| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 呢期見咁多冷氣討論, 我又po下 https://lihkg.com/thread/4114846/page/1 越講越貴,12皮都有,劉定堅? ![]() |
skyliner 1.xxx.xxx.225 |
2026-06-06 09:09 | |
|
|
|||
| [#2] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 呢個應該係原文 ![]() |
skyliner 1.xxx.xxx.225 |
2026-06-06 09:13 |
| [#3] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 有疑似冷氣師傅回應 ![]() |
skyliner 1.xxx.xxx.225 |
2026-06-06 09:14 |
| [#4] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 管理費又是一大陷阱! 家人2年前樓盤時買了樓花,鷹君和地鐵合作個盤,一年前收樓才知管理費要$4xxx,接近五千,但會所內的設施全部未搞定,拖了9個月才完工。最搞笑發展商大老闆比報紙爆料,自己都唔幫自己樓盤入貨,走去其他發展商入了十多個單位。 |
DeepSea^^ 222.xxx.xxx.113 |
2026-06-06 09:30 |
| [#5] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 所以衍生出三合一露台,部多連主機裝在其中一邊,若設計洽當理論上 可室內完成更換,機價的確比散買昂貴,同廠可供對應的室內機唔多。 |
trioandthree 42.xxx.xxx.92 |
2026-06-06 09:34 |
| [#6] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 參考吓,我呢邊出名人工貴,最近間屋要換中央HVAC系統,shop 一輪後最貴果套大金3噸heat pump + 天然氣 Furnace dual energy 冷暖氣系統,都係行可控雪種流量,連安裝報價都係港紙13萬,連環保支助實質都係畀8萬港紙全包連稅。 樓主個case如果係珍寶VRF系統,就正正就係換同類型中央冷暖氣heat pump系統但無天然氣火爐部份,機價6皮正常啦。 不過就,我呢邊獨立屋就就行3噸中央HVAC都夠用,樓主間2XX呎一房發展商當年點解要用咁大型系統就真係耐人尋味。仲有就係,oversize HVAC 會令部機快瓜啲........仲有,特別係呢啲VRF系統襟唔襟,係直接同安裝師傅手工關係成正比。 呢啲中央系統,呢邊部機通常有10-12年零件+壓縮機保養,人工就多數保1年,除左大金就包埋12年人工。香港就唔知啦。 最後修改時間: 2026-06-06 10:20:45 |
我是一個人 144.xxx.xxx.6 |
2026-06-06 10:02 |
| [#7] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 係愚村買新樓真係有排煩。 |
lym 193.xxx.xxx.154 |
2026-06-06 10:07 |
| [#8] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 早十年八年的樓大部份不是三合一露台,冷氣機台獨立咗响外牆,維修是極難處理的問題。 而家香港咁高熱真不可能不用冷氣。 紅磡呢個樓盤可能仲有其他特別嘢,要花十幾萬不如將個露台當冷氣機台放分体,再駁過D雪種喉、出風機排水喉,可能仲化算。橫掂個露台唔係大。 |
軍藍 59.xxx.xxx.162 |
2026-06-06 10:19 |
| [#9] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 分分鐘大廈公契唔畀業主用其它冷氣系統 |
我是一個人 144.xxx.xxx.6 |
2026-06-06 10:24 |
| [#10] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 露台 ![]() 最後修改時間: 2026-06-06 10:31:57 |
軍藍 59.xxx.xxx.162 |
2026-06-06 10:25 |
| [#11] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 全玻璃外牆大廈唔係新鮮。上世紀已有,記得酒店或商廈類似工程項目,大廈天台都設有吊船等設備,方便日後維修或清潔外牆。 |
richardw 220.xxx.xxx.6 |
2026-06-06 10:44 |
| [#12] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 比炒價買完D爛樓重要後續長久被劏,真係攞難来受。 |
lym 193.xxx.xxx.191 |
2026-06-06 10:52 |
| [#13] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 所以揀樓要有經驗,平買貴住,或者喑藏陷阱 |
olivea88 222.xxx.xxx.165 |
2026-06-06 11:21 |
| [#14] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 如果貴買貴住就傷. 所以有人,例如我,寧願買舊大型屋苑.屋企空間大、舒服、管理費平一截勝過外觀、靚會所、好貴管理費° 管理費係無底可能深潭.我通常叫細路、老友在澳洲買獨立屋.成間屋難哂甚至冇屋得塊地都值錢 最後修改時間: 2026-06-06 11:30:48 |
ich 210.xxx.xxx.238 |
2026-06-06 11:27 |
| [#15] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 $4xxx 管理費如果實用面積唔過1200呎.........貴! |
0925 1.xxx.xxx.228 |
2026-06-06 11:27 |
| [#16] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 發展商雪雪聲賺到盡的手法之一 最後修改時間: 2026-06-06 11:37:02 |
DeepSea^^ 222.xxx.xxx.113 |
2026-06-06 11:31 |
| [#17] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 夾到啪啪聲! |
Dlbf 14.xxx.xxx.84 |
2026-06-06 11:32 |
| [#18] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 新一代設計師完全唔考慮將來維修難度! 買家又唔了解清楚先買! |
CodyChan 119.xxx.xxx.157 |
2026-06-06 12:02 |
| [#19] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 物管係肥豬肉亦係城管同保長,要錢有錢,要狗有狗,要犯有犯,管治者得物管得小區得天下。 |
simpleman 14.xxx.xxx.18 |
2026-06-06 12:17 |
| [#20] 200呎單位, 用吊船換冷氣, $6萬一部。 #6 ching你哋住大屋就話中央冷氣冇所謂,又容易整。 呢啲 200尺豪宅,都要整部中央冷氣, 機價六皮, 租吊車又要三皮。 貧窮限制咗我嘅想像 kakaka |
skyliner 1.xxx.xxx.225 |
2026-06-06 12:23 |