| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ | 寄件者 | 傳送日期
|
[#1] 大時代丁家點解唔咁做 https://x.com/LUOXIANGZY/status/1895744157702111729 |
416GTA905 99.xxx.xxx.13 |
2025-03-02 10:18 | |
|
|
|||
| [#2] 大時代丁家點解唔咁做 2020 年買樓就會資不抵債,深圳楼隨時千多萬,又遇減薪裁員,不單是一樓害三代,炒樓的正死pk,害人不淺 資料不詳,亦唔會提及,當自殺了事 |
alexanderkoo 14.xxx.xxx.125 |
2025-03-02 10:27 |
| [#3] 大時代丁家點解唔咁做 相信這類悲劇每天都在上演 |
DeepSea^^ 61.xxx.xxx.244 |
2025-03-02 13:25 |
| [#4] 大時代丁家點解唔咁做 你帶佢地來, 唔想再養, 養唔到, 都可以比條生路D細既, 也佢地自己再決定跳唔跳. |
nogoldear 218.xxx.xxx.28 |
2025-03-02 13:33 |
| [#5] 大時代丁家點解唔咁做 現在大學畢業也未必找到工作,睇唔到前景,看看YouTube就知困境,(台灣作的不要看)不同香港,可尋求社會幫助,一定有善款,有公屋及CSSA,基本成長無問題 |
alexanderkoo 223.xxx.xxx.231 |
2025-03-02 14:47 |
| [#6] 大時代丁家點解唔咁做 大時代丁家除左丁孝蟹自願跳落街之外,其他成員骨子裡全部都係貪生怕死既懦夫,尤其是老豆丁蟹,掉晒班仔落街後自己想跳又唔跳,最後又無死到。 |
Xylitol 219.xxx.xxx.44 |
2025-03-02 18:48 |
| [#7] 大時代丁家點解唔咁做 收唔到數,被自殺?? |
bt99 219.xxx.xxx.150 |
2025-03-02 19:50 |
| 按照傳送日期顯示: |