狀態球員,擺明Kane not his own self 一係快快換人,一係直情唔選。 英國大部分時間直頭打少個人咁。 應用快速前鋒分解後防,但昨晚西班牙後防有太多時間助攻。 另外Walker昨晚唔稱職,掛住上攻忘記本職後防。 Shaw就非常好表現,守而後助攻。 |
fotheringay 92.xxx.xxx.24 |
2024-07-15 19:18 |
| [#468] 歐洲國家杯吹水區 #466 無錯, 問題係英國無高大有速度嘅中鋒, 左路亦無Saka咁嘅翼落到底線出波。 所以啲人咪話出Kane等同唔出前鋒一樣, 踢少個人。 |
Drhandguns 193.xxx.xxx.68 |
2024-07-15 19:19 |
| [#469] 歐洲國家杯吹水區 仲有幾分鐘唔係擺曬十個做後衛咩,畀人最後入嗰球後衛好似冇乜人咁. |
S.Chan 168.xxx.xxx.6 |
2024-07-15 20:03 |
| [#470] 歐洲國家杯吹水區 #469 球員無力, 你睇34歲Walker回防閂波慢, 比人出到波(跟住仲要畀人入埋)就知。 如果你睇慣曼城或者阿仙奴嘅足球, 你一睇英格蘭成隊波, 場場都唔想走位咁樣, 仲話打英超快上快落, 修夫基真係居功不少, 睇到人火都嚟埋。 最後修改時間: 2024-07-15 20:41:28 |
Drhandguns 193.xxx.xxx.68 |
2024-07-15 20:40 |
| [#471] 歐洲國家杯吹水區 Saka沒有幫手防守 只靠一個Walker 兩個失波都係右路中門大開 William無人看管下輕鬆射波 古古尼也亦一樣睇定慢慢出波 |
micromegamah 112.xxx.xxx.173 |
2024-07-15 21:16 |
| [#472] 歐洲國家杯吹水區 簡尼年紀31,32, 踢拜神,歐聯都踢殘,到返國家隊集訓Euro體力未必回到,唔好太苛求。喺熱刺嗰時夾慣孫興慜,大力臣,默契,頭頂腳踢入球能力會好好多。舊時肥仔嘜^_^ ![]() |
degalle 125.xxx.xxx.63 |
2024-07-15 21:28 |
| [#473] 歐洲國家杯吹水區 Saka協防世一 兩球失波都係佢果邊發動 第一球Saka大哥散步發下夢先 Walker一個又入左中間@@ 第二球Saka大哥繼續夢遊 Saka大哥轉頭望住古古尼亞喪跑上黎 依次神勇扮跑幾步跟住收步 完全無諗過追住古古尼亞 Walker防守交俾你YEAH 又係Walker追 @@ 世一 |
sony 86.xxx.xxx.85 |
2024-07-15 22:51 |
| [#474] 歐洲國家杯吹水區 Walker昨晚唔稱職 @@ 睇下兩球失波SAKA係度做緊咩 |
sony 86.xxx.xxx.85 |
2024-07-15 22:55 |
| [#475] 歐洲國家杯吹水區 #474 係, 你講得啱, Saka 作為一個主力進攻嘅翼鋒, 要踢埋右閘, 就嚟要踢埋龍門。 不如你話點解Stone唔上去助功? |
Drhandguns 193.xxx.xxx.68 |
2024-07-16 00:30 |
| [#476] 歐洲國家杯吹水區 #475踢翼鋒唔洗回防 @@ 只踢前半場食花生 睇住古古尼亞喪跑上黎 唔會諗住追下 不如你話踢閘都應該唔洗助攻 原來唔講得SAKA 真係有怪莫怪 最後修改時間: 2024-07-16 02:53:09 |
sony 86.xxx.xxx.85 |
2024-07-16 02:44 |
| [#477] 歐洲國家杯吹水區 你睇古古尼亞一樣有防守有助攻,Saka 唔做就做成勝負分野啦。 |
一號2世 13.xxx.xxx.177 |
2024-07-16 12:26 |
| [#478] 歐洲國家杯吹水區 兩球都唔見咗 獲加 ,睇嚟係狀態回落咗,左閘梳爾又夠年紀,國家隊 新教練揀蟀都好頭痕! |
Hifi-bowling 103.xxx.xxx.33 |
2024-07-16 19:01 |
| [#479] 歐洲國家杯吹水區 查實換出明奈時 Saka亦應一同換出嚟 有一個防守突破能力強既阿歷山大阿諾 仲係射罰球高手 如果用阿歷山大阿諾 大好可能會贏西班牙 根本全場Saka無腳好波 只是修夫基契仔才可踢足全場或者做正選 正選肯定應該係Palmer |
micromegamah 92.xxx.xxx.189 |
2024-07-16 21:43 |
| [#480] 歐洲國家杯吹水區 其實換 明奴 出,即係少咗個人防守右路,咪就係咁穿咗窿 ! |
Hifi-bowling 103.xxx.xxx.33 |
2024-07-17 01:00 |