數碼地帶主旨 ﹝請按主旨作出回應﹞ 寄件者 傳送日期 由舊至新 由新至舊
[#1] ASIO 是否過時?    
剛剛才發覺用 foobar2000, default 比 ASIO 高音更好, 仲可以升去 192kHz

會唔會係部 DAC 問題? 還是 xmos driver 問題?


另外 foobar2000 原來可以聽 HDCD, 裝個 component....
chwowaw21
個人訊息 會員
112.xxx.xxx.101
2021-08-12 20:31
[#2] ASIO 是否過時?    
都要睇個ASIO driver寫得好唔好,現在用緊firewire audiointerface做source,ASIO好明顯好聲D
BB1668
個人訊息 會員
113.xxx.xxx.152
2021-08-12 20:36
[#3] ASIO 是否過時?    
好少聽CD, 用電腦聽更少, 今日玩下又幾好, 有機會搵下新driver試試

最後修改時間: 2021-08-12 20:55:24
chwowaw21
個人訊息 會員
112.xxx.xxx.101
2021-08-12 20:54
[#4] ASIO 是否過時?    
有無轉其它usb port,xmos以前玩過,不同port不同聲,仲試過加usb card比獨立靚電源,但始終無火線咁好聲
BB1668
個人訊息 會員
113.xxx.xxx.152
2021-08-12 21:09
[#5] ASIO 是否過時?    
有聽過, 亦有 USB card, 不過無心機試...

firewire 要舊電腦才有, 而且唔係直接 on-board, 所以唔玩了
chwowaw21
個人訊息 會員
112.xxx.xxx.101
2021-08-12 21:19
[#6] ASIO 是否過時?    
firewire 同USB card都有唔同牌子chip,VIA最差會爆音,NEC TI LSI比較少問題,on-board usb Intel比AMD好
BB1668
個人訊息 會員
113.xxx.xxx.152
2021-08-12 21:26
[#7] ASIO 是否過時?    

仲用緊 AUDIRVĀNA PLUS 2.5 , Mac OS 10.10 ,

幾好聲,仲可以 iOS remote , 軟件唔洗趕新野啦,

最緊要夾硬件同埋好用。
T.K.T
個人訊息 正式會員
182.xxx.xxx.114
2021-08-12 21:35
按照傳送日期顯示:由舊至新由舊至新  由新至舊由新至舊
最新資訊 - 市場
百搭高級音響有限公司The Sound Chamber 2026-06-23

最新資訊 - 市場
駿韻音響有限公司Wise Sound Supplies Ltd. 2026-06-23

最新資訊 - 影音
【時光淬鍊的英倫優雅|Spendor Classic 100Ti 鑒賞試聽會】接受報名 2026-06-23

最新資訊 - 影音
Sony「INZONE H9 II」推出電競賽事「League The k4sen」聯名合作款耳機 2026-06-22

最新資訊 - 影音
Grimm Audio 發表全新 PA1 後級放大器 2026-06-19

最新資訊 - 影音
Accuphase 推出第六代數碼音場補正等化器「DG-78」 2026-06-17

最新資訊 - 影音
獨特毛尖設計不傷唱針,NAGAOKA 推出黑膠唱針專用清潔刷「SBR01」 2026-06-15

最新資訊 - 影音
Fostex 推出搭載 8cm 全音域單體的書架型喇叭「GS83A-VB」 2026-06-12