| 談天說地主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 下頁 尾頁 | 寄件者 | 傳送日期
|
| [#1] Kdk鴻運風扇一問? 最右的開關掣壞鬼左,係輕觸式的,請問如果自己想整的話,難度很大嗎? ![]() |
大隻仔 138.xxx.xxx.22 |
2023-07-26 03:48 | |
|
|
|||
| [#2] Kdk鴻運風扇一問? 大概拆開方法。 |
呀金 223.xxx.xxx.71 |
2023-07-26 03:56 |
| [#3] Kdk鴻運風扇一問? 都係換微動開關制。 ![]() |
呀金 223.xxx.xxx.71 |
2023-07-26 04:02 |
| [#4] Kdk鴻運風扇一問? 睇住YT來拆應該唔難. 不過你要再搵下到底係制定係電容出問題. |
wah1080 168.xxx.xxx.185 |
2023-07-26 08:35 |
| [#5] Kdk鴻運風扇一問? 有時只是D制的接觸面氧化左 輕輕磨一磨已ok |
chia 14.xxx.xxx.166 |
2023-07-26 08:37 |
| [#6] Kdk鴻運風扇一問? 都係換微動開關制。 用 multimeter 度到,鴨記華輝有不同 size 的,用卡尺度 "面積" 和 "扲制到制底總高度" 后可去華輝二樓配。 |
0925 219.xxx.xxx.96 |
2023-07-26 09:01 |
| [#7] Kdk鴻運風扇一問? 睇咗條片,同意#4。可能係粒電容出問題多過粒微動開關。。 粒電容係降壓電容,提供低壓交流俾電路板IC及各電子零件工作用, 同時有限流作用,容量變細咗,即係流過電流細咗,電壓過低不足以使電路板工作,no/off 罷工了。 利申,用緊同款風扇,不過係P牌。 |
bt99 219.xxx.xxx.115 |
2023-07-26 13:28 |
| [#8] Kdk鴻運風扇一問? 如果有打算自己修理,即係有辣雞在手,又識得用? 係就可以將開關制兩個接點,用線引出來,將兩條線碰埋扮開關,如果風扇可以正常使用,代表係開關制出問題,如果問題依舊,就係其他問題,例如電容。 |
呀金 219.xxx.xxx.117 |
2023-07-26 14:29 |
| [#9] Kdk鴻運風扇一問? 咁如果係先試下個制係唔係壞咗,用個扭耳鉗,甚至一條短線仔 short short 佢都得,未使出動辣雞。 又如果真係要換粒制,焊粒新制時,辣雞焊接時間要短要快,Tactile Switch 結構好脆弱,高溫接觸過久好易瓜,觸片離位 。。 |
bt99 219.xxx.xxx.115 |
2023-07-26 14:46 |
| [#10] Kdk鴻運風扇一問? 扭耳鉗係可以,但因為底板上有AC220V,新手要特別小心。接線出來的好處係,可以拔咗電先接線,接好線再插電,只要唔好接錯線,就唔會觸電。 |
呀金 219.xxx.xxx.117 |
2023-07-26 15:45 |
| [#11] Kdk鴻運風扇一問? 有道理 ... |
bt99 219.xxx.xxx.115 |
2023-07-26 16:07 |
| [#12] Kdk鴻運風扇一問? 吾該哂各位師兄,今晚拆開睇吓先,其實佢壞吾哂既,禁三十至四十下個制,就會有一次成功的! |
大隻仔 138.xxx.xxx.22 |
2023-07-26 16:33 |
| [#13] Kdk鴻運風扇一問? 比較似內部接點氧化,接觸不良,換個新制就有排用。 既然拆開,考慮吓順便加埋潤滑油,咁就可以用好多年。 |
呀金 14.xxx.xxx.228 |
2023-07-26 16:46 |
| [#14] Kdk鴻運風扇一問? #12 你試下唔好按中間位, 用左右手姆子分別按兩邊, 成功機會大d, 久而久知, 就變正常. |
Chia 58.xxx.xxx.47 |
2023-07-26 17:00 |
| [#15] Kdk鴻運風扇一問? 有時我要換制,剛好手上又無spare parts,去深水埗又未必有時間,淘寶買幾粒制又浪費運費,我會將少用的制,跟有問題的制交換,倒如我好少用timer功能,就將timer個制用在常按的ON/OFF上面,第日買到零件先換。 |
呀金 14.xxx.xxx.228 |
2023-07-26 17:27 |
| [#16] Kdk鴻運風扇一問? 如果係制 contact intermittent (contact INT) 問題,唔想換制可嘗試拆開清潔: 1) 用 "介刀" 打橫批走下圖 4 紅圈凸出膠柱 2) 取走不鏽鋼頂蓋片和黑色扲制后見 "A" 不鏽鋼彈片(四、伍拾年前行內叫鑊仔) 3) 用酒精清潔彈片頂、底和彈片下面的 contacts 4) 清潔完后如有手泵吹一吹塵 5) 放回 (2) 黑色扲制和不鏽鋼頂蓋片,按制用 multimeter 度一度確認 contact 冇問題后,用尖咀辣雞在 4 個紅圈膠柱中心位辣一辣讓 "膠屎" 溢出 "咬實" 不鏽鋼頂蓋片,如果冇辣雞可在 4 膠柱邊位點丁屎 "AA" 膠 6) 完 ![]() 最後修改時間: 2023-07-26 17:39:37 |
0925 219.xxx.xxx.96 |
2023-07-26 17:30 |
| [#17] Kdk鴻運風扇一問? 我都曾經修理過呢類制,但效果麻麻地,唔知係咪接觸片有層coating,嚴重氧化過之後層coating已受損,清潔完都比較易再壞。 |
呀金 223.xxx.xxx.71 |
2023-07-26 17:57 |
| [#18] Kdk鴻運風扇一問? 黎到依度搞吾掂,算數! 又要辣雞又要買零件,超越自己了! ![]() |
大隻仔 138.xxx.xxx.22 |
2023-07-26 21:26 |
| [#19] Kdk鴻運風扇一問? 咦 .. 件底板同 YT 上面兩條片唔同嘅 ?? 可唔可以影張全塊板見哂嘅睇睇,因我都有呢隻扇 .... 仲有麻煩影埋個風向轉盤個獨立摩打仔,我部個風向轉盤,反時針轉時有啲唔順暢,想拆嚟整好耐了. . . . 唔該哂。 |
bt99 219.xxx.xxx.115 |
2023-07-26 21:38 |
| [#20] Kdk鴻運風扇一問? 如果想試下係唔係個制壞,可以 short 下圖中紅箭咀兩點,或者係翻轉塊板,係相同位置焊兩條線出嚟 ![]() |
bt99 219.xxx.xxx.115 |
2023-07-26 21:49 |