| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 上頁 首頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#101] 輸入外勞 大家準備好未? 連看更都無得做,真係諗吾到臨老都吾過得世, 慘! |
Totocrazy 81.xxx.xxx.173 |
2026-04-29 15:30 | |
|
|
|||
| [#102] 輸入外勞 大家準備好未? 其實好多已是外勞物管了 |
Chia 185.xxx.xxx.207 |
2026-04-29 15:42 |
| [#103] 輸入外勞 大家準備好未? 另一原因,唔多唔少幫手維穩 大陸有好多人失業,尤其中年同剛畢業生 政府少咗錢洗,走咗好多外資,經濟差工廠又冇單開 |
dennis815 42.xxx.xxx.18 |
2026-04-29 16:21 |
| [#104] 輸入外勞 大家準備好未? 大陸保安愛同業主切磋武藝, 打成一片.大家準備好未? 最後修改時間: 2026-04-29 18:08:25 |
Totocrazy 81.xxx.xxx.173 |
2026-04-29 18:07 |