談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞  下頁  尾頁 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#1] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
呢期見咁多冷氣討論,
我又po下

https://lihkg.com/thread/4114846/page/1


越講越貴,12皮都有,劉定堅?



skyliner
個人訊息 正式會員
1.xxx.xxx.225
2026-06-06 09:09
[#2] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
呢個應該係原文

skyliner
個人訊息 正式會員
1.xxx.xxx.225
2026-06-06 09:13
[#3] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
有疑似冷氣師傅回應

skyliner
個人訊息 正式會員
1.xxx.xxx.225
2026-06-06 09:14
[#4] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
管理費又是一大陷阱!
家人2年前樓盤時買了樓花,鷹君和地鐵合作個盤,一年前收樓才知管理費要$4xxx,接近五千,但會所內的設施全部未搞定,拖了9個月才完工。最搞笑發展商大老闆比報紙爆料,自己都唔幫自己樓盤入貨,走去其他發展商入了十多個單位。
DeepSea^^
個人訊息 正式會員
222.xxx.xxx.113
2026-06-06 09:30
[#5] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
所以衍生出三合一露台,部多連主機裝在其中一邊,若設計洽當理論上
可室內完成更換,機價的確比散買昂貴,同廠可供對應的室內機唔多。

trioandthree
個人訊息 會員
42.xxx.xxx.92
2026-06-06 09:34
[#6] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
參考吓,我呢邊出名人工貴,最近間屋要換中央HVAC系統,shop 一輪後最貴果套大金3噸heat pump + 天然氣 Furnace dual energy 冷暖氣系統,都係行可控雪種流量,連安裝報價都係港紙13萬,連環保支助實質都係畀8萬港紙全包連稅。

樓主個case如果係珍寶VRF系統,就正正就係換同類型中央冷暖氣heat pump系統但無天然氣火爐部份,機價6皮正常啦。

不過就,我呢邊獨立屋就就行3噸中央HVAC都夠用,樓主間2XX呎一房發展商當年點解要用咁大型系統就真係耐人尋味。仲有就係,oversize HVAC 會令部機快瓜啲........仲有,特別係呢啲VRF系統襟唔襟,係直接同安裝師傅手工關係成正比。

呢啲中央系統,呢邊部機通常有10-12年零件+壓縮機保養,人工就多數保1年,除左大金就包埋12年人工。香港就唔知啦。

最後修改時間: 2026-06-06 10:20:45
我是一個人
個人訊息 正式會員
144.xxx.xxx.6
2026-06-06 10:02
[#7] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
係愚村買新樓真係有排煩。
lym
個人訊息 正式會員
193.xxx.xxx.154
2026-06-06 10:07
[#8] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
早十年八年的樓大部份不是三合一露台,冷氣機台獨立咗响外牆,維修是極難處理的問題。
而家香港咁高熱真不可能不用冷氣。
紅磡呢個樓盤可能仲有其他特別嘢,要花十幾萬不如將個露台當冷氣機台放分体,再駁過D雪種喉、出風機排水喉,可能仲化算。橫掂個露台唔係大。
軍藍
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.162
2026-06-06 10:19
[#9] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
分分鐘大廈公契唔畀業主用其它冷氣系統
我是一個人
個人訊息 正式會員
144.xxx.xxx.6
2026-06-06 10:24
[#10] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
露台



最後修改時間: 2026-06-06 10:31:57
軍藍
個人訊息 正式會員
59.xxx.xxx.162
2026-06-06 10:25
[#11] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
全玻璃外牆大廈唔係新鮮。上世紀已有,記得酒店或商廈類似工程項目,大廈天台都設有吊船等設備,方便日後維修或清潔外牆。
richardw
個人訊息 正式會員
220.xxx.xxx.6
2026-06-06 10:44
[#12] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
比炒價買完D爛樓重要後續長久被劏,真係攞難来受。
lym
個人訊息 正式會員
193.xxx.xxx.191
2026-06-06 10:52
[#13] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
所以揀樓要有經驗,平買貴住,或者喑藏陷阱
olivea88
個人訊息 正式會員
222.xxx.xxx.165
2026-06-06 11:21
[#14] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
如果貴買貴住就傷.
所以有人,例如我,寧願買舊大型屋苑.屋企空間大、舒服、管理費平一截勝過外觀、靚會所、好貴管理費°
管理費係無底可能深潭.我通常叫細路、老友在澳洲買獨立屋.成間屋難哂甚至冇屋得塊地都值錢

最後修改時間: 2026-06-06 11:30:48
ich
個人訊息 正式會員
210.xxx.xxx.238
2026-06-06 11:27
[#15] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
$4xxx 管理費如果實用面積唔過1200呎.........貴!
0925
個人訊息 正式會員
1.xxx.xxx.228
2026-06-06 11:27
[#16] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
發展商雪雪聲賺到盡的手法之一

最後修改時間: 2026-06-06 11:37:02
DeepSea^^
個人訊息 正式會員
222.xxx.xxx.113
2026-06-06 11:31
[#17] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
夾到啪啪聲!
Dlbf
個人訊息 正式會員
14.xxx.xxx.84
2026-06-06 11:32
[#18] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
新一代設計師完全唔考慮將來維修難度!
買家又唔了解清楚先買!
CodyChan
個人訊息 正式會員
119.xxx.xxx.157
2026-06-06 12:02
[#19] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
物管係肥豬肉亦係城管同保長,要錢有錢,要狗有狗,要犯有犯,管治者得物管得小區得天下。
simpleman
個人訊息 正式會員
14.xxx.xxx.18
2026-06-06 12:17
[#20] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。    
#6

ching你哋住大屋就話中央冷氣冇所謂,又容易整。

呢啲 200尺豪宅,都要整部中央冷氣,
機價六皮,
租吊車又要三皮。

貧窮限制咗我嘅想像
kakaka
skyliner
個人訊息 正式會員
1.xxx.xxx.225
2026-06-06 12:23
主旨內容一共有 3 頁,每頁顯示 20 個信息,選擇頁數:  下頁  尾頁
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-22

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19

最新資訊 - 影音
Accuphase 推出第六代數碼音場補正等化器「DG-78」 2026-06-17

最新資訊 - 影音
獨特毛尖設計不傷唱針,NAGAOKA 推出黑膠唱針專用清潔刷「SBR01」 2026-06-15

最新資訊 - 影音
Fostex 推出搭載 8cm 全音域單體的書架型喇叭「GS83A-VB」 2026-06-12

最新資訊 - 影音
新增 2pin 版本、紀念品牌十載光輝 Pentaconn Wadachi 轍 十週年紀念線材作 2026-06-12

最新資訊 - 影音
Astell&Kern 宣布旗下「SP3000」迎來支援完整 Android 系統(Full Android OS)的韌體更新 2026-06-10