| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] 九龍城合成糖水 早2日去食 非常難食 唔知點樣可以做到咁難食 同大快活 一L樣 一個常餐都可以整到咁難食 奇 !! |
marksix2008 118.xxx.xxx.10 |
2025-10-24 12:36 | |
|
|
|||
| [#2] 九龍城合成糖水 >>合成糖水 店名定係製造方法? |
bigleung 221.xxx.xxx.112 |
2025-10-24 13:22 |
| [#3] 九龍城合成糖水 >>>>>店名定係製造方法? 係店名同埋製造方法合成出來 |
Thanatos 104.xxx.xxx.136 |
2025-10-24 13:31 |
| [#4] 九龍城合成糖水 「合成」呢個名好似喺尖沙咀彌敦道賣香水^_^ |
degalle 218.xxx.xxx.146 |
2025-10-24 13:43 |
| [#5] 九龍城合成糖水 合成 好多年歷史喇 可能而家用合成方法製造 所以差左 |
marksix2008 118.xxx.xxx.10 |
2025-10-24 14:10 |
| [#6] 九龍城合成糖水 朋友做呢行, 90%上面包辦哂, 基乎乜野都有(仲有麵包蛋糕店, 全部批發落黎, 特別係個D七彩繽紛既公仔蛋糕, 千萬唔好食, 上面做不過從來冇打貓呢隻野)以前佢都叫我地去粉嶺個度食糖水(差唔多30年前住大埔就成日隔晚去, 搬左之後就冇去過唔知執左笠未 ) |
alliance0621 113.xxx.xxx.208 |
2025-10-24 14:16 |
| [#7] 九龍城合成糖水 若果認真論糖水舖,預咗而家賣嘅九成九係預製嘢,只係加熱俾客食。 |
degalle 218.xxx.xxx.146 |
2025-10-24 14:57 |
| [#8] 九龍城合成糖水 去呢間居然係用紙兜上,商場舖,幾個鋼桶,冇磨,廚房細細,100%係 ![]() |
degalle 218.xxx.xxx.146 |
2025-10-24 15:02 |
| [#9] 九龍城合成糖水 合成糖水 係潮州糖水, 佢啲料係全部分開, 你叫到先至放埋一齊, 例如你叫個 蓮子綠豆邊薏米馬蹄沙清心丸, 佢就係將以上果幾樣野 (蓮子, 綠豆邊, 薏米, 馬蹄沙, 清心丸) 撈埋一齊, 你要凍就放埋碎冰, 我諗因為咁所以佢改名做合成糖水, 廿年前經常幫襯, 已經好耐冇去過, 而家變成點我都唔知. |
亨利二世 119.xxx.xxx.172 |
2025-10-24 15:08 |
| [#10] 九龍城合成糖水 #8 :呢間舖連碗都唔使洗, 賺到盡 大概5-6年前我都幾喜歡去東大街搵野食, 晚飯大概夜晚11:00 見到部貨Van係到落貨, 原來係中港司機牌送糖水, 擺低5大桶即刻趕去第二檔, 之後基乎冇再食香港既糖水, 已經知道係大陸野 |
alliance0621 113.xxx.xxx.208 |
2025-10-24 15:39 |
| [#11] 九龍城合成糖水 合成我食過一次,係响附近打邊爐,個舖頭老闆幫我哋叫外賣糖水,印象中冇乜特別難食 我係九龍城甜品常客,去得最多係小方糖同地茂館,地茂館質素仲OK,小方糖就堅奇怪,咁多年招牌甜品榴槤天使突然停售,問個店員,佢話轉menu,食下其他嘢,O咗咀,之後少咗幫襯。 再之前有間小店甜品,宜家冇咗 |
gcc1117 90.xxx.xxx.16 |
2025-10-24 16:11 |
| [#12] 九龍城合成糖水 禾2000年之前都有食開, 但當時都廿卅拾蚊一碗,唔平, 但味道真係一般 |
CS168 203.xxx.xxx.239 |
2025-10-24 18:24 |
| [#13] 九龍城合成糖水 佢有啲配料,清心圓, 及配料??仲係硬!點入口呢?! |
CS168 203.xxx.xxx.239 |
2025-10-24 18:27 |
| [#14] 九龍城合成糖水 潮州嘢,清心丸、綠豆爽….以前我會自己買返屋企煲,超好食 炸油角、芋泥、反沙芋…呢啲真係好耐冇食過 |
gcc1117 86.xxx.xxx.122 |
2025-10-24 19:19 |
| 按照傳送日期顯示: |